teisipäev, 27. november 2018

Mis ma seal Fitnesmodellil tegin

Hei,


Kirjutan meie vahvast reisit Narva.




Kaasas oli mitu outfiti, otsustasin Cherie käsitöö seeliku kasuks ja Tallinn Dollsi särgi. Saatmas üleni Swarovskitega kaetud saapad :P


Käisime kolmekesi, minu ema, Rosana ja mina. Taavil oli laupäev tööpäev ju. Aga mul oli tarvis laupäeva õhtul Narvas olla, et olla Fitness Model Estonia ja Baltikum võistluse žüriiliige.




Fitness Model Estonia


Startisime laupäeva hommikul. Rosana esimese une ajal. Preili magas kenasti Mustveeni. Siis vahtis niisama ja Narva piiril läks kisa lahti. Aga see oli pisisasi. Kohale jõudes läksime kohe Fama keskusse, et Roosi saaks end mängutoas liigutada. Mängutuba oli väike ja kuidagi räpane. Aga viga vist oli minus. Roosile meeldis ja seal olid omad plussid. Keskuses jõudis ka kohale, et ma unustasin lapse talvekombe maha. Autos oli õhuke, autosõidukombe. No loll pea on ikka rahakotile nuhtluseks. Huppas oli miinus 20 ja ostsin Roosile uue kombe. Vähemalt sai ilus. Haha.




Fama mängutoas mängimas.


Rimist haarasime endale õhtuks süüa ja Roosi sai kiisuga õhupalli.


Edasi liikusime oma hotelli. Seekord valisime hotell Narva. Tundus, et oli lähedal ja ok. AGA: sisseregistreerimisel oli jube bürokraatia, ettetellitud lapsevoodit ei olnud, mu ema tassis koos adminni-tädiga seda hiljem ja seinad olid papist, ehk me kuulsime nii õhtust pidu kui naabrite norskamist ja nalju. Hotellituba iseeneest oli puhas ja ok. Lapsevoodina toodi päris võrevoodi. Väga ok ja hommikusöök oli ka norm, kui välja jätta see, et peale esimest kohvi hakkas kohvimasin end puhastama ja tegi seda nii kaua, et me enam kohvi ei saanud. Kui oleksime hiljem sööma tulnud, poleks ka saanud. Aga olgu. Eks hind oli ka vastav.





Hotell Narva fuajees oli juba kuusk.


Aga vaade oli meie toast küll otse Narva kindlusele.



Hotelli hommikusöögil oli lastetool eritellimusel tehtud. Udupeen, millimeetri pealt sobis laua kõrvale ja nägi välja nagu troon.


Ma õnneks jõudsin enne suure teetassitäe topeltkohvi võtta, enne kui masin end puhastama hakkas.


Roosi krõbistas kõrsikuid.


Hotellitoas viskasin natuke meiki näkku, kontsad alla ja minek. Kõigepealt oli meil Geneva keskuses loeng, kuidas hinnata modelle ja siis hakkas üritus pihta. Olen asjaga tükk aega kursis olnud. Iga aastaga läheb korraldus paremaks ja tüdrukute tase tugevamaks. Vahva vaadata. Venelased ikka oskavad asju korraldada, sest kogu asi kokku oli väga kaasahaarav ja põnev. Vaheesinejaid oli palju ja erinevaid ja oli väga põnev. Kokku kestis see miski 2,5h.




Enne jõin hotellitoas kohvi ja tegin kätemaski (ma armastan igasugu maske, mida ei pea maha pesema)



Hotelli liftis, enne minekut.


Geneva Kontserdimaja


Minu töölaud. Hindamise protokollid anti ja võeti vastavalt voorule.





Järgmine päev kolasime linna peal ja saime sugulastega kokku ja tutvusime Narva kalmistuga. Roosi oskas seal kohe olla ja ei kisanud ja jauranud üldse, nagu tal muidu kombeks.


Roosi sai kinke sugulastelt.


Külas kerjas Roosi endale sinki.

Kuigi mõtlesime shopata enne Astris ka, oli Rosana juba 13 paiku nii väsinud, et ostsutasin Tartusse sõitma hakata. Good call. Ta jäi mingi 5 minutiga magama ja ärkas alles Raadil, Tartus. See oli super, sest sõitsin üksi tagasi. Mu ema läks otse Tallinnasse Narvast.


Seega siuh ja Narvas käidud. Kes peaks sinna aasta pärast sattuma, siis soovitan seda FitnessModelli asja vaadata. Põnev ja veidi teistsugune võistlus kui meie, Eesti asjad. 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar