teisipäev, 20. august 2019

Ma olen niiiiiii rahul!

Oi hei!


Eelmine nädal oli väga tore. Sain rohkem kui oleks lootnud. Nimelt: mul õnnestus tervelt kolmel kaunil ( no üks oli vihmane) õhtul kodust välja saada ja tartuffile hiilida. Juhhei.
Tartuff on reaalselt nagu mul üks lemmik-asju, mida ma ootan iga aasta. Rohkem kui jõule või sünnipäeva. Neid ma tegelikult enam ei ootagi. Jõulud meeldivad, aga oma sünnipäev on lihtsalt tüütu :/




Mina oma Tartuffi pusaga eputamas


Igatahes.


Esimene pääsemine: esmaspäev


Film: Kaadris on Tartu! Filmi-maa Lõunaeesti 


Minu arvamus: väga huvitavalt kokku lõigatud ja vaesed tantsijad, tantsisid vihmas ja tuules seal. Ma istusin oma tobeda trukkidega vihmakeebiga, kus kõik sülle nirises ja vahtisin. Õnneks oli mul vein termosega kaasas.





Film2: Romeo ja Julia, USA 1996

Minu arvamus: OMG! Ma pean endale tunnistama, et olen seda filmi tegelikult vaid 1 x kunagi ammu näinud ja ma ei mäletanud sellest interpretatsioonist eriti midagi. Oli väga põnev vaatamine, kuigi eelarvamus oli mul olemas, et mul saab igav olema. NOT at all. Selline liialdatud ja over the top oli just omamoodi ja kaasahaarav vaatajale.





Teine pääsemine: neljapäev


Film: Tabades Milesi, USA 2015
Minu arvamus: kuna otseselt ma valida ei saanud neid päevi, millal Tartuffile pääsen, siis selle filmi osas oli mul eelarvamus, et see mulle ei meeldi. Wrong again. Jubepõnev. Algus vajas sünevemist ja veidi läks aega, enne kui film kaasa haaras, aga siis... Mulle meeldis väga. Soovitan soojalt.




Võtsime Tavernast pitsa. Liiga soolane oli, aga plaan oli hea


Mina sain omale Tartuffi logoga pusa


Kolmas pääsemine: reede. See kõige parem ja lõbusam!


Film: Kui ema on ära, Itaalia, 2019


Minu aravamus: ma pole ammu komöödiat näinud ja see oli tore. Plus siis see ka, et see EI olnud USA oma. See andis tunda. Muidu on ju kõik kinofilmid jms enamasti Ameerika kraam ja see on alati sarnane. Ilm ka soosis meie ettevõtmist ja vaatamata faktile, et otsustasin  võtta Tartuffi Armujoogi, mis oli gintooniku kokteil ROHKE jääga, oli tore. Seda filmi soovitan samuti kunagi vaadata. See ei vaja suurt süvenemist ja on pigem lõbus ja kerge.




Meil oli juba enne filmi lõbus


Reedel täiendasime oma varusid tartuffi enda telgis


Taaskord suur aitäh neile, kes minuga viitsisid sinna tulla ja neile, kes võimaldasid mul seda ja suur aitäh Tartuffi korraldajatele.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar