teisipäev, 5. november 2019

Ja siis on üks spa, kuhu ma ei soovitaks minna...

Oh hei,


Tegemist on palju ja ei ole siia sattunud viimasel ajal.

Käin ju tööl rohkem kui täiskohaga ja nagu ikka, siis on veel sada ja üks projekti ja asja ka käsil. Ja Roosi on ka tilluke veel.





No igatahes.


Tahtsin lühidalt kirjutada meie minipuhkusest.


Plaan oli Taavi sünnipäeva tähistada kodust eemal. Valisin selleks Estonia spa. Tal on head retsensioonid ja ta on muidu ikka esireas Eesti spaades. Kirjade järgi.





Meie silmis oli ta siiski üks Eesti kehvemaid. Eks meil trehvas ka halvasti, aga no ikkagi.


Meil oli broneeritud sviit. Esiti juhendas navikas meid vale Estonia juurde ja ma sain kreepsu, et spa on sama vana kui mina. Õnneks oli see vale. Estonia Resort on siiski moodsam ja ilusam.

Check in läks kenasti, kuna olin broneerinud läbi bookig.com-i. Paar allkirja ja autonumber. Parkimine nende maja ees oli 7 euri ööpäev. Olles lapsega olime sellega enam kui päri. 


Sisenesime tuppa. Kohe olid maas hõbepaberitükid. Taavi siis kohe riidles, et noh, näed ei viitsitud koristada...


Optimist Krista lootis, et vast ukse juures koristaja kärust kukkus vms...


Tulime edasi. Tuba oli ok. Kulunud. Aga vähemalt suur. Heledad diivanid oleks hädasti tekstiilipesurit vajanud. Igasugused plekid ja varjundid kumasid sealt, aga no suva nendega. Ega me eriti diivanil ei istunud ja taavi pani rätiku alla.


Meie vannituba.

Põrand oli eelmiste elanike Pringlesi krõpsu puru täis ( mis te arvate, kui suur puru oli, kui ma suutsin isegi krõpsude firma ära detekteerida? like WTF?) Ja siis olid mingid suured taime tükid. Taimi toas iseenesest polnud. Ja siis oli meile kolme peale 1/3 vetsupaberirulli jäetud. Kellel on  laps või hea empaatiavõime, saab aru, et  lapsega olles, kulub igasugust paberit PALJU. . . Ja vannitoas, kraanikausi kõrval olev klaasist sein oli ÜLENI eelmiste inimeste hambapastapritsemeid täis. 





Oi mul kihvatas. Makstes toa eest üle 200 euri ühe öö eest, eeldan ma siiski elementaarset puhtust ja vetsupaberit!!! Tegime lahti shampuse, mis meil kaasas oli ja siis enne kui me spasse läksime, käisin ma administratsioonis oma murest rääkimas. Noogutati mõistvalt ja lubati koristaja saata, kuni me spas. Kõik tundus laabuvat. Ikka juhtub. Okei.




Lähen esimest korda meie muret kurtma.



See vitsake oli reaalselt minu nimetissõrme pikkune.


Käisime spas. See oli okei. Plussidena tooks välja selle, et üldbassein oli soojem kui enamus kohtades ja oli olemas laste saun ehk rõõmu saun ( soe pink ja multikad). Roosile see väga meeldis. Muus osas aga ulpisid basseinis minu peopesade suurused valged katlakivi? tükid. Spa baar avati 10 min hiljem, kui kell lubas ( seal oli kell ja aeg peal, millal teenindaja võiks tulla, aga ei tulnud). 





Läksime siis tuppa peale seda, puhast optimismi täis ( mina, Taavil oli suva ja ta nentis fakti, et siin oli jama. Eos.). Ainult toa keskelt oli krõpsupuru kadunud. Kõik servad olid ikka paksu krõpsujama jm täis, minu sõrme pikkune kuivanud taimetükk ikka vedeles kahe toa vahel põrandal ja vannitoa sein oli pastane ja paberit polnud lisatud. Oi mul kihvatas. Tahtsin ju Taavi sünnipäevaks mõnusat puhkust ilusas kohas. F(/(/&%%¤¤%¤&/)=/&%¤#. Ajas närvi. 

Aga kõhud olid tühjad ja läksime sööma.





Restorani kohta pole ühtegi paha sõna öelda. Ok teenindus, ok kiirus, lastenurk, maitsev toit ja head kokteilid. Ei olnud liiga magusad.





Kuna Roosil oli enne söögi saabumist asja vetsu, vantsisin peale oma Cavat ja enne sööki adminnist mööda. Tagasi tulles siiski pöördusin uuesti murega, et tuba pole puhas ja ma ei taha nii palju maksta musta toa eest. See ei ole ok. Ma ju ei küsi midagi ulmelist, vaid elementaarset puhtust. 




Minu kala praad. Väga maitsev ja õige portsjon.

Teenindaja ei viitsinud üldse süveneda ja ütles, et koristajate vahetus  peale üheksat. See ei sobi meile. Meie laps läheb siis magama. Rääkisin teenindajale ja ütlesin, et ootan siis hommikul mingit muud lahendust, sest see ei ole ok.


Saime kuidagi magatud. Voodi oli sviidi kohta kitsas ja madrats ebamugav. 


Hommikusöök retoranis oli ok ja valikut oli. Optimistidele oli isegi shampus, aga ma ei saanud seda endale autojuhina kahjuks hommikul lubada.


Chekouti tehes ei võetud meil vaid parkimistasu. Ja sedagi ei tea kas meelega, või kogemata. Ei olnud juttu eilsest ja meie muredest. Sama teenindaja oli. Ei viitsinud ka mina enda päeva rikkuma hakata... Jäi nagu jäi. Maksime oma 200 plus eurot ei tea mille eest ja läksime...

Lihtsalt never again Estonia Resort Spa. Never again.


Kõik teised spad Eestis on paremad. I know. Nüüd oleme kõigis käinud :/ St isegi mitte spad, aga just sviidid ja toad.

2 kommentaari:

  1. Meie käisime ka alles hiljuti Estonia Resort Spas. Toaks ei olnud küll sviit, kuid see siiski oleks võinud ka puhtam olla. Põrandal vedeles šampuse kork. Seda on küll raske mitte märgata 🙂. Spaa oli keskmine ja minu meelest on hinna/kvaliteedi suhe on seal paigast ära.

    VastaKustuta
  2. Mida "helli" ma just lugesin?!? Kuna ma käin keskmisest rohkem väljas söömas, siis olen sattunud igasuguse teeninduse ja toidukvaliteedi osaliseks. Kui ma algul pelgasin kurta, et a'la toit on jahtunud vms, siis mingi hetk sain ikka aru, et see pole ok, kui ma midagi ei ütle ja kodus hiljem kirun. Ja ma pole see, kes koguaeg hädaldab, aga kui ma saan ikka pooltoore sea triibuliha või mu supi sees on KLAASIKILD (Tartu tuntud toidukohad), siis ei saa ikka vakka olla. Võibolla nüüdseks on asi paranenud. Ei oska öelda, sest ma nendes kohtades enam ei käi. Aga ca viis aastat tagasi oli küll sedasi, et kui teenindajale mainisid midagi, mis ei meeldinud, siis said kerge vabanduse, kui sedagi ning teenindaja oli häiritud ja pahase olekuga. Mistõttu jäi mul mulje, et ma pole siia edaspidi oodatud. See mind häirib kõige rohkem, et kui juhtub, siis vabanda ette ja taha ning tee kõik endast olenev, et klient ikka järgmine kord ka tahaks tulla. Ehk et mu pika jutu lühike kokkuvõte on, et mõni teenindusasutus koos oma meeskonnaga vajaks hädasti koolitust, kuidas üldse teenindada klienti! Sinu loos oli ruum räpane, aga teenindajad olid sama mühakad, kes ei osanud olukorda ära lahendada.

    Kui järgmine kord võimalik ainult koos Taaviga minna, siis minge Wagenkülli. Eriti mõnus talvisel ajal ��

    VastaKustuta