esmaspäev, 19. detsember 2016

Aga vahepeal oli miski jõuluvärk

Heihei,

Pole taaskord tükike aega siia midagi kirjutanud. Mõtlesin, et kirjutan seekord hoopis olevikust mitte minevikust. Või noh, lähemast minevikust :)
Kuidas Teil jõulud mööduvad? Minu meelest on see väga tore aeg, aga väga palju sebimist ja lisategemisi. Vaatamata sellele, et mina ostan jõulukinke ja meisterdan kaarte alates juulist, läheb detsembris ikka alati kiireks. Sel nädalavahetusel oli jubepalju tegemist näiteks.
Esiteks toimus reede õhtul minu juures BigBank Cheerleaderite jõulupidu. Nii armas oli kõiki näha ( ma ju ei tantsi enam ja IKKA veel elan seda raskelt üle :P) ja täitsa lõbus ka. Pärast postitan paar pilti. Ps. ja juustu on ikka üle! (Nali lihtne: ma ostsin ühel päeval juustud ära ja järgmisel päeval saatis Taavi mulle pildi, et ta ostis alkoholi ja juustud ära. Nii saigi meie külmkappi 19 pakki juustu. Õnneks üle poolte leidsid oma tee kõhtu).
Laupäeval tulid vanemad külla, õigemini isa tuli loenguid andma ja ema tuli kaasa, et me saaks shopata ja chillida. Ja oi me shoppasime. Kõik poed ja isegi kinnisel turul sai käidud. Samuti kaltsukas. Selles, mis on seal vanast ARKist edasi. 
Õhtul oli Flight Clubi jõulupidu, kus oli palju ilusaid esinemisi ja väga muhe seltskond. Kahjuks aga lahkusin sealt varem, kuna Taavi õe lapse sünnipäev vajas ju ka kasvõi kiiret `Tere ja palju õnne!`. Sünnipäevad on ju tähtsad, eriti laste omad. Sealgi sai mõnusalt üle tunnikese veedetud ja veel söödud. Mmmmm....
Pühapäev algas sellega, et kõigepealt magasin isu täis ja siis... Läksime Taaviga laudu otsima, et oma udupeenele biokaminale, mille me ostsime ilusat ümbrist saada. Mõledud ja tehtud. Pool päeva läks aega :D Õhtul oli meil plaanis Sisevete Saatkonnas kuulata Rüüt´i pööripäevakontserti. Tegu oli megamõnusa koha ja kontserdiga. Aitäh ja soovitan soojalt neid kuulama minna, kui Teil võimalus avaneb. Õhtul vorpisin veel piparkooke ja tegin pilte(fotoringis on meil koguaeg kodused tööd ju) , sest täna oli meil Fotoringis jõulupidu. 
Ja siin ma nüüd istun. Tatine ja suht rahul. Ootan põnevusega, et saaksin kõik oma jõulukingid ära kinkida. Mulle meeldib neid kinkida ja teha ja pakendada. See on nii tore. Laupäeval pakksin ju paar viimast kinki ja kogu lugu. Kokku tuli sel aastal kinke 100 ringis :D Neid juba ühekorraga ära ei paki :D Aga ise võiks terveks saada. Eelmine nädal olin haige, nädalavahetusel oli juba ok ja täna jälle.
Jõulud tulge ruttu ja olge siis mõnusad ja nautige hetki ja häid inimesi enda ümber! 

Big Bank Cheerldeaders+ some ex-cheerleaders ;)

Vapustav Karin Flight Clubi jõulupeol (A)

Meie biokamin, millele Taavi ise ümbrise tegi (A)



Väga väike klipp Rüüt esinemisest Sisevete Saatkonnas 4.dal advendil. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar