teisipäev, 27. detsember 2016

Meie jõuluseiklused

Hei,

Loodan, et kõigil olid mõnusad pühad ja saite vaatamata vähestele puhkepäevadele palju puhata.
Meie saime ka oma seiklused seigeldud. Asi algas juba kahtlaselt, kui mina olin haige ja Taavil juhtus seljaga midagi. Siis tuli jõululaupäev  ja see möödus mul kraamides ja majandades ja õhtul läksime Taavi pere juurde jõulu pidama. Seekord oli pidu tema vanemate juures. Rahvast oli palju ja nalja sai ka. Taavi sai sealt Sigulda käimiskepi ka- haha. Aga tegelikult kulus see tal marjaks ära. Seljavalu pole naljaasi. Pühapäeval otsustasime trotsides oma hädasid siiski Tallinnasse minu vanemate juurde jõululõunale sõita ja siis Tallink Spasse. Minu vanemate juures sõime ja vahetasime kinke.
Olin ise marurahul, sest tahtsin hirmsasti oma vanemate nägusid näha- kinkisime neile pulsikellad- et nad ikka sportlikud oleks :) Tundub, et täitsa asja ette läks kink. Eriti isale. Talle sai miski Samsungi nutikell, mis ühildub teloga ja näitab pulssi ja sada muud asja.
Sealt liikusime edasi spasse, kus siis kõigepealt pidi mu armas kaaslane oma selga puhkama ja siis läksime spasse. Spa ise oli päris muhe ja rahvast oli suht palju. Aga see ei seganud. Tuba oli nii ja naa, ehk tuba ise oli ok, aga puhtus jättis küll soovida.
Vedelesime spas päris kaua ja siis kui restosse jõudsime, tuli välja, et a la carte´i polegi ja peame õhtubuffeed sööma. Njah, miskit sai hamba alla aga jah :)
Hommikul paistis päike ja ilm oli ilus. Pidime shoppama minema, aga mul oli miski jonn, sest Taavi käis oma kepiga ja mul ei olnud nii mitte kui mingit tuju shopata. Jagelesime tipa Ülemistes ja tegime seal kohvipausi Blenderis. Ostsime sealt ka porgandimahla. Jubehea oli. Pärast ostsime teise topsi veel. Ahjaa, ja selle teise topsiga sai nalja. Läksin seda üksi ostma, nii et habetunud, Sigulda käimiskepiga härra Unt jäi oma selga vastu reklaamposti toetades mind ootama. Kuni ma mahla järel käisin olevat keegi proua püüdnud Taavile 5€ pakkuda- ju ta nägi nagu pomps välja :D Taavi pakkus tädile, et võib talle 15€ vastu anda. Hahaa. Seda oleks tahtnud näha. Tore, et maailmas on häid inimesi. Aga vot mis juhtub kui rüht on halb! Nii et tehke trenni ja tehke füsiot :) siis ei peeta teid kodututeks. :D Ja siis peale linnapeal kruiisimist läksime Lasnamäe Centrumisse shoppama. Sealt ostsi Taavi mulle pool Denim Dreami ja veerand Gold Time´i tühjaks (täitsa hull inimene- ma ju isegi ei ütle, et ma tahaks... ja juba mul on olemas see asi :D). Kell 16.00 algas Tondiraba jäähallis Nikulini tsirkus. Mulle meeldis. Päris huvitav ja ma pole sada aastat tsirkuses käinud. Seal käisime koos mu vanematega. Sain veel ema pulsikella seadistada ja abiks olla ja nii need jõulud möödusid. Eile saime õhtul hilja koju ja täna tavaline tihe tööpäev, mis algas vesiaeroobikaga 8.30 ja lõpeb postitantsuga 19.40 :) Isegi lühike päev täna. Hehe.
Lisan telefonist paar pilti, sest sel aastal tegin kõik jõulupildid oma retro ZENIT kaameraga ja neid pilte näeb heal juhul jaanuaris  :D Kui ma need ükskord ilmutan.
Olge mõnusad ja kirjutage mulle ka mis te põnevat jõulude ajal tegite.

PS. ma sain reaalselt ühe soovituse, millest ma võiks kirjutada. Nii lahe! Nii lahe, et Te olete olemas ja loete reaalselt mida ma kirjutan. Ma varsti kirjutan tollest asjast ka ;) :*


Maailma parim kohv ja porgandimahl BLENDERis. 

Me tegime aega parajaks enne tsirkust :)

Minu uus heleroosa süda (A)

Osad minu jõulukingid musult :O 
Väike salaklipp tsirkusest :P Uurisin karusid lähedalt ja nad on megakenad. Karv läigib paremini kui mul :O

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar