laupäev, 11. veebruar 2017

Mis ma seal Viljandis teen?

Viljandi? Mis sinna?

Viljandi on väga armas linn ja piisavalt lähedal Tartule, et ma viitsiks seal vahepeal tööl käia. 

Kui nüüd täpsem olla, siis teen seda sügisel paar kuud ja kevadel paar kolm kuud (üle nädala ja laupäeviti). Hommikul kell 9.00 stardin Tartust ning 10.15 algab loeng Tartu Viljandi Kultuurikolledžis. 

Olen seal juba päris mitu-setu aastat tudengitele kahte ainet õpetanud põhiliselt. Sügiseti on selleks aineks Anatoomia ja füsioloogia ning kevaeti on selleks aineks Painduvuse alused. Mul on au õpetada just tantsu tudengeid. Kuidas ma sinna sattusin? Ise ka imestan. Mina ja lektor, ja veel Viljandis? Aga elul olid ilmselt omad plaanid ja üks viimastest hooaegadest (treeninghooaeg ehk sügis kuni kevad), mis mul enne Arcticut oli, sattusin kuskil spordiklubis jutule Kaja Hermliniga, kes siis tuligi selle pakkumisega välja. Lükkasin selle viisakalt tagasi ja ütlesin, et oi ei. Mul niigi palju tegemist ja ma ei tea kas ma üldse sobin jne. Kaja aga ikka soovitas ja soovitas ja nii see läkski. 

Järgmine hetk istusin Truffees Kai Valtnaga ja nii need allkirjad TÜsse läksid. Naljakas. Olin just kaks ülikooli jutti lõpetanud ja justkui uue õppeaasta alguseks olin taaskord ülikooliga seotud. 

Tegelikult on see väga vahva töö. Ained on küll keerulised ja mitte nii lõbusad, aga tudengid on väga tublid ja saavad aru, et need on nende erialal olulised ja annavad endast enamasti parima. Vahel saab nalja ka. Näiteks täna. 

Täna algaski mul Painduvuse treeningu alused. Tudengid on needsamad toredad, kes sügiselgi. Enamasti õpetan vaid esimest kursust. Esimestel aastatel oli rohkem kursuseid, et kõik saaksid need ained läbitud ning vahepeal õnnestus mul ka üks väga muhe koolitus seal anda.

 Mulle meeldib Viljandis käia. Esiteks on sinna parajalt pikk autosõit, mida nautida ja samas mitte sellest ära tülpida. Teiseks on see töö erinev sellest, mida nädala sees teen ning tudengid on toredad. Keskpäeval teen alati lõuna ja naudin rahulikult seda ülikooli kohvikus koos kohviga. Siis veel veidi loenguid või praktilist osa (oleneb ainest) ja siis tagasi Tartusse. 

Täna oli vapustav ilm. Lumi oli katnud kõik puud ja teed ja muu ja Viljandis paistis veel päike ka. Superilus. Püüdsin ka pilte teha. Lisan siia mõned. See ka, et kuna käin seal enamasti üle laupäeva, ei muuda seda kohustuseks ja naudin seda rohkem. 

Mina täna startisin Tartust nii.
Superilus lumine ilma oli täna.
Nii me elame seal :)
Ja kui Tartus oli sompus, siis Viljandis säras päike terve päeva.

Siin on mu eelmise hooaja painduvuse praktiline tund, kus tudengid harjutasid, kuidas teha venitustundi rasedatele ja rasedatena :)





Tänane megailus ilm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar