neljapäev, 6. aprill 2017

Kas sa teadsid, et ma annan laste trenni ka :O

Hei,


Mõtlesin, et teen ühe lühikese postituse sellest ka.


Tegelikult, kui ma alustasin oma treenerikarjääri 16dates eluaastates, tegelesingi ma lastega ja andsin laste trenne ja noorte trenne. Seda tegin päris mitusetu aastat, kuni ma üks hetk avastasin, et lastega on ikka nii palju sebimist ja täiskasvanutega ikka palju toredam. Viimane teadmine tekkis alles siis, kui hakkasin end treenerina aktsepteerima ja uskuma ka sellesse, mis ma teen. 


Alguses, kui kartsin, et teen midagi valesti, siis tundus, et lastetrennis on see ok ja lapsed ei pane tähele, ja ei ole nii kriitilised (ma siiski ju vadi tantsutrenne andsin, ehk ei teinud midagi lõhkuvat) aga täiskasvanud on kriitilisemad, näevad vigu ja annavad tagasisidet. Noore treenerina tundus see hirmus ja sellepärast tundusid lapsed hea valik. Hiljem juba meeldisid täiskasvanud ka. Ja nüüd on minule kõige südamelähedasemad kliendid just seeniorid. Nii treeningutes kui polikliinikus. Nende käest saab alati midagi õppida, nad on huvitavad, nad on suhtlemisaltid ja avatud. Nendega on hariv koostööd teha plus nad on väga ausad ja tänuväärsed enamasti. 


Aga tagasi laste trennide juurde. Siis ma oma 8 aastat umbes, ei andnud laste trenne. Vaid need kohustuslikud, mis polikliinikus sattusid. Ja alates 2016 sügis mõtlesin, et mis seal ikka ja hakkasime koos minu enda treeneriga Karin Toomiga Arcticus laste trenni andma. Teeme seda kahepeale. Ehk 1x nädalas annab Karin trenni ja 1x nädalas mina.


Meie grupp koosneb ainult vahvatest preilidest vanuses 9-13, väikeste mööndustega.
Teeme neile erinevadi tantsukavasid ja vahel teeme neile ka eritreeninguid basseinis või jõusaalis (mis neile üllataval kombel hullult meeldib) või SYNRGY alas.

Ükskord oli meie trenn basseinis ja me saime kasutada ka SUP lauda.


See hooaeg algas meil oktoobris ja lõpeb mais. Vahepeal on ka preilisid juurde tulnud ning seltskond veidi muutunud. Ehk siis tegelikult saab meiega ka jooksvalt liituda.


Täna ongi mul nendega kell 16.00 trenn, sellepärast tuligi mõte sellest kirjutada. 


Nüüd aga, lõpetan sellega ning järgmise postituse teen siis kui me oleme Taaviga Kölnis, Fibo Expol ära käinud :P

Päikest!

Pildi tegi Sävelin Siida

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar