pühapäev, 7. mai 2017

Kuidas see uus Apollo kino siis oli?

Hei,


Kirjutan paari sõnaga, mis mulje mulle sellest meie uuest Lõunakeskuse Apollo kinost siis jäi.
Käisime laupäeval peale pikka puhkepäeva (terve päev ma shoppasin küll kevadlaadal ja küll Lõunakeskuses ja eriti midagi ei ostnud) vaatamas siis seda uut kino. Kuna meil kõik normaalsed filmid juba nähtud, siis pidime leppima Galaktika valvuritega. Hehe. Film polnud küll minu maitse, aga kinost sai aimu küll.


Ostsin meile päeval juba ära need staariistemega piletid, et kui juba siis juba. Eeltöö oli null, nagu minu puhul ikka juhtub vahel, ja seega ei osanud ma midagi väga ette loota.


Jõudsime siis õhtul kohale ja hakkasime valima kinokõrvast, ise, oma kätega otse letist. Kraam koos, vahtisime nõutu näoga ringi, et kus maksta saab. Kahel pool ridades iseteeninduskassad. Mitte meie lemmikud ja üks kassa prouaga, kus järjekord üldse edasi ei liikunud. Otsustasime siis iseteeninduskassa kasuks. Kena neiu abiga saime makstud. Kusjuures jubekahtlane, kas neil niimoodi iseteeninduskassades ei teki segadust ja seda, et inimesed ei maksa kõige eest või miski ei lähe läbi (nagu minu natchod ei tahtnud minna)... Ei tea. Iseteeninduskassas pidi maksma kaardiga. Sulas ei saanud. Unt ei olnud rahul :D


Edasi, leidsime mingi värava moodi värgi ja jäime sinna ootele, et kohekohe lastakse saali. Rõõmsameelne poiss teisel pool väravaid küsis, et mis filmi me vaatama läheme. Rahvast oli küll rohkem kui vaid meie, aga no eks ma vastasin et Galaktika valvureid (keegi teine ei vastanud). Tüüp naeratas ja sebis edasi. Lõpuks hakati sisse laskma. Nagu lennujaamas, skännid pileti ja lähed. Ehk siis kõik minu ees läksid ja minule ütles error. Proovisin teist korda ka, noormees tuli ja uuris ja siis teavitas, et meil on staarikohad ja sissepääs mujal. Well oh well. Vantsisime mujale. Seal polnud järjekorda, ega probleeme. Olime minutiga oma kohtadel. 

Istusime kõige taga keskel. Toole sai mõnusasti pikali lasta ja sedasi jalgu puhata. Toolid olid ka megalaiad, nii et ma mahtusin koos oma käekoti ja muude asjadega sinna mõnusasti istuma. Suur pluss minu silmis oli ka lauake, mis nina all, kuhu saad panna nii joogi, kui söögi. Sest tavakinodes on see, et ühes käes on jook, teises söök ja siis võta palun jope seljast kuidagi :D

Minule meeldib hirmsasti kinos nosida. See käib justkui asja juurde. Ilma selleta ei ole kinoelamus täielik. Saan aru, et see ei ole loogiline, ega tervislik, aga nii mu meelest on :D
Vot, ja edev oli see, et meie istmete vahel oli tahvelarvuti, mille kaudu oleksime saanud süüa/juua tellida. Seal üks neiu käis ja teenindas teisi. Meie olime enne ise juba kõikvõimalikud asjad kokku ostnud ehk end ära teenindanud :)


Film oli 3D ja minu suureks rõõmuks olid prillid normaalsed. Ekraanis nt on prillid minu näokuju jaoks nii kitsad, et ma ei näe ekraani ülemist osa kui ma pead kuklasse ei aja.
Unt jorises, et talle paistis see led-valgustus silma, mis staariridade kohal põles terve filmi ajal (ilmselt, et me süüa ja juua näeks, ja et teenindaja näeks käia). Mind see üldse ei häirinud.


Ja nii oligi. Heli ja pilt olid võimsad ja 3D efektid ägedad nagu ikka.
Seega, kindlasti kui veel sinna minna, siis ikka ja jälle sinna staarikohtadele.

Ja siin on staaritoolide staarid :D


Ciao! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar