teisipäev, 6. juuni 2017

Mis ma seal Riias teen?

Hei,


Täna oli jälle see tore päev, kui minu tavapärane Arcticu päev oli hoopis Riia päev.

6.45 on start kodust ja otse Riiga! Adidas Showroom it is! Mõnusa vahepeatusega Valga Statis jõudsime vaatamata teetöödele ja ummikutele linnas ükskord kohale. 


Päeva plaan: tutvuda Adidase uute kollektsioonidega ja valida välja uued riided treeneritele(kui Sa veel tähele pole pannud, siis Adidas riietab Arcticu treenereid) ja veidi ka müüki (koos oma kolleegiga me neid kohustusi vapralt jagame). Mõeldud, tehtud. Hunnik riideid tuleb selle töö käigus läbi proovida, tabelisse kanda ja igaks juhuks veel pildistada, et pärast saaks rahulikult kõik veel läbi mõelda, enne kui lõplik tellimus teele läheb. 


Riga, Adidas Office

See kõik võtab oma 4 h aega ja vahepeal on kiire lõuna samas majas, ehk päriselt ka 10minutiline.

Täna oli Adi showroomis palju rahvast, aga vaatamata sellele saime kenasti kõik tehtud.

Adidas Showroomi tegemisi, ehk haavapesu ja plaastri vahetus ja lõuna :)


Enne kojusõitu on meil alati MUST DO- shopping! Enamasti Alfas, aga täna saime kohalikumalt rahvalt soovituse Domina ostukeskuses käia. Navigaatori abiga leidsime selle üles ja shoping võis alata. Ma jõudsin päris mitu asja kokku osta, vaatamata sellele, et pool tundi otsisime mu kalli kollegi rahakotti, mis oli tegelikult autos istme vahele pudisenud. Lõpp hea, kõik hea. Pärast shoppasime veel ja sõime Lidos mitmekäigulise õhtusöögi. Täitsa hea.


Sõita oli täna lausa lust, ilm oli super: ilus vaadata ja loomulikult ka hea sõita.


Valgas tegime kire peatuse Alko1000s, et täita mõned kaasasaadud ostutellimused ja osta oma meestele õlut ja kommi. 


Uus pusa ja pluus ja kleit :P
Veel üks uus kleit ja minu mitmekäiguline õhtusöök Lidos.

Minu uued plätud, peapaelad ja sokid ning nänn Alko1000st ehk piiri pealt :D


Nagu naksti olin 22.00 ajal kodus. Siis alles proovisin kõike, mis kokku ostsin (ma olen see inimene, kes poes riideid enamasti ei proovi. Ainult siis kui tegu on teksastega, mis on väga kallid vms). Täitsa okeika. Huhh. Lisan paar pilti.


Oli pikk, väsitav aga vaheldusrikas ja seetõttu ka väga mõnus päev.


Head ööd :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar