reede, 16. juuni 2017

Spargel, Vapiano ja Nobel ning kiire loos jälle :)

Hei,


lühike postitus paarist kohast kuhu sel nädalal jõudsin.




Spargel- olen seal ennegi käinud. Neil on uuenenud menüü ja palju risottosid (mujal on neid suht vähe). Teenindus on põhjalik ja sel esmaspäeval kui ma seal Kadriga käisin, teenindati meid täitsa hoolikalt. Sõime salatit ja magustoitu. Suht head olid. Salatid eriti. Magustoidu osas noriksin Creme Brülee suhkukatte kallal, mis oli liiga paks ja pea läbimatu. Kuna käisime seal esmaspäeva õhtul, siis rahvast oli vähe. Kohv oli keskmiselt hea ja sellega sai pisikese kommi kaasa :P

Meie salatid ja kohvid ja õunamahl :)
Meie magustoidud ja Kadri läbimatu suhkrukihiga kreembrülee. Ps. ma sõin JÄÄTIST! :O


Vapiano- vana hea! Minu lemmik. Läksin sinna teisipäeval lõunale koos kolleegiga. Ootasime järjekorras ja oma toitu pea pool tundi. Megatüütu.  Aga teenindus väga punktuaalne, serveerimine laitmatu ja toit maitsev nagu ikka. Vähemat tasub seista ja oodata. Seda kirjutades tuleb tihedamalt neelatada- oi kuidas isutab. Itaalia köök on minu isiklik lemmik ka! Vapiano on kindla peale minek, kui Sulle maitseb itaalia köök ja kui Sul on aega.

Pollo Piccante, ehk vürtsikas kanapasta.

Nobel- Lõunakeskuse Apollo raamatupoe kohvik. Minu vana lemmik ja vahepeal (ülikooli ajal) peaaegu nagu teine kodu. Maitsvad toidud, MEGAmaitsvad koogid ja itaalia magustoidud ning saiakesed. Ja seal on Tartu linna parim värskelt pressitud apelsinimahl. Neil on miskid special-apelsinid ja see on alati eriti maitsev seal. Seekord käisin seal sõbrannaga õhtul, veidi enne sulgemist. Võtsingi värskelt pressitud mahla ja panna cotta. Nämps. Panna Cotta peal on seal alati kuhjaga vaarikaid, mis teeb asja eriti atraktiivseks :) Ahjaa, ja latte on seal suurepärane!



Vot nii. Seekord jätakski nii lühikeseks selle postituse.


Ahjaa, ja kuna võrkturundus on mulle tuttav, siis seekordsed loosiauhinnad on just sealt.


Nimelt loosin kõikide kommenteerijate vahel välja Avoni shampooni ja palsami.
Loosin taas pühapäeval, 18.06.2017 kell 21.00.

Väga hea kombo, mis tugevdab ja kaitseb Sinu juukseid.


Olge mõnusad ja nautige nädalavahetust! 

19 kommentaari:

  1. No mulle see tugev suhkrukate meeldis, sest kohvide osas sa ju enne mu saabumist nii osavalt tegid noormehele selgeks, et suhkrut vaja pole... :P seega ma kohe nautisin oma magustoitu... samuti hind oli väga okei, üllatav kohe. teinekord poest midagi head tahaks, siis selle raha eest vist piisavalt ei saakski.. :P

    oot mida kommenteerides kirjutama peabki? :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Haha. Seda mida tahad, seda peabki kirjutama 😂

      Kustuta
  2. Päris head Itaalia kööki saab ka La Dolce Vita'st. :) mulle meeldis :)

    VastaKustuta
  3. Ma olen täna juba ära söönud! Ja siis tuleb mulle silma alla selline postitus. Aitäh! :D Õnneks polnud kirjas, et shokolaadi mousset oli! :D

    VastaKustuta
  4. Ma ise olen väga kehv kohvikutes/restoranides käija, seega ei oska sel teemal üldse kaasa arutleda. Aga kui sa juba nii lahkelt siin shampooni ja palsamit jagad, siis neid läheks vaja küll :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hihi. Aga äkki pärast tead kuhu minna kui ükskord Tartus vaja kohvitama minna. Hääle said kirja 👏

      Kustuta
  5. Mulle meeldib Nobelis eriti valge tee, see on kuidagi väga hõrk :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh, ma vist vanasti ka jõin seda. Viimastel aastatel olen kohv/vein/vesi dieedil. Muid jooke harvem. Aga peaks uuesti katsetama.😊

      Kustuta
  6. Tahaks võita�� Läheks vaja

    VastaKustuta
  7. Oh just olekski uut shampooni ja palsamit vaja:D Tahaks midagi uut proovida������

    VastaKustuta
  8. Kui kunagi aega leiad ja mina töös olen, siis oled kohvile oodatud alati ;) .Püüan selleks ajaks kohvimaitse ka välja valida =D

    VastaKustuta
  9. Mul ongi uut palsamit ja shampooni vaja, osalen:)

    VastaKustuta