neljapäev, 21. september 2017

Reebok Fitness Festival



Hei,


Mõtlesin, et kirjutan paari sõnaga sellest uhkest üritusest, mida ma läinud pühapäeval väisasin.

Tegu on sellise vinge training-day´ga, kus saab erinevaid treeninguid kaasa teha ja terve päeva mõnusasti veeta. Seekord toimus see Kalevi Spordihallis ja mulle see väga meeldis, sest rahvast oli küll palju, aga ruumi ja õhku oli ka tänu suurele majale (kahes hoones lausa saime käia).


Asi algas juba sellest, et unustasin reedel trenniriided Arcticust kaasa võtta ja kodus mul teadupärast treeningriideid ja jalatseid ja muud pole. Eks ma siis kombineerisin postitantsu rinnhoidjad kodudresside ja suvaliste maikadega. Ühed tossud olid mul õnneks pagasnikus.


Me läksime sinna Jaanaga kella 11ks, kuigi üritus algas 10.00. Meil oli plaan teha kaasa võimalikult palju loov-tunde, kuna me mõlemad juhendame just loovtreeninguid. Mitte kontseptsioonitunde nagu on seda erinevad LesMillsi treeningud.


Reeboki üritus on mõeldud kõigile, nii harrastajatele, uudistajatele kui ka treeneritele. Seega ongi põnev. Ahjaa, jäin meie trennivaliku juurde.


Me alustasime tantsulisest tunnist Sven Idaranna juhendamisel. See oli suures saalis ja mõnusalt hämar oli koos vastava diskovalgusega. Lõi mõnusa meeleolu, vaatamata sellele, et kell oli alles 11.00. Oma tüseda kõhu tõttu pidin paar seksikat hüpet Sveni korerograafias endale sobilikuks kohandama, aga see polnud absoluutselt mingi probleem ja tantsida sai.


See trenn tehtud, liikusime väiksemasse saali Jazzi tundi, mida juhendas Kaarel. Minnes uudistasime ka korraks erinevate lauakeste juures, kus pakuti erinevaid asju maitsta ja müüa, aga me ei proovinud ja ei ostnud midagi :D


Jazzi tunnis tuli jälle välja, et ma liiga tüse ja pean koreograafiat enda ihu järgi tuunima, kuna kavas olid maas rullimised ja teate, mul selle kõhukesega ei kannata üle kõhu rullida :D Rahvast oli palju ja saal kitsas, aga midagi me pusisime ikka kaasa teha ja tunni lõpust pidin ma näpistama aega oma põie diktatuurile.


Samas väikses saalis jätkus meil Jaanaga ka kohe kolmas trenn, milleks oli Sveni ja Silja stepitund. Vot see oli mõnus! Ma pole nii ammu steppinud ja hea mõnus koreograafia oli ka. Arvasin küll, et äkki see mulle liiast, aga pulss oli ilusti 135 juures ja enesetunne hea.


Peale seda trenni vaatasime Jaanaga veidi teises hallis ringi, sõime ja käisime pesemas ja mina ostsin endale kasemahla koduteele kaasa. Mul oligi plaanis kuskil 15 paiku Tartu poole sõitma hakata, sest kodus oli ka veel palju tegemist enne esmaspäeva.


Lõppkokkuvõttes jäin ma sel aastal väga rahule. Hea oli see ka, et tegu oli pühapäevaga ja mul õnnestus peaaegu ukse ette parkida ja tasuta ka veel :D Eriti haruldane juhtum Tallinnas.


Nii, et ümarana saab ka teha kõike mida tahad. Lihtsalt tuleb enne mõelda, siis teha :)



Enne kui sisse minna, tegin selfiet kuni Jaanat ootasin. Jube unekotinägu :D
Nii ma puhkasin jalga enne stepitundi.
Tsipa tüse noh! :D
Kaamera/telefon veel näeb mu varbaid, ma ise ei näe enam :D






2 kommentaari:

  1. Viimane pilt on nii nummi... võta mind jârgmine aasta kaasa..ãkki ma selleks ajaks olen sama vóimekas ja sale..nagu sina ümarana ����

    VastaKustuta