kolmapäev, 1. november 2017

Nii rasedana ja Tallinnasse?

Jep,


Täpselt nii. Mis vaja see vaja, ehk möödunud nädalavahetuse veetsin ma mõnusasti Tallinnas.
Mul oli selleks kaks põhjust. Esiteks oli meil Arcticu sünnipäeva tähistamine töötajatega ning teiseks oli Taavi sünnipäev laupäeval.

Läksin oma autoga, kuigi Arcticuga oli meil transport korraldatud. Igaks juhuks võtsin kaasa oma sünnitusmaja koti (mis mul ammu kokku pakitud) ja turvahälli, et kes teab.
Alustuseks läksime võtsime oma sviidi ära, olin broneerinud jälle Birgitta külalistemaja sviidi. Me oleme seal varem ka olnud ja meile on see meeldinud. Viisin oma musu sinna puhkama ja ise läksin Arcticu pidusse.


Meie Birgitta külalistemaja sviit 


See algas Tallinna spordiklubist, kus uudistasime remondijärgset värsket maja ja sõime shampust magusaampsuga. Õnneks oli ka minusugustele mõeldud ja oli ka alkoholivaba shampust :)


Selline peen värk ootas meid Tallinna Arcticus.

 Edasi viidi kõik bussiga kuskile. Kuhu, ei öeldud. Ma kimasin autoga vapralt järgi. Tallinna Lennujaam. Põnev! Osadel olid lootused juba kõrged ja nalja palju, aga tegelikult oli meile renditud Zeppelini showroom ja seal ootas meid muhe olemine ja kena laud. Vahepeal esinesid ka TLÜ tantsutüdrukud ja meile õpetati pokkerit :)


Siin vaid külma laua valik esiti. Pärast toodi ka praadi ja magusat ja kohvi :)


Meil oli ka fotonurk koos lauatäie lisavarustusega ja vahvad õhupallid :)


Peale torti, väsisin ma ära ja võtsin suuna sviidi poole ehk magama ära. Teised läksid veel Hiltonisse jalga keerutama ja Tartlased startisid 2 ajal tagasi Tartu poole oma bussiga.
Kui kell 00.00 läbi sai, siis oli ju tegu 28 oktoobriga! See on ju Taavi sünnipäev. Juba kodus oli mul plaan, et kirjutan punase huulepulgaga oma kõhule õnnesoovid Talle. Mõeldud, tehtud. Teate kui raske on tagurpidi kõhule kirjutada? :D Ja seda veel pärast pildistada? Selfikaamera ja pöörab teksti. Vaja oli päris kaameraga pildistada. Oeh. Akrobaatika tehtud, sain oma kõhu ette näidata ja musule esimesed õnnesoovid omalt poolt edasi anda. Päris kingitust mul talle polnud, sest selle sai ta juba varem kätte :D Hihi. Selleks oli SWOLE käekell ja punane rihm, mida ta ihaldas. Sai niisama üllatusena tättoo-ajakirja tellimuse ja mõne pudina veel, sest ma ei oska kohe nende kingitustega üldse piiri pidada. Mulle väga meeldib kinke teha :)
Pesin kõhtu meigieemaldussalvrättidega jupp aega ja ikkagi oli kõik mu ümber huulepulgane :D Lööve tuli ka, aga see läks paari päevaga üle :D


Algul plaanisin hirmus pika teksti kirjutada, aga kukkus välja hoopis nii :D

Laupäeval tahtsime kaua magada, aga sellest ei tulnud midagi välja, sest kõik helistasid Taavile ja soovisid õnne. Lõime käega ja ärkasime kell 9.00. Alustasime kõrvalepõikega poodi ja Viimsi kinoga, kus vaatasime THOR: RAGANARÖKi. Väga põnev oli. Meid oli hommikusel seansil kell 11.15 kinos kokku 6 inimest ja meie kõhubeebi. Peaaegu nagu privaatseanss.  Peale seda käisime uut Nautica keskust uudistamas. Ei midagi erilist. Sõime seal pannkooku/vahvlit, selles teise korruse vahvlikohvikus ja need olid tõesti maitsvad. Järgnevalt lootsime Tallink spasse minna, aga: see oli full. Ja me ei viitsinud seal teistega koos trügida. Läksime hoopis Kristiinesse shoppama ja kell 18 oli meil niikuinii laud Manna La Roosas kinni pandud, et tähistada Taavi sünnat koos minu vanematega. 


Viimsi kinos THORi vaatamas :)


Mis mul ikka rasedama muud igalpool juua on kui värskelt pressitud mahla :D



See vahvel (A) Nautica ostukeskuse teise korruse kohvikus.... Nämm...



Seal me ei pettunud. Söök oli suurepärane. Nii praad kui magustoit ja olemine mõnus. Ja paindlikud, nagu me oleme, tegime uue plaani ja läksime hoopis peale sööki Viimsi 18+ spasse. Saime küll seal vaid 1,5h olla, aga sellest piisas ja õhtul tuli hea uni.


Minu kala Manna La Roosas.



Minu Creme Brulee Manna La Roosas



Pühapäeval magasime kauem ja käisime Ülemistes, kus tõdesin taas fakti, et rasedana saabki ainult jalatseid ja ehteid osta. :D Siis võtsime Blenderist mahlad ja kohvi ja startisime Tartu poole.


Mõlemad autosõidud (ma olin ise roolis), oli mul hirmus kahtlane ja uudne tunne kõhus ja sada häda. Nii sinna sõites kui ka tagasi sõites, kahtlustasin, et nüüd lähebki sünnitamiseks :D Aga ei. Tuleb välja vist, et kõhubeebile lihtsalt ei meeldi kui ma pikalt samas asendis istun ja võibolla ei meeldi ka talle turvavöö ja minu teksade surve. Igatahes, nii kui koju sain, oli elu jälle ilus ja kõik meelest :D


Seda, et rasedana rohkem pissipeatusi peaks tegema pole. Niikuinii pean vastu vaid Adavereni :D Vahet ei ole, kas siis olen 38 nädalat rase või mitte. Haha. Muide, Circle K-s müüakse jubemaitsvat värskelt pressitud mahla! Soovitan soojalt!


Circle K mahlamasin :D


Olge tublid ja olge aktiivsed. 

Käige, reisige, osalege ja organiseerige! Siis on elu huvitavam ja pärast kahtsusi vähem :) 

2 kommentaari:

  1. me peaks võtma mingid laste näovärvid, need vast ikka täiega nahasõbralikud, ja tegema sulle mingi uhke "sõjamaalingu" kõhule ja pilte, veel kuni ühes tükis oled... tulen täna külla? :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ojaa. Teeme ära 😂 Just vahtisin Prismas näovärve 😁

      Kustuta