neljapäev, 28. veebruar 2019

Rahad ja mäed

Hei,


Vahpeal õnnestus mul veits vanemaks jääda.




Tattnina aka punanina selfiering :D Kahjuks mitte kõikide külalistega :(


Sellega on alati teadupärast palju sebimist. Pidu siin ja pidu seal, pidu iga nurga peal. Ise maru tatine, aga ellu jäin ja peetud need peod said.




Kõik oli kuidagi nii nunnu


Sel aastal tahtsin naistega rentida miski majakese Tartust kaugemal, et inimesed jääksid ikka ööseks ka. Sest muidu, kui on Tartu lähedal, siis kõik sõidavad ööseks koju. Isegi sealt sõitsid.... aga....




Sellistele külalistele ei saanud pahaks panna, et nad ööseks koju sõitsid :D


Tutvuste kaudu sattusin ühe väga väga toreda koha otsa. Rahamäe talu. Tegu on puhketaluga. Ilma suuremat uurimata, bookisin ära koos ööbimisega ja asi ants.




Vaikus enne tormi


Peole minnes veel, ei teadnud ma täpselt, mis mind ees ootab. Lugedes tutvustust tundus see nagu järjekordne tavaline turismitalu vms. Kohale jõudes, sain aga kohe naerda hea kõhutäie, mõeldes väikesest kõlarist, mille veel kotti viskasin, kartes, et ehk ei ole kuskilt muusikat lasta otse telefonist. Haaaaaa!





Muffin oli meie peo kõike karvasem külaline ja isegi tema oli kikilipsuga. Beat that! 


Nii minu, kui ka mu külaliste meelest, ei ole me Eesti pinnal näinud enne veel nii peent turismitalu. Käterätid igal pool ( ei ole nii, et 1 sinu voodi otsa peal), nõusid: neid oli nii palju, et me ei uskunud oma silmi. Kõik päris nõud ja päris ilusad. Vaasid. Kannud. Täismahus köögivarustus absoluutselt KÕIKIDE detailidega. Mul pole koduski nii hästi läbimõeldud köök, kui seal oli. Suur külmkapp. Suure sügavkülma ja JÄÄMASINAGA. Like what? Me veel peatusime Rõngus, et jääd osta.




Enne pidu...


Ps. kas te teate, et olen Venemaal marki maha teinud ja poest jääd küsinud. ( Noh suvel, jookide jaoks) Ja neil ei müüda sellist asja. Vähemalt mitte Pihkva suurimast suuremas supermarketis :D. Anyways. See on üks teine lugu.




Andra tõi veel pulgakooke, mis kõigile väga maitsesid :P


Ja siis oli kõik kenasti kaetud (mul oli catering ka tellitud) ja sätitud ja kõlar-neil oli see udupeen uus kõlar, mille pealmine osa ongi juba nagu DJ pult. DOH! Ma ikka tundsin end nats naljakalt, kui mõtlesin, et haarasin kaasa oma JBL pisikese kõlari :D ( mis muide, teeb ka päris head häält). Ja kamin, ja suur telekas. Ja kõikide külaliste magamistubades ühesugune voodipesu ja tarbed. Ja kõik pesuvahendid. Ja väikesed lambid iga voodi kohal (nn lugemislambid). Kõik väikesed asjad, aga minu jaoks nt päris olulised ( kuigi sellel peol ma pooli asju kasutada ei saanud, sest pidu oli vaja panna :D). Ja kõik oli hästi puhas kui me saabusime. Ja nõudepesumasin oli ka.




Cateringi firma poolt tellitud umbestäpselt tort, mis nägi päris kena välja ja maistes täitsa ok :D


Me rentisime peo käigus veel sauna. Kus oli ka kõik olemas. Eesruum paljude nõude ja köögikraamiga, pesemisvahenditega dušš ja sajakraadine leilisaun. Kõik oli olemas. 




Saunamajake


Soovitan seda kohta kindasti ja kui mul vähegi põhjust läheks uuesti sinna. Sõita on sinna tunnikese jagu Tartust, aga lihtne GoogleMapsiga. 




Vaade hommikul vannitoaaknast ehk hambapesuvaade.


Ciao!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar