pühapäev, 17. märts 2019

Üks väga huvitav kogemus

Hei,




Käisin just ühes erakordses kohas. Sain kinkekaardi kingituseks Helenalt, kes ütles, et temal on see üks lemmikkoht, kus end laadimas ja puhkamas käia. Ise enne mõtlesin, et ahah, väga tore. No eks massaaž on ikka vahva, aga... Ma ei teadnud ikka üldse, millest mõtlesin...





Tegu oli hoopis ühe põneva elamusega. Ma panin endale aja, ja läksin Rosmarinuse salongi. Arvasin tavalise massaaži saavat, aga eksisin. Õnneks. 






Kui kohale jõudsin, sain sooja vastuvõtu osaliseks ja kõigepealt istusime me Žannaga lauakese taha maha ja laual kandik hiiglamapaljude eeterlike õlidega. Nad olid kõik ilusti ussikesena reas (terve kandik ikkagi täis, arvan, et kindlasti üle 50) ja siis ta hakkas uurima, et mis lõhnad mulle meeldivad. Okei. Arvasin, et valime nüüd miskid mu lemmikud ja läheme massaažiruumi. Aga ei. Väga põhjalikult koostasime mu lemmiklõhnadest pingerea (neid oli ka vist 10 või 15) ning seejärel sain infot, mida iga lõhn niiöelda esindab ja endas kannab.

 Nii huvitav kui see ka pole, sain suht-koht korraliku kokkuvõtte sellest, mis mu elus just praegu toimub. MÜSTIKA. Lõhnade baasil. Ja välja tulid sellised asjad, mida vaid mina tean. St, nad ei tulnud välja. Žanna ütles, et midagi sellist võib olla ( ilma minult küsimata, kas on ja mina omas peas teadsin hästi, et nii on).  Super oli ka see, et keegi ei uurinud, et kas need asjad kokku ka langevad, vaid ta lihtsalt rääkis aroomiõlidest ja muud asjad said kinnitust vaid minu enda peas. See mulle meeldis. 


Lemmiklõhnadest tehti mulle isiklik parfüüm ja anti väikese pudelikesega kaasa. Kaasa sain veel valida endale nunnu padja, millele aroomi tilgutada ja nt autosse või siis mujale panna.Lemmikutest lemmikumad läksid siis meiega massaažiruumi kaasa ja sain veel kogu keha mõnusa mudimise. Tõeline relax ja elamus. Mulle see hullult meeldis ( ja ma olen masaaži suhtes tegelikult väga väga nõudlik...).





See on super elamus või super kingitus. Lisaks teeb Žanna ka lastele mänguteraapiat ja muud põnevat. Saate uurida kas kodulehelt või juba otse temalt.


Minu jaoks oli kogemus eriti tore ka võib-olla sellepärast, et minnes, ei osanud ma midagi oodata, aga  kui nägin, kellega on tegu ( minu endise kliendi), siis oli veel äratundmisrõõm ka.
Pikk jutt lühidalt: Žanna teeb supertööd kogu  hingega, see on ülimõnus lõõgastus ja väga vinge kingitus. Mine uuri ise järgi! 


PS. Aitäh Helena! ( nii see Kukekeklõpsutab kõike klõpsutada jõuabki, kui ta seal ka vahel lõõgastumas käib

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar