neljapäev, 5. jaanuar 2017

Ma ausõna olen elus!

Ausalt! Lihtsalt laiskus tuli vahepeal kallale. Kõigepealt olin tsipa tõbine, siis oli aastavahetusemöll ja siis juba laiskus. No nüüd olen tagasi.
Kõigepealt head seda aastat! Loodan, et Teie aastavahetus oli just selline nagu tahtsite. Mul oli mõnus nädalavahetus. Kõigepealt algas 31 hommik mul Werneris, sest tähistasime Margiti sünnipäeva. Milline raiskamine! Tal on sünnipäev aasta viimasel päeval kui on niigi pidu :D Aga jah, sõime väiksed koogid kohvid ja oli mõnus. Ostsin Wernerist kaasa ka seda toorjuustukooki, kuna pärastlõunal oli mu ammukadunud Kätlin lubanud külla tulla. Tuli, oli, ja läks. Megamõnus pikk kohvitamine. Ehk siis enamuse päevast ma jõin kohvi ja kooki. Lõpuks lõpetas Taavi ka oma töö ja käisime drive-inis lõunal :D Aasta viimasel päeval sööks ju ikka rämpsu :D
Kodus oli mul kindel plaan teha ise trühvleid. Ostsin siis kõik kraami kokku ja esimese asjana hakkasin blenderdama/tükeldama oma superblenderiga datleid. Sain minutikese vuristada kui blender andsi lihtsalt otsad. Noo ma jõudsin päris palju toriseda, sest kamooon! Ma tegelt ka üks kord aastas kokkan ja siis annab blender otsad. Hiljem tuli küll välja, et blender ei läinud  katki, vaid kuumenes üle, sest datleid oli liiga palju ja nad on väga paks ja kleepuv mass. Aga no pahandada sain ikka omaette. Õnneks see ei seganud mu trühvlitegu ja lõpuks tulid nad päris kenad. Panen pilte või videosid ka pärast üles. Siis viskasin kana ja kartulid ahju ja nii oligi. Õhtul sõime ja chillisime niisama kodus. Vaikselt. Vässud ja tsipa tõbised. Meil polnudki plaanis kuskile minna. Veidi enne 00.00 tuli Margit kulpi tooma, sest meil olid vaatamata kõigile FB artiklitele ostetud juba õnnerauad, mida valada (mul täpsemalt). Miks ta kulpi tuli tooma, sest meil püüdsime pannil ja tassis seda sulatada oma induktsioonpliidil aga ei sulanud raibe :D Tassi suutsime ära lõhkuda. Mina targast peast põrutasin kuuma tassi vastu lauda ja nii ilus ämblik tuli. Hehe.
No igatahes tuli Margit kulbiga ja siis saime kõik oma õnned valatud ja katuseaknast piilusime ilutulestikku. Pärast jutustasime kolmeni ja saigi jutti selle aastavahetusega.
Pühapäev oli täitsa kadunuke. Esiteks me magasime lõunani, siis sõime, siis vedelesime tv ees ja siis magasime veel. Õhtul käisime korra Taavi õe perel külas ja siis tulime koju MAGAMA.
Aga tundub, et suurest magamisest oli kasu, sest selle aasta esimeset töönädalat sain alustada tervena. See on tore vaheldus.
Sel nädalal oli Arcticus palju tööd ja möllu ja vaatamata sellele, et praegu Viljandi loenguid ja Tähtevre kursuseid pole olen ikka vässu. Kolmapäeval oli meil polikaga jõulupidu ERMis. Vedasin musu ka kaasa, nii tore oli. Kõigepealt jalutasime tunnikese giidiga ja siis oli söömine koos elava muusikaga. Kuigi söök oli nii ja naa nii udupeene ERMi kohta, oli õhtu lõbus.
Ok, aga nüüd ei kiusa enam, ja pigem püüan sel nädalal, näiteks laupäeval, veel toksida :)
Olge mõnusad ja rääkige ikka mulle ka mis te mõtlete :)


Siin mu hea trühvliretsept :P


Täitsa nämpsid tulid :)





Kui Taavi tegi vana-aasta viimaseid seljavenitusi ja me kassidega pidime teda segama võimalikult palju :P

No ups noh! A killud pidid õnne tooma :D 

Minu kallis mees Karjala sauna eest ehk OÜ Tartu Linna Polikliiniku jõulupidu ERMis.


Paipai.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar