pühapäev, 22. jaanuar 2017

Ja see juhtus!!!

Juhuuu!!!


Lõpuks saime me kätte oma kauaoodatud kallikese suvila! Jei! Hiphiphurraa!Tegelikult algas meie suvilaralli juuni/juulikuus, aga kogu see vahepealne aeg kulus pabermajanduse ja suure susserdamise peale. Suured tänud siinkohal mu isale, kes oli igatipidi abiks jõu ja nõuga ja emale :)


Täna oli see vahva päev, kui käisime Taaviga teist korda päevavalges seal ning saime juba miskit natuke tehtud. Kütsime vaikselt ahjusid/kaminaid ja mina sain enda suureks rõõmuks juba tsipake kraamida.


Suvila ise koosneb suurest krundist järve kaldal, millel on ka oma mets ja millel asuvad kaks vastastikku maja. Megamõnus. Ehk siis kui suvel rohkem rahvast on, on ka piisavalt ruumi külalistele ja telkijatele jne. Täna majandasime rohkem selles põhimajas, kuhu tuleb ehitada lõpuni ka saun ( hetkel on ta pooleli). See ongi hea. Saame ilusa uue sauna. 


Ilm oli sompus ja varbad said mul kohe märjaks esimese jalutuskäiguga järve äärde, aga tore oli ikkagi. Istun siin kodus nüüd ja põsed õhetavad peas. Ma pole ammu nii kaua värskes õhus olnud. (Äkki 1h tuli ära) :D


Täna on tuju eriti hea ja ootan juba põnevusega järgmist korda, millal sinna lähme. Ja kõike muud sellist. Oh kui põnev! Meil on ju vaja osta muruniiduk ja igasuguseid pisemaid asju. Ja osta puid. Mul pole enne suvilat olnud ja kõik tundub nii uus ja põnev :)


Suureks plussiks on ka see, et see asub võrdlemisi lähedal Tartule, ehk umbes 25min sõitu kodust. Niimoodi võib kevadel/suvel isegi tööpäeva õhtul sinna minna.


Mul on ka veel üks suur plaan. Tahan osta omale postitantsu posti sinna. Nii et pean hakkama netiavarustes guugeldama. Eesti poe leheküljel oli posti hind 849 euri. No see jääb küll ära :D Nii vihane ma ka raha peale pole. Hehehehe... Äkki ebay almighty aitab. Või oskab keegi Teist armsad lugejad midagi soovitada?


Praegu on kerge mõnus ärevus sees, et muudkui ostaks ja ehitaks ja juba tahaks jälle sinna minna. Aga ilmad võiksid juba soojemaks minna. Ja ma pean oma kummikud sinna viima. Täna sain hea õppetunni: uggidega ei tasu sula-ilmaga metsa kolama minna :D Daaa. 


Hiphiphurraa ja panen siia paar pilti ja teen ennast ilusaks. Täna lähme jälle kinno. Seekord Triple XXXi vaatama :) Eile vaatasime seda Spliti thrillerit. Päris põnev oli. Loodan, et tänane ka hea.


Olge mõnusad ja kirjutage ja joonistage mulle ka ikka :)


PS. Fotod tegin ikka oma truu NikonD3000ga, pole teist väga ammu kätte võtnud ja tänagi nagu väga ei tahtnud, aga jah, kui nii külm poleks olnud (ma külmavares), oleks palju põnevamaid pilte saanud. Eks mul ole veel aega seda harjutada. Seeria on mustvalge, kuna ilm oli sompus ja seekord tuli nii.

Üks meie suvila majakestest. See põhimaja, kus asub ka saun.

Teise maja köögipõrandast leidsime luugi ja avastasime, et on olemas ka väike kelder. 
Kaminaserv ja minu armas Taavi, vaatamast ühest majast teise.



Maksimum 2 minutine jalutuskäik ja olemegi järvekaldal. Ujumisilma tuleb veel oodata.

Järv on väga privaatne ja seda kasutavadki põhimõtteliselt vaid krundiomanikud. 
Maja ümber on männimets, kus pidi olema palju mustikaid ja seeni. 


Meie suvekodud juhhei! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar