pühapäev, 15. jaanuar 2017

Milline on meie suhe tegelikult

Heihei,


Taaskord tuli ettepanek (jubehästi, ma ise ei pea üldse mõtlema) teie poolt armsad lugejad. Kirjutada meie suhtest. Minu ja Taavi suhtest.


Mis seal siis ikka, tutvumislugu saab minu esimestest postitustest lugeda. Suhe ise aga on meil väga mõnus. Me anname üksteisele piisavalt ruumi ja meil mõlemal on omad hobid, mis jah on tegelikult laias laastus kattuvad ja see muudabki meil üksteise mõistmise eriti lihtsaks. See kattuv hobi on treening, mitte, et see nüüd kellelegi üllatusena tuleks. :D Me aktsepteerime teineteist sellisena, nagu me oleme.


Meie igapäevagraafikud on väga erinevad, mina alustan tööd iga päev 8-9 ajal ja tavaliselt (kui ma just tudengeid laupäeviti ei õpeta Viljandis) on mul vabad päevad laupäev ja pühapäev. Taavil on aga vabad päevad hoopis pühapäev ja esmaspäev, aga me oleme ka selle klappima pannud. Kui puhkamas käime, siis ei tee Taavi peale laupäevast tööd trenni ja saame kohe pärastlõunal puhkusele kimada. Pühapäeva õhtuks oleme tagasi ja mina lähen esmaspäeval tööle ja Taavil on hea rahulik päev kodus :)


Taavi läheb tavaliselt iga päev tööle 11ks ja seega meie hommikud ei ole enamasti koos. Küll aga lõpetame sageli õhtuti samal ajal ja nii saame pärast koos veel söömas käia või poes käia vms. 


Kodus meil mingeid kindlaid reegeleid pole, et kes mida teeb. Saame ilma reegliteta kuidagi kõik ära toimetatud. Lihtsalt kõik klapib. Sööki teeme ka suva kuidas, vahel Taavi, vahel mina. Me teeme ju kodus süüa vaid 1x päevas- õhtuti 21 ajal kui me koju jõuame :)


Tülisid meil pole. Me mõlemad oleme suht kohesed ja kui on probleem, siis ütleme selle kohe välja ja asi saab kiire lahenduse. Kõige suurem lahkrvamus on meil siiani olnud see, kui otsisime vannituppa uut vetsuharja. Ja ei saanud kuidagi ühele meelele :D No lõpuks leidsime ühe, aga see protsess oli mitu kuud pikk. Nagu really!


Minu arust on meie suhtes olemas ja täitsa omal kohal: austus üksteise vastu, hoolivus, armastus, sõprus ja rääkimis/kuulamisoskus ja ausus. Samuti üksteise toetamine. Näiteks, kui ma kaalusin, kas hakata blogima või mitte, siis oli just Taavi see, kes mind agaralt toetas ja tänu kellele ma üldse seda asja tegema hakkasin. Samuti tähelepanelikkus. Detailid on need mis loevad. Taavi esimene kink mulle oli marineeritud punapeet :D Sest mulle maitseb see :D Võib-olla on veel midagi, aga kuna ma igapäevaselt meie suhet ei analüüsi, siis ei tule ka kohe kõige peale. Te võite ise kirjutada/küsida/kommenteerida... 

Taaviga suhtes olles tunnen, et keegi hoolib minust, hoolitseb mu eest ja hoiab mind. Paremat tunnet ei oska tahtagi! Luv ya!


Vot, ja kogu selle jutu võtab ilmselt kokku täna tehtud video, mille me Taaviga tegime pulli pärast, niisama ja juhtus nii, et kohe peale söömist. Teistel soovitan ikka enne toitu veidi luusse lasta.




Tegu on fotoringi jaoks tehtud fotoga, mis pidi jäljendama LaChappelle stiili. Teemaks oli see, et raha sulgeb suu. Ja siingi oli minu kallis Unt nõus mind aitama nõu ja jõuga :D // NIKON D3000



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar