pühapäev, 12. märts 2017

Asjad, mida Sa minu kohta ei tea

Hei,


Sattusin täna FBs lugema ühte põnevat postitust , ning lugesin seda suure huviga. Äkki võiks ma ka midagi sellist kirjutada... Seda enam, et see pidavat popp teema blogijate seas olema (muide, ma peaaegu, et ei loegi kellegi blogi, ainult paari sõbra/tuttava oma, kui FBs lingi otsa komistan).


Niisiis, siin on asjad, mida Sina, hea lugeja, äkki minu kohta ei tea:


1. Ma ei saa magama minna, kui mu hambad on pesemata. No ei saa.
2. Minu võtmed peavad olema alati paremas taskus.
3. Ma ei saa süüa teadlikult pesemata puuvilju või köögivilju

Suvi 2016, Venemaa.


4. Ma kardan väga kõdi.
5. Magama jäädes peab minu kõrv olema kaetud tekiga, või ma pean olema Taavi kaisus. Muudmoodi on kahtlane magama jääda.
6. Enne magamajäämist kontrollin vähemalt kolm korda, kas ma ikka äratuse panin ja kas õigeks ajaks ja päevaks, ehk ma olen veits paranoiline.
7. Ma käin väga kiiresti duši all ja kui ma veedan vannitoas aega, siis ma järelikult lihtsalt molutan. Kõik tähtsad asjad teen ma väga kiiresti.
8. Ma söön vaid kõvaks keedetud mune. Vedelad munad- mkm! Kohe mitte ei lähe!
9. Mulle meedib väga kui raamatud on riiulis suuruse järjekorras.
10. Mulle meeldib kui kodu on korras ja puhas (aga mul on kaks kassi), seega igal vabal hetkel ma koristan koristan koristan. 

11. Veepritsmeid vannitoas kraanil ja peeglil: neid ei tohiks olla!!! Iga kord kui sinna satun (kodus siiski vaid), siis haaran lapi ja teen nad olematuks. 

Minu enda tehtud foto toiduõlist :D fotoringi tarbeks.


12. Ma kammin juukseid väga harva. No nii 1-2x nädalas.
13. Ma kardan hirmsasti avalikult esinemist, eriti avalikult rääkimist.
14. Ma ei talu üldse valu ja see on üks põhjustest, miks ma juuksuris peaaegu, et ei käi. Juuksur teeb ju niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii haiget. Nagu päriselt. Ja see on üldse nii ebameeldiv kui keegi mu pead katsub.
15. Kui laua või tooli peal on kaks telekapulti, siis need peavad olema kõrvuti ja teleka poole suunatud.
16. Ma ei söö jäätist.
17. Kodus peab vetsupaber jooksma pealt.
18. Ma ei armasta kuulata muusikat. Ja kui väga harva kuulangi, siis pigem midagi melanhoonilist või umbes midagi sellist.
19. Ma kreemitan end oma naha eripärade(atoopiline dermatiit) tõttu väga palju ja alati ühtemoodi (nagu koreograafia), alustades jalgadest ja lõpetades õlgadega.
20. Enne hambapesu teen hambaharja kraani all märjaks ja raputan kaks korda enne kui WARPAINTi või hambapasta sinna peale panen.
21. Mulle meeldib pildistada asju diagonaalis. Ja seda juba ammu enne fotoringi.

See foto on siiski fotoringi tarbeks tehtud Anne silla all :P


22. Ma armastan uute raamatute lõhna.
23. Ma joon igal hommikul pool klaasi vett, et kui midagi muud teen.

Minu foto, mille tegin sel suvel Venemaa tripil.


24. Ma ei osta selliseid jalatseid, kus peab paelu siduma. Ka kõik mu tossud on sellised, et olen paelad sidunud kinni 1 kord, kui tossud sain ja nii need seal on.
25. Mulle meeldib värvi lõhn :D IDKW :D
26. Ma olen tegelikult vasakukäeline ja vasakusilmaline(domineeriv pool), lihtsalt teen enamus asju parema käe ja jalaga, kuna nii on viisakas.

Fotograaf: Sävelin Siida, Toomemägi 2016

27. Kui mul ehted, millel on palju väikeseid kivikesi ja üks on puudu, siis ma enam seda ehet kanda ei saa. Isegi kui puudus on vaevumärgatav.

Fotringi tunnitöö teemal peegeldused, ehk minu käevõru ja plekk-nõud.


28. Ma võin vabalt suurest laiskusest süüa nii arbuusi kui viinamarju koos seemetega. Ma lihtsalt ei viitsi neid sealt välja nokkida.
29. Mulle ei meeldi eriti lilled. Ses suhtes, et looduses ja nii meeldivad väga, aga kui mulle neid kingitakse, siis ei meeldi. Põhjus:  sest nendega peab nii palju tegelema ja siis nad närtsivad ikka lõpuks ära ja see on kurb ja see on lisakohustus.

Moonipõld, suvi 2016. Saaremaa.


Nii, rohkem ma hetkel ei kirjuta. Kes esimesena ära arvab,ja kommentaaridesse paneb,  et miks 29 punkti, saab shokolaadi :P
Olge mõnusad ja head uue nädala algust! 


11 kommentaari:

  1. Ma ei oleks iialgi arvanud, et sulle ei meeldi avalikult esineda :O Ja üllatavaid asju oli veel. Hea postitus! 29 äkki on ka vanus...?

    VastaKustuta
  2. Heheee, õige. Kirjutan Sulle FBsse shokolaadi osas :)

    VastaKustuta
  3. Huvitav oli tõdeda, et vähemalt pooled faktid käivad ka minu kohta :) Aga oleks ka vanust pakkunud ;)

    VastaKustuta
  4. iga aasta kohta üks :D too mulle palun siis mingi mõru shoks :D

    VastaKustuta
  5. deem, hiljaks jäin :P no okei siis..

    VastaKustuta
  6. Hehe, püüan teine kordki seda shokolaadi asja teha siis Teile. Teadupärat töötan ju meditsiinis ka ja shokolaadi mul jagub. Ehk siis tänud Teie ikkagi kommenteerimast ja shokolaadi osas ootame siis järgmisi postitusi :D

    VastaKustuta
  7. Sul on head fotod. Kus fotoringis sa käid?

    VastaKustuta
  8. Ma käin Aeg-Ruumis sellises fotoringis: https://www.facebook.com/ntmfotoring/?fref=ts ehk Noored Toredate Mõtetega fotoringis, mida juhendab Kerly Ilves. :)

    VastaKustuta
  9. Mulle tuli see lugu meelde kohe https://m.youtube.com/watch?v=sZ97BTBGCMI

    VastaKustuta
  10. Tänud jagamast 🤗 Väga kihvt! 😊

    VastaKustuta