teisipäev, 7. märts 2017

AquaFest

Heihei,


Möödunud nädalavahetus oli minu jaoks päris tihe. Juba reedel, tegin vaid pool tööpäeva polikliinikus ja rallisin Tallinnasse AquaFestile ehk vesiaeroobika koolitusele. Kuna neid on Eestis nii vähe, siis ei saa endale seda luksust lubada, et Sa koolitusele ei lähe. Nui neljaks ja lähed.  Olin megaväss nädalast ja polnud esiti koolitusest väga põnevil... Aga asi lõppes hoopis paremini.


Aga alustaks sellest, et Tallinnasse jõudes sõin Ülemistes emaga lõunat Chi´s (olin emaga enne kokku leppinud, et ta tuleks sinna) ja haarasin paar pisikinki oma parima sõbranna pesamunadele, keda oli plaanis laupäeval peale koolitust ja enne Tallinn-Tartu otsa külastada. Seejärel sõitsin Raua tänavasse, kus meil kogu see convention toimus.


 Esiti oli meil väga põnev teooria tund hääle hoidmisest, mida pidas Eve Lukk. See on minu treeneri ajaloo jooksul üks põnevamaid ja asjalikumaid loenguid olnud. Eks seda teemat on ka aeroobika-koolituste ajal käsitletud, aga mitte kunagi nii põhalikult. Hääl on ju treenerina tegelikult töövahend vol kaks peale keha :D Sellele järgnes üks praktiline tund basseinis, mille ma endalegi üllatusena mõnuga kaasa tegin. ( ma tavaliselt ei armasta vees olemist ega basseini ega oma treeningplaaniväliselt trenni teha).


Õhtul sain nautida vanemate poolset poputamist, ehk mõnusat õhtusööki ja head seltskonda. Enne magaminekut tegi ema mulle veel õlavöötme-massaazi ja ma olin justkui uuesti sündinud. Megahea. Laupäeval ärkasin rõõmsalt üles (vaatamata vähestele unetundidele) ja olin juba eos hästi meelestatud pikaks päevaks. See andis ka tulemusi. Hommikul tegin kaks bassutundi kaasa ja vahepeal konspekteerisin. Lõuna oli meil organiseeritud koolitajate poolt. Seljanka ja pisike magusaamps, mis olid sellesse päeva täitsa sobivad. Teooria osa oli taas hea supi seedimiseks ja pani veidi mõtlema. Oleme treenritena harjunud oma rada-pidi mõtlema. See koolitus oli selles osas eriti hea ja suunas pilku avardama. Üle mitme aasta ma julgeksin öelda, üks mõnusamaid ja informatiivsemaid koolitusi minu jaoks. Õhtuseid basseinitunde ma kaasa ei teinud, kuna lugesin enne päevakava valesti ja olin ära raisanud kõik trikood ja rätid läbi leotanud. Ei hakanud ponnestama. Treenerina saadki tegelikult rohkem, kui kaasa EI tee. Sest kuna juhendajad on väga head, siis võib juhtuda tunnis see, et lähed treeneriga kaasa ja NAUDID tundi, aga see tähendaks treenerina raisatud aega. Sa pead süvenema terve tunni treeneri/koolitaja tunni ülesehitusse, muusika ja keha kasutusse, koreograafiasse ja tunni ülesehitusse. Kui vaja siis jätad veel uued harjutused või head ideed ka meelde, ehk on null aega, et tundi kliendina nautida.


Koolituse lõpus oli väike auhindade loosimine ja minul oli au võita terve plokk VitaMineralsi vett. Väga armas ja hea auhind. Aitäh :)


Kohe peale koolitust sõitsin sõbranna juurde, et nende uut perelisa vaadata ja tsipake kohvitada. Tunnike seal ja siis Tartu poole. Kodus ootasid mind minu kassid ja Unt. Nädalavahetus Tallinnas oli hea, aga kodus on veel parem.


Pühapäev aga, nagu ikka, on see päev, kus tuleb teha kõike, mida nädala sees ei jõua. Me käisime traditsiooniliselt HansaTallis hommikust söömas (kus klienditeenindajad juba ise teavad, mida me sööme ja mida me joome :D) ja pärast tegime väga põneva osturingi Tartu kinnisel turul. Nii huvitav oli. Teine kordki. Siis shoppasime korraks raamatupoes ja käisime suvilas, kuna saime küttepuud sinna nüüd ostetud. Õhtul oli meil väike istumine Taavi ema sünnipäeva puhul ja päris öösel, ehk algusega 22.30 läksime veel kinno LOGANit vaatama. Mulle täitsa meeldis.


Vot, aga ilusat naistepäeva ja olge mõnusad!

Minu meekana Ülemiste Chis

Minu udupeen diplom raske töö eest :P
Minu võidetud auhind :) Aitäh :)
Minu outfit korraks , kui bassutundi kaasa ei teinud :P


Meie kinos, enne LOGANit :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar