kolmapäev, 12. aprill 2017

Kuidas me Kölnis käisime.

Hei,

Teen siis lühikokkuvõtte meie reisist.

Reedel hommikul läksime ja esmaspäeval tulime tagasi. Tegu oli reisiga, mille kinkisin oktoobri lõpus Taavile sünnipäevaks. See oli siis lend läbi Müncheni Kölni Fibo Expole.

Juba esimene lend algas kerge vimkaga. Kui lennuk Tallinnast startima hakkas ja siis ikkagi ei hakanud. 10 minutit oli vaikust ning siis teavitati rõõmsalt, et tehniline rike ja kohe täpsustatakse, kas meid suunatakse tagasi terminali või me ikkagi lendame. Möödus veel 20min ja siis ikkagi lendasime. Kohale jõudsime ka. Passisime ja shoppasime nats Müncheni lennujaamas ja siis oli lühike lend Kölni.

Rõõmsalt läksime saabudes kohe lennujaama autorenti, kätte saama autot, mille olin neti teel rentinud ja ära ka maksnud. Ja siis seiklused alles algasid. Minu krediitkaart, mis kõlbas auto broneerimiseks ja raha maha kandmiseks ei kõlvanud enam, ehk ei sobinud Saksamaal. No WTF. Ja Taavi krediitkaarti ei saanud koos minu juhilubadega kasutada. Jaurasime kõvasti üle tunni ja siis suunati meid teise firmasse, kus suure hädaga renditi meile auto, kui ostsime täiskindlustuse. No mis meil üle jäi. Ikka ostsime ja saime auto. Õnneks isegi parema, kui esiti. Autol oli navikas ja parkimisandurid, mis olid väga asja ette hiljem, kui me oma sentimeetrites mõõdetavaid parkimiskohti, mida polnud (parkimiskohtade leidmine on Kölnis ilge jama, isegi kesklinnast väljas, kaos noh) nägime.

Nii-siis, jälle rõõmsamad, hakkasime sõitma. Ummikud. Suured suured ummikud. Olin eelnevalt apartmendi omanikuga meili teel suhelnud, et jõuame kell 15, loomulikult me hilinesime. Ja kui lõpuks jõudsime, tuli omanik ja ütles, et oh ei, tuba ei ole valmis. Pidite ju kell 17 tulema. No me siis viisakalt ei öenud midagi ja jõudsime kokkuleppele, et tuleme tunnikese pärast tagasi. Käisime söömas ja saime hiljem ka apartmendi võtmed. Apartment pidi väga ilus olema neti piltide ja kirjelduse järgi, aga oli täitsa kesine. Õnneks see meid ei morjendanud, kuna veetsime enamuse ajast väljas. Ilm oli seal super. Viimasel õhtul oli +26 lausa kui me jalutamas käisime. Reede läks meil siis kõige selle nahka. Pealegi olime väsinud, sest hakkasime ju neljapäeval enne kolme Tartust autoga Tlnsse sõitma. Öö oli suht vahele jäänud ju.

Laupäeval läksime kohe vara Fibole, 9.00 see avati. Ummikute tõttu jõudsime sinna vast mingi 9.30 ja pidasime seal ilusti peaaegu kuni 18.00ni vastu. Megapalju rahvast, megapõnev ja vaatamata suurtele massidele, oli kõik organiseeritud sh söömine, parkimine, wcd. Õhtuks oli meil Undiga kõndimise norm täis mitmeks aastaks, ja puhkasime veidi apartmendis. Kell 22.00 oli Fibo Afterparty, kust põikasime ka läbi. Lootsime seal veel kuulsusi  näha, aga see oli rohkem disko koos esinejatega. Me ei jäänud sinna kauaks, aga kuna mul olid piletid ette ostetud, siis astusime ikka läbi.

Pühapäeval hommikul läksime jälle kohe alguses Fibole ja olime seal vast 12/13ni ja siis püüdisime loomaaeda minna. Püüdsime. Täitsa pekkis! No parkimiskohti pole. Tiirutasime piirkonnas tükk aega ja siis parkisime navi järgi 1km Loomaaiast kaugemal. Kuna ilm oli ilus, siis vantsisime. Loomaaias ka vantsisime ja tagasi ka. Õhtuks olime väsinud jälle. Kiire puhkus, aga kuna ilm oli reaalselt +26, siis läksime kergele jalutuskäigule apartmendi piirkonnas, hanksime süüa ja pärast jalutasime veel pargis. Nii mõnus oli.

Esmaspäeval oli meil jälle 2 ajal äratus ja startisime lennujaama. Võtsime selle paberi, mis autorendifirma andis ja sisestasime aadressi, mis seal oli, ja jõudsime kuskile pärapõrgusse. Öösel. Pimedas. Oi me marutasime. Aega läks ja asja sai, leidsime lennujaama, leidsime auto tagastamiseks vajalikud kohad ja saime lennule. Tagasitee läks ilma viperusteta ja nii me Eesti pinnale jõudsime.

Lisan ka siis oma pildid, kuigi Unt paiskas juba enamuse pilte, nii häid kui halbu netti.

Kogu see mess oli kokkuvõttes väga põnev ja soovitan soojalt, kui oled treeningvaldkonnaga kuidagigi seotud.

Fibo Expo 2017

Markus Rühl

Ootasime siin tükk aega, enne kui pilti sai teha :)

Martyn Ford

Rich Piana

Sellised uutmoodi raskused ehk back in time.

Dexter Jackson

Johnny Jackson

Ronnie Coleman

Põnevad söögikohad seal messil

Loomaaed oli Kölnis suur ja ilus. Loomadel olid väga suured ruumid ja puurid ja oli põnevadi elukaid. Ilm oli ka super.

Kroko lõunauinak.

Ma ei suutnud kiusatusele vastu panna, nad ju poseerisid :D

Kölnis oli päike ja plus 26 kraadi (A)

1. Väga lahe. Kui kunagi Münchenis rohkem aega on ja veel käinud pole, tasub sinna loomaaeda ka kindlasti minna. Loomaaed on väga suur ja samuti nagu Kölnis, on loomadel väga palju ruumi ja nende aiad on küllaltki nende elukeskkonnalähedaselt kujundatud.
    Ma ise pole muidugi kunagi Kölnis käinud :P

VastaKustuta
  2. Väga lahe ja hea, et viitsisid palju pilte panna. Oat Kingi ja kroko pildid on mu lemmikud :)