laupäev, 12. august 2017

Tartuff ja toidufestival

Selle ilusa märkmiku loosin välja kõigi vahel, kes jagavad mu postitust FBs juba kolmapäeval kell 22.00! Võitja kuulutan FBs!

Hei,


Oh, käes ongi, või õigupoolest juba lõppemas minu lemmik-aeg aastas. Tartuff.
See on siis armastusfilmide festival. Täpsemalt tema tekkest ja muust saad lugeda siit.
Mul on sel aastal isegi päris edukalt see asi kulgenud. Filme toimub küll igal ajal, aga mina saan endale lubada vaid kella 22.00seid seansse, sest varem olen tööl ja kui hiljem lähen, siis ei jõua järgmine päev tööle :D

Jeee! Tartuff! 



Alustasin esmaspäeval koos Kadriga kohe sellise avafilmiga nagu Keep the Change. See oli selline huvitav ja alguses mõtlesin küll, et nojah, veist omamoodi ja mitte päris minu rida, aga filmi keskelt läks nii põnevaks, et oioi. Üldjoontes olin selle filmiga rahul, kuigi ta oli veidi omamoodi :D Aga Tartuffil peabki olema. Muidu pole see.

Revali kohvid on ideaalsed Tartuffile. Mmmm...


Terve nädal vedas üldse ilmaga. Ei sadanud ja ei olnud ka miinus miljon kraadi, sain rahulikult oma pleedide ja tagide sees kenasti hakkama. 


Teisipäeval läksime koos Kadri ja Taaviga vaatama Tanna filmi. See oli minu jaoks pisut aeglane. Loodus ja hõimuelu oli põnev ja ilus, aga osad kaadrid venisid pikaks. Võibolla on ka tänapäevamaailm meid ära rikkunud, et vaja kiiret tegevust ja asjade edasiliikumist filmis jne. No ma ei tea. Olin rahul, et läksin, aga polnud minu lemmikfilm.

Nii ma seal staarina mõnulesin :)
Esimest korda proovisime ka tellida staarikohalt ( olen palju seal käinud, aga kordagi ei ole tellinud). Nachod jõudsid kohale nagu näete :D

Daamid ilusad :D


Kolmapäeval olid mul ootused kõrged, ses läksin vaatama taaskord koos Kadriga Armastuse kunsti. Vot see oli korralik Tartuffikas ja minu selle aasta lemmik. Superhuvitav ja kaasahaarav ja üldse lahe. Enne filmi algust oli ka peaosatäitja ise kohal. Lahelahelahe. Kolmapäev oli mul ühtlasi ka istumise rekordpäev, sest enne Tartuffi oli meil Kadriga ostetud ammu piletid Apollo Kino naistekale. Täitsa kahtlane ettevõtmine. Pidi olema see Anne ja Stiili üritus, lootsin sellest enamat. Kutsuti varem kohale, et tulge ja uudistage erinevaid firmasid jm ja reaalsus oli paar putkat, kus sai loosis osaleda ja kogu moos. Küll oli aga vahva tulla oma istekohale, kus ootas Starbucksi külm latte ja miski mõnus näks. Meil oli staariistmed ka, nii et nautlesime. Film oli mingi lihtne ameerika komöödia ehk seni kuni vaatad on lõbus ja kui saalist välja astud, ei mäleta mida vaatasid :D 


Neljapäev jäi mul vahele, sest olin nii magamata ja väsinud esimesest kolmest filmist. Ses suhtes, et ma käin ju tööl ka ja rase olen ka ja kõike oli liiga palju. Puhkasin kodus.
Reedeks sain broneeringu Truffeesse meile Taaviga. See oli super. Nii on Tartuffi väga mõnus vaadata. Tulime varem. Tellisime oma joogid ja toidud ja film algas. Toit tuli küll pimedas ja 1 h peale tellimist, aga missiis. Film mida vaatasime oli Tere tulemast Norrasse. No ei meeldinud see meile üldse. Selline omamoodi ja minu meelest igav ja ei sobinud mu silmis kuidagi Tartuffile. Aga see on vaid minu arvamus. 

Nii tore ja mugav oli filmi Truffeest vaadta. Head toolid, sile põrand, näeb ekraani. Ps. Virgin Mohito mul! 
Ja sõime päris pimedas. Kõrvallauas valgustasid inimesed toitu telefoniga, et sibulaid välja noppida :D Nii pime oli.


Kui hästi juhtub, siis äkki lähen vaatan täna ka midagi veel Tartuffil.
Käimas on veel ka Tartu Toidu-ja Veinifestival. Selle raames käisingi täna päeval uudistamas, mida kus pakutakse. Läksin kohe lõuna ajal. Enne 12st. Siis oli veel enamvähem rahulik. Rüütli tänav oli telke täis ja igal pool pakuti head paremat. Siis ei olnud mu kõht veel tühi ja ostsin kokku vaid tervislikku kraami. Va. see üks õnnetu vahvel :D Nüüd kodus tagantjärgi küll vesistan, et oleks võinud osta veel sedateist ja kolmandat. Läksin ka Aparaaditehassesse, et uudistada mis seal antud festivali raames toimub, aga pettusin, sest seal oli reaalselt kaks putkat selles sisehoovis. Üks müüs burgereid ja teine vahvleid. FB järgi tundus, et seal miski suur event. Või sain valesti aru... 

Minu tikrid, vallatu vahvel ja värskelt pressitud mahl nimega Elu.


Olge siis mõnusad!

1 kommentaar:

  1. Tere
    See on teavitada üldsust, et rooma-katoliku kristlik organisatsioon on avanud rahalise võimaluse, et aidata abivajajaid inimesi, näiteks rahalist abi. Nii et kui teil on rahalisi raskusi või kui teil on mingeid rahalisi probleeme ja kui teil on oma äritegevuse alustamiseks vajalikud vahendid või peate oma arveid maksma välja oma pika ja lühiajalise kestusega ning madala intressimääraga 2% aastas üksikisikutele ja ettevõtetele. Palun võtke meiega ühendust täna e-posti aadressil: (romancatholic19@gmail.com) Piibel ütleb (Lk 11:10) kõigile, kes küsib saab; see, kes otsib otsib; ja koputama avaneb uks. Nii et ärge unustage seda võimalust, sest Jeesus on eile, täna ja igavesti sama. Palun, see on mõeldud tõsiselt mõtlemiseks ja Jumalale, kes kardab inimesi, võta meie siirast tervitusi Rooma katoliku kristlikust organisatsioonist. Võtke meiega ühendust täna selle e-posti teel: (romancatholic19@gmail.com)

    VastaKustuta