kolmapäev, 16. august 2017

Võitja ja Aparaat, Vapramäe Forell ja Da Vinci

Hei,

Seekordse loosi võitis: Gertu Tambah! 


Palju õnne! Suhtleme üle, kuidas Sa selle kätte saad juba Facebookis :)


Paari sõnaga kirjutan ka mõnest söögikohast, kus ma vahepeal käisin.

Alustan Aparaadist: sattusin sinna ühel tihedal laupäeval. Sellegipoolest teenindati mind väga kiiresti ja hästi. Sain asjad tellitud ja võrdlemisi kiiresti tuli ka toit. Teenindaja oli menüüga tuttav ja oskas mu küsimustele vastata, mis ma enne tellimist küsisin.  Söök oli maitsev ja hästi tehtud. Serveeritud oli ka kenasti. Ainuke miinus oli see, et istusin sees ja müratase oli väga kõrge (blenderid, jääpurustaja jnejnejne) ja laud kleepus. Aga mitte, et seal oleks plekk, vaid kogu laua pind kleepus. Kahtlane :D

Väga maitsev oli :)


Vapramäe Forell: väga mõnus koht, kus ilusa ilmaga olla. Toidu tellimine on miski keerukas. Meil oli laud broneeritud, aga siiski läks omajagu aega, et saada istuma ja kõik tellitud. Võimalik on ka ise kala püüda. Meie seda ei teinud. Tellisime niisama. Toitu ootasime üle tunni. Seega sinna ei tasu minna kiirustades. Söök oli okei. Kala oli minu jaoks veidi üle maitsestatud (mulle meedib kui kala on vähe maitsestatud) ja kartulid ja muud olid täitsa tavalised ja söödavad. Kohviga nad suhkut ei toonud ja ei küsinud ka, seega pidi vaene Taavi ilma suhkruta kohvi jooma. :D Ellu jäi :D

Nii see kõik meile toodi :)


Da Vinci: see on see koht Taskus, kus ma olen kaks korda käinud ja kaks korda halba teenindust saanud. Otsustasin anda neile veel ühe võimaluse. Ja oligi superhea! Meid teenindas kena tüdruk ja asjad tulid ruttu. Toit tuli kiiresti ja oli väga maitsev ja hästi tehtud. Olin väga meeldivalt üllatunud, kuna eelneva põhjal ei olnud mu ootused ka väga kõrged. Ära minnes avastasin, ets eal müüakse ka huvitavaid tee ja kohvikomplekte, nii et kui kellelegi on kinki vaja teha, siis sealt saab kerge vaevaga ilusaid komplekte :)


No mina tellin ikka pasta kui saab ju :P


Vot nii. See kord olengi nii konkreetne.

Olge tublid ja jooge piisaval vett! Vesi on kasulik :)


Mina joon igapäevaselt vähemalt 2 l vett, kui mitte rohkem. Ausalt. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar