teisipäev, 1. august 2017

Anna Edasi, Gustav, JOP Antonius, Hesburger, Pihlakas, Soolo, YO!, Coffee In, Reval Cafe ja IceCafe

Hei,


Taaskord aeg teha väike ülevaade kohvikutest ja muudest kohtadest, kus ma vahepeal käinud olen.

Pildi tegi Mariko Passel Tartu Arcticus, suvel 2016a.

Järjekord on täitsa suvaline ja lisan lõppu veel mõne, mida ma pealkirja enam suruma ei hakanud :)


Anna Edasi- väga mõnus pisike ja hubane hipikohvik, kui nii tohib öelda. Teenindus on hea ja söögid maitsvad ja lihtsad. Täpselt selline tunne, nagu oleksid heale sõbrale külla tulnud. Mina võtsin nälja  kustutamiseks Quiche´i, mis tehti kenasti mulle soojaks ja kaunistati kastme ja tomatiga. Väga hea. Kohtade arv on seal piiratud ja menüü limiteeritud. Koogid ja maiustused on väga head. Seda tean varasemast kogemusest. WC on neil puhas ja vetsus on muide mähkimislaud ja korvike puhaste mähkmetega :D Vot mis mulle silma hakkas :)







Gustav- no hea, aga teenindus on nii ja naa. Kuidas juhtub. Nüüd on neil uus menüü ka, kus kõik toidud on piltidega illustreeritud, mis minu meelest on väga hea. Koogid ja kohv on super. Minu isiklik lemmik on sealne Gastro Limonaad. Eriti astelpaju oma. Aga sellest olen ma juba rääkinud. Viimati kui külastasin, sain kahjuks eilse päeva salaamitordi lõigu, mis oli päris hea väljakutse mu hammastele :( Kohv oli ikkagi superhea ja Taavile tuldi vastu ja lisati tema toidu peale ühe muna asemel kaks. Ses suhtes tore.


JOP Antonius- mina ootasin põnevusega, mis see enast kujutab. Alustuseks otsisin seda hoove mööda ja kui üles leidsin istusin õue. Seega ma ei teagi milline see seestpoolt välja näeb. Eks teine kord. Menüü oli väga hästi kategoriseeritud, ehk asju oli väga lihtne leida. Valisime emaga mõlemad endale beebiforelli, mis oli tõesti maitsvalt tehtud ja köögiviljad kõrval olid ka väga head. Toit tuli ruttu ja meie tellitud suur majavesi sobis toidu juurde suurepäraselt. Sinna kavatsen veel minna.

Menüü.
Maja vesi. Suur, maitsev ja tervislik (Y)
Väljas istumine oli umbes selline :)

Minu beebiforell

Arve toodi ilusas karbis

Ja kaks greibi lutsukat sai arve magusamaks tegemiseks :)



Hesburger- Ei ole mingi uudis. Kui üldse, siis söön seal vaid seda jalopenoga kanawrapi. Muu mulle ei meeldi. Seekord õnnestus mul proovida ka väikest jäätist. Ma muidu ei söö jäätist, aga näete, rasedusega olen leebemaks läinud ja tahtsin proovida. Söödav. vahvel oli eriti hea ja valisin miski siirupi ka peale. Nämmnämm. (ma sõin seda peale trenni muide!!!)

Mu jäätis.


Pihlakas- Olen seal mitu korda käinud. Kohv on väga hea. Soovitan. Ka meeldivad mulle nende salatid ja lihad ja saiakesed. Koogikeste osas jään külmaks. Ostsin sealt eelmine kord kaks korvikest, mis ei olnud väga head. Seekord ostsin martsipani-maasika korvikesi. Need olid täitsa okeid. Juusturull oli hea. Võibolla ei ole ma koogisõber?


Soolo- see on üks põnev catering firma, millest ma pole enne kuulnudki, aga pühapäevasel sünnipäeval pakuti just selle firma sööke ja teate... Superilusad vaagnad! Lillekestega kaunistatud!!! Muidu snäkid nagu ikka. Salatid väga mahedad ja kodused ja tort oli ideaalne ehk täpselt paras! 

Need lilled (A)


Tort oli täpselt parajalt magus.


YO!- Olen koguaeg käinud ja vahtinud neid aparaate ja nüüd proovisin ära ka. Panin natuke külmutatud jogurtit ja väga palju kõike muud head paremat sinna peale (seal nii hea valik ilusaid ja häid asju kaunistuseks). Jäin rahule. Võtsin väiksema, ehk M suuruse ja see oli täitsa suur tegelikult.

Apollo kino YO! M suuruses topsikesed :)


Coffee In- VANA HEA! Sinna lähen siis kui tõesti head kohvi tahan. Vanasti oli seal võimalik veel latte peale mandlilaastusid saada. Siis oli eriti super. Nüüd nad neid enam ei paku :( Pakuvaid muid asju, aga nood mind ei huvita. Olen seal suur latte sõber. Sealt kohvi ostes ei saa eksida.

Siin ei eksi kohviga kunagi.


Reval Cafe- Üllataja! Olen Tallinnas seal küll käinud ja head kohvi ma tõesti ootasin, aga tellisin seekord neil miski uhke magustoidu. OI KUI HEA! Ja oi kui lahe see oli. Tossas ja oli väljast külm ja seest soe ja täpselt SEE õige! Aga see oli nii rammus, et läks kindlasti toidukorrana kirja, mis nõudis trenni ka eelnevalt :D Võtsime sõbrannaga ühesugused ja maru edev oli. 

Võtsin head õunamahla ka kohvi juurde.

See on väga armas nüanss, et tassi all on tsitaadid.



IceCafe- Raske oli see otsus, et prooviks kohvi uuest kohast kui, et kindla peale minnes Coffee In-ist, aga väärt otsus. Mina võtsin ikka latte ja ei kahetsenud. Superhea. Sõbranna võttis aga jääkohvi, ilma lisanditeta ja ei olnud väga rahul. Oli mõru ja üldse mitte hea. No ei tea. Seal oli suur valik jäätiseid ka. Panen pildi. Neid me ei proovinud :)

Vot selline ta Lõunakas on.

Minu väga hea latte.


Suur valik jäätiseid.


Circle K- aitab hädast välja. Kohv on hea. Söögid on okeid. Olen väga rahul, et neil on nüüd pidevalt saada need Crispy porgandikesed ja minu lemmik on ikka Chorizo hotdog salsa kastmega. Kasutan ka koguaeg oma kliendikaarti ja ikka on see, et mingine 5s või 6s kohv on tasuta ja iga kolmas autopesu poole hinnaga jne. Olen ses suhtes nende ohver ehk klient :D


Lõunakeskuse Taluturu kohvik- Olen seal mitmeid kordi nö nillimas käinud ja uudistanud, aga midagi ostnud ei ole. Hiljuti ostiski mulle sõbranna jõuga sealt ühe koogi kaasa. Puruga pealt ja moosiga seest ja oi kui hea see oli. Kõhu tegi ka täis. Tol päeval läkski mul see lõunana kirja :D koos pudelitäie Värskaga.

Jubehea kook.

Ja lõppu lisan kohvikud, kus käin ikka ja jälle: CHI, Pierre ja Melu Kvartalis :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar