laupäev, 2. september 2017

Tünnikämpingud Rummu karjääris.

Hei,

Niipea kui ma Facebookis nägin, et on olemas sellised asjad nagu tünnikämpingud Rummu karjääris ( Paekalda puhkekeskus), siis teadsin, et tahan seal kasvõi ühe öö ööbida. Mõeldud tehtud.
Sellised need tünnikämpingud välja näevad.

Olin esiti broneerinud 19.august ja siis olude sunnil ja oma raseda kapsapea sunnil muutsin meie ööbimiskuupäeva veel kaks korda. Õnneks nad vastasid meilidele ruttu ja sellega ei olnud probleemi.

Saabusime sinna esmaspäeval päeval. Ilm oli ilus ja meid juhatati tünni juurde. Noh, tünn nagu tünn ikka, aga see, et üks sein klaasist ja otse vee poole- see on lahe.

Nagu näha, siis Taavile oli see suht kitsas. Mina mahtusin oma kõhuga kenasti ära :D

Jama oli see, et vetsud olid kaugel ja tünnikämpad üksteise külje all. Viimase suurema miinusena tooksin välja selle, et seal pole kardinaid ega muud. See, et vee poole jääv sein klaasist oli täitsa ok, aga et ka lõkkeplatsi ja teiste kämpade poole jäävas seinas oli kaks akent ja klaasiga uks ilma kardinateda... No me tegime oma tsärkidest ja kampsunitest endale kardinad, kuigi õnneks olid teised kämpad tühjad kui me seal ööbisime. Aga ikka oli imelik.

Kella kolme ja nelja vahel läksime vapralt läbi metsa vetsu. Üksi ma poleks kindlasti minna julgenud.

Aga kui nüüd ägedast poolest rääkida, siis Taavi loovutas mulle aknaaluse koha ilma vaidlemata ja see oli nii äge. Magasin ja kui külge keerasin, siis nägin ikka ja jälle vett ja tähti. Megailus. Lahe oli ka see, et tünn veidi loksus. Kes on merehaige, siis ei soovita. Mulle meeldis ja see oli väga väike loksumine. Kämpas ei olnud midagi peale kolme voodikoha, ühe pistiku, ühe lambi ja radika. Sellest meile ka piisas. Üheks ööks :D Rohkem ei oleks seal ööbida järjest tahtnud. Kuigi meil oli ligipääs duššile ja veega vetsule ka. Lisaks sinisele majakesele, mis oli ääreni täis (ma ei hakka täpsustama).
Olin kaasa võtnud ka oma öömaski, mida hommikul ka kasutasin, sest minule meeldib magada pimedas ja siis aeg-ajalt külge keerates piilusin maski alt ikka läbi oma klaasist seina vett.
Üldiselt on seal võimalik veel igasugu asju teha. Meilegi pakuti kanuuretke ka, pärast läbi klaasi nägime, kuidas hunnik valgustatud kanuusid ringi ulpis kaugel taamal. Me ei läinud kanuuga sõitma, kuna ma nii paks ja Taavi pole ka eriline kanuuhai. :D

Autoga sõites pidin kinni pidama ja neid moone lihtsalt pildistama. Nad olid nii ilusad!
Aga seda ilu leidsin juba Taavi sugulaste aiast ja tegin kohe telefoniga paar klõpsu :)

Samal päeval sõitsime veel õhtul ringi ja uurisime kas pääseme Rummu varemete juurde või kuskile tuhamäe juurde, aga ei saanud. Kõik oli aia taga ja valvuriga. Me pätti tegema ei hakanud ja külastasime hoopis Taavi sugulasi, kes sealt 14km eemal asusid.

Need peaksid siis need tuhamäed olema. VIST :D

Ilmaga meil vedas. Päike paistis ja oli väga okei. Külapoest ostsime endale õhtuks ja hommikuks süüa ja meil oli väga tore. Järgmisel päeval pidime olema kell 11 juba läinud. Me läksime varemgi.

Osake Rummu karjäärist
Suund: Tallinn. Eesmärk: külastada paari poodi, uurida antikvariaate ja käia Balti Jaama turul. Nii tegimegi. Nõmmelt leidsime laheda antikvariaadi, kust saime endale kohvilaua väga hea hinnaga. Balta turult saime uhked sarved ja Reval Cafes sõime lõunat. Külastasime ka Telliskivi loomelinnakut ja jalutasime vanalinnas. Ilm oli hea ja väga mõnus oli ringi kolada.

Telliskivi loomelinnakut avastamas. Jep, ma olen juba päris paks :D

Balta turu juures on lahedad pildid seintel :)
Meie Revali söök (osa sellest) ja minu pardi-kitsejuustuwrap ILMA kitsejuustuta, sest seda lihtsalt ei olnud wrapis :D

Sarvedega UNT.

Ilmaga vedas ja jalutada oli lausa lust.
Leidsime põneva sisehoovi, kus sai purskkaevu juures istuda ja maiustada :)

DO-NOT! :D

Meie antiigisaak :)
Õhtuks sõitsime tagasi kodulinna. Reisida on hea, aga kodus on veel parem :D
Kas Te teate, et Eestis veel mingeid väga põnevaid hotelle/kämpinguid, mis kuidagi eristuvad. Eile sain just teada, et Hiiumaal on tünnimajad, aga maismaal. See ei tundu nii kihvt kui vee peal...

Ja täna on 02.09 ja see ei olegi enam suvi. Terve suvi ma ootasin suve ja nüüd on sügis ja võib hakata uut suve ootama :D

1. väga lahe seiklus taaskord, saite kiirelt suve nautida enne kui läbi :)

VastaKustuta
  2. Jaa, aga kui sinna üldse minna, siis peaks minema sõpradega, nii et kõikides tünnides on oma inimesed, muidu ikka kahtlane :D

3. ja siis hiiliks öösel vette ja kui oodata ei oska, siis panen nina vastu klaasi teile ja karjun "böööö" :D