neljapäev, 5. oktoober 2017

STING

Hei,

Mõtlesin, et kirjutan paari sõnaga ka oma muljetest, mis mulle Stingi kontserdist jäid.Käisin siis 29dal septembril Tallinnas Stingi kontserdil. Stingi fännasin ma täitsa ausalt puberteedieas. Lemmikud olid tollal Roxanne ja Desert Rose. Kui juutuubida, siis kindlasti leiate need lood. Aga ka palju muid häid lugusid on mul tema repertuaarist hinge läinud.



Igaks juhuks startisin Tartust juba kell 15.00, sest mind oli ära hirmutatud, et Tallinnas on miskid delegatsioonide liikumised ja pool Tallinna on kinni jnejne. 


Sellega läks kenasti. Ummikus ootamistega koos jõudsin kella 18ks Roccasse. Plaan oli seal enne mõnusasti söömas käia emaga ja siis kontserdile. Meil oli selline naistekas plaanis, et kahekesi lähme, sest meestele Sting väga huvi ei pakkunud ja meie minemata ka ei raatsinud jätta. Ema oli mul õnneks piletid kohe alguses ära ostnud, nii et meil olid mõnusad istekohad. (muidugi sai ka nendega nalja)



Aga, Rocca Al Mares käisime siis miskis hiinakas söömas, kus ootasime oma toitu pea tund aega. Aga õnneks lõpuks saime kätte ja söödud ja 19.45 saime alles liikuma. 20.00 algas juba soojendusesineja, ehk Stingi poeg- Joe Sumner. 



Reipal sammul jõudsime mõne minutiga Sakusse, saime sisse ja oma sektori juurde ja siis alles läks huvitavaks. Iga sektori juures oli neiu, kes kontrollis veelkord pileteid, et kas oled ikka õiges kohas. Tahtsime juba istuma pääseda, ja siis see töötajaneiu suunas, et eiei, minge teisele poole, Teie kohad on sealpool. No me läksime teisele poole, sealt suunas teine neiu, et eiei, minge tagasi kust tulite, Teie kohad on sealpool (nad suunasid meid edasi tagasi üksteise vahel), käisime paar korda ja juba läksin närvi. Lõpuks oli suva kummalt poolt minna, sest meie kohad olid seal keskel ja sektori keskel. 



Vaatamata fenomenile, et numbrid olid 3 ja 4 (mu armas ema ostis pileteid selle mõttega, et kui ma juba 8 kuud rase, siis otsakohad head, on õhku ja saab vajadusel pissipausi teha) asusime me absoluutselt sektori keskel. Nii kui pepud maha toetasime alustas Joe Sumner. Mina pole temast enne eriti midagi kuulnud, aga täitsa muhe oli. Ta tegi täpselt 30 min ja siis oli 20 minutit pausi. Sting pidi alustama kell 21.00, aga alustas juba 20.50, mis oli tore üllatus. Tema kontsert oli üdini aus ja ta laulis peaaegu koguaeg järjest. Mulle väga meeldis. Teine asi, mis sobis suurepäraselt tema kontserdiga kokku oli valgusshow. See oli tõesti väga tasemel ja hästi tehtud ja suurepäraselt kooskõlastatud. Ma väga palju ei filminud ega pildistanud, aga mõne klõpsu ikka tegin :) 



Kontsert sai läbi 22.30, nagu lubatud. Välja tulles oli ka mõnus, et ukse ees mängisid väljas ka mingid muusikud ja oli selline lahe. Optimistlikult otsustasime emaga hästi aeglaselt jalutada autoni ja autos veel veidi õuna süüa ja jutustada, et las teised autod sõidavad parklast välja... Aga kui kell juba 23 sai, siis otsustasime, et ka meil on aeg ikkagi parklast välja suunduda. Seoses autoteede remondiga oli parklatest väljasaamine aeglustatud ja see oli veits tüütu. Saime vast 23.30 paiku parklast välja. 



Pikas perspektiivis see parklavärk kogu kogemust ei rikkunud ja mina jäin selle kontserdiga väga rahule. Lihtsalt mõned tähelepanekud mulle endale: rasedana ei tasu sellisesse kohta seeliku ja kontsadega minna, sest kõndisime palju ja pimedas mööda neid järske treppe (Sakus sees) ja istekohad on ka nii suure tõusuga, et seelikus mis on põlvini või lühem, on äärmiselt ebamugav. Seega püksid jalga ja kontserdile!


Oktoober on minul kultuurikuu. Sest alates Stingist (ma saan aru küll, et see oli september, aga siiski juba peaaegu oktoober), käisin juba ka Normanni uut etendust vaatamas `Kraaniga hunt Bangkokist` ja esmaspäeval lähme Taaviga seda Moskva balletti vaatama `Cafe Idiot` ja laupäeval `Minu järel seltsimees`. Plaanin ka esmakordselt käia sel kuul Vapianos Ladies Nightil ja proovida seda jalutuskäiku ´Vorstivabrikutuur´, kus jalutatakse mööda Tartut ja räägitakse sellest põnevaid lugusid. No ja kinos käime me niikuinii jooksvalt koguaeg. Kes teab palju ma pärast kultuurirallit teha saan, igaks juhuks võtan viimast :D


Kui Teil on häid soovitusi, mida veel peaks nägema/tegema, andke aga julgesti teada.


Seniks olge mõnusad ja käige ikka teatris ja kontserdil ka, ehk kandke oma hinge eest hoolt :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar