pühapäev, 1. oktoober 2017

Babyshower

Aga minu sõbrad on ägedamad kui Sinu omad!!! :)


Tegelikult, usun, et Sinu sõbrad on ka megaägedad, aga no minu omad... 


Täna oli siis see päev, kui ma olin loetud päevd tagasi saanud oma postkasti kahtlase kutse, et täna kell 12 toimub midagi ja selga tuleb panna midagi roosat ja muud infot polnud.


Kõik oli UDUPEEN :)


Nii põnev. Kimasime suvilast linna ja loetud minutite jooksul proovisin selga kõiki roosasid asju, mis mul kapis olid (ma isegi ostsin kaks extra roosat pluusi, aga need ei kõlvanud mitte kuhugi täna), käisin kiirelt peegli eest läbi ja valmis.

Kell 12 seisin kodus, valmis ja ootasin. Taavi üritas mind veenda, et oodaku ma kodus. Ma ise kahtlustasin, et pean ikka maja ette minema. 12.03 ei pidanud mu närv vastu ja läksin alla.
Seal ootas mind maja juures Mirell oma roosade lipsudega kaunistatud autoga. Nii armas!


Kui autosse sain, siis kästi mul silmaklapid pähe panna ja siis me tiirutasime tükk aega autoga kuskil ringi. Lõpuks kui auto pargitud, pidin silmaklappidega autost välja saama Mirelli abiga ja veidi kõndima, kuni jõudsime... KOHALE!


Need roosad lipsud (A)



Silmaklapid pähe ja minek!
Minu armsad roosad naised :*

Laud oli hullult kenasti kaetud, aga ma ei taibanud seda eemalt pildistada :D



Ütleme nii, et magusast puudu ei olnud :D

Mirell meisterdas uskumatult häid pulgakooke.


Ma võtsin silmaklapid eest ja seal nad kõik seisid! Kõik tantsutüdrukud ja Kadri!  Pokaalidega ja roosad ja rõõmsad! Tuba oli kaunistatud ja laud megakenasti kaetud. Kohal oli ka fotograaf Sävelin Siida. Megaarmas ja ilus üllatus. Lõime kokku ja siis ma ei osanud olla. Mul pole enne sellist asja tehtud. Mulle pole üldse üllatuspidu tehtud. Ju ma ikka tsipa nagu tukunui seal olin, kui ma nüüd tagantjärgi mõtlen... :D Aga õnneks olid kõik omad :D 



Jane tegi supermaitsvaid vahvleid.


Edasi tegime kõigiga sõbrapilte ja veel pilte ja siis Sävelin lahkus ja meie mõnus olemine jätkus. Laud oli head paremat täis ja mina sain oma elu esimese mähkmetordi ja minu kõhubeebi sai oma esimesed mähkmed :D Need juba ootavad teda. 


Vast ikka on kindlasti tüdruk :D


Pildistamiseks oli meil erinevat edevat atribuutikat :)


Vahepeal tegime igasuguseid lõbusaid mänge ja jutustasime niisama. No nii super!


Perla võttis ka tublisti peost osa ja väsis lõpupoole täitsa ära :)


Kogu see ettevõtmine oli nii armas ja nii paljud olid kohale saanud tulla (kes kaugemalt, kes lähemalt :*). Ja kes kohale ei saanud tulla, saatis kingituse- mis oli ka megaarmas! Aitäh.  


Kadri aitas mul kõik ilusa ja magusa koju tassida ja kodus üles riputada :)


Voila!

See oli mulle suur au, ja ma olen hirmus tänulik, et te viitsisite orgunnida ja tulla ja olla. Megaarmas pärastlõuna ja ma sain sellest nii palju positiivseid emotsioone, et viimased kolm magamata ööd polnud meeleski.


Kassidele pakkusid uued asjad väga palju põnevust.


Ja põhiline, siin siis minu pildid sellest ettevõtmistest. Sävelini tehtud ´päris pilte´ jagan Teiega kunagi, kui need kätte saan :)



Ühesõnaga, kuigi ma vist välja ei osanud oma rõõmu näidata, siis vähemasti nüüd (tagantjärgi, aeglase eestlasena) tahan Teid kõiki tänada ja lihtsalt öelda, et aitäh, et Te olemas olete :*



2 kommentaari: