teisipäev, 16. jaanuar 2018

Äpid minu telefonis ja äpid Sinu telefonis.

Hei,


Mõtlesin kirjutada, et mis äppe kasutan mina ja samas äkki räägite Teie ka mulle, mida põnevat kasutate.





Äppide maailm on suur ja lai ja mina ei tunne seda eriti. Aga mis see siis on?






Mobiilirakendus, ehk kõnekeeles mobiiliäpp/äpp on nutitelefonile, tahvlarvutitele jms mõeldud tarkvara. Selliseid rakendusi levitatakse enamasti platvormide kaudu nagu nt App Store või Google Play. Mõned mobiilirakendused on tasuta ja osad jällegi tasulised. Müüdavate rakenduste hinnast läheb tavaliselt 20-30% kasumist vahendajale ja ülejäänud tootjale.





Olude tõttu, et mul on kaks telefonikaarti ja kaks telefoninumbrit, milledelt on mul mõlemalt vaja saata ja saada smse, kõnesid jm, ning seetõttu olen ma olnud android-telefonide usku. Viimased kaks telefoni ongi mul Huaweid olnud ja nüüd muud nagu ei tahakski. Olen nendega väga rahul. Eriti oma viimase Huawei P10ga. 





Aga tagasi äppide juurde. Mida ma siis kasutan? Alustuseks muidugi juba telefonis olevaid äppe nagu GoogleMaps ja YouTube. Siis otseloomulikult Facebooki, Messengeri, Instagrami ja Viberit.





Oma fotode töötlemiseks (ma küll ei töötle neid, aga lõikan, kleebin ja peegeldan) kasutan ma NoCropi ja  MirriorCollage äppi. 





Seoses Roosiga on mul nüüd sellised äpid nagu BabyCenter, Child Development ja Baby+, kust saab erinevaid põnevaid ja vähem põnevaid asju lugeda ja uurida. Samuti on mul igaks juhuks BabySleep äpp, mida ma küll väga ei kasuta, aga sealt saab tolmuimeja vms heli lasta lapse rahustamiseks. Kodus kasutan ma pigem reaalseid asju nagu näiteks pliidi kohal rippuv õhu imur :D Naerge nüüd. Ma ei tea mis selle nimi on :D Võite mind selles vallas harida.





Kuna mul on Polari pulsikell, siis on mul telefonis ka PolarFlow, mis on palju mugavam ja kiirem kui läpakasse iga kord kõike üles laadida.





Siis otsustasin siin ka tubli olla ja laadisin meie enda trenniäppi Fit100, mille järgi püüan iga päev vähemalt 1 kava teha. Mitte, et ma ise ei oskaks trenni teha. Haha. Aga nii on parem, sest siis ei saa ma ise harjutusi valida ja see distsiplineerib. Ise suudan ma vahel üle pingutada. Äpis on kõik rahulikus tempos ja paigas. Soovitan Teile ka. Liigutamine on kasulik! Kindlasti on trenniäppe veel miljon, aga sattusin just selle otsa. Pealegi osaled erinevate asjade loosis, kui enne olümpia algust saad äpis 100 punkti täis. Kavatsen selleks ajaks selle täis saada. 





Nii, ja siis veel raseduse ajast on mul närvide rahustamiseks selline mäng nagu Cookie Crush Match 3, kus ma olen miski 825s level :D Haha. Nüüd kui mul on Roosi, siis olen seda vaid 1 kord mänginud :D






Paar päeva tagasi otsustasin endale SmartID äpp laadida ja kasutaja teha, et saaksin mobiilis ka makseid ja ülekandeid teha. Ja olen siiani sellega väga rahul. Eile shoppasin otse diivanilt ühe kandelina. Ei pidanud arvutit ja IDkaarti välja otsimagi.


Rohkem äppe mul hetkel ei ole, aga eks olen katsetanud erinevaid asju alates loodidest (et plakateid loodis seinale kleepida), muusika-allalaadimise programmidest, kiiruskaamerate jälgimise äpist kuni videoshopini.


Aga rääkige Teie ka mulle, mis äppe kasutate Teie? Äkki saame kogemusi vahetada ja uusi ideid juurde.

Kõik postituse fotod on Hr.Unt isiklikult miski telefoniäpiga ägedaks tuuninud. All paremas nurgas on näha ka äpi nimi :)


Ps. Kas keegi teab mingit head äppi audioraamatute kuulamiseks?



4 kommentaari:

  1. Raamatute lugemiseks-kuulamiseks on Elisa raamat, Raadioteater ja lastele Õhtujutt ✌️

    VastaKustuta
  2. Mul palju äppe pole. Minu viimane avastus on Mtasku, kuhu saab partnerkaardi lisada ja pangakaardi. Selle abil saab Selveris maksta ka. Eriti meeldib mulle et sinna salvestub ka ostutsekk.
    SmartID on üks mu lemmikuid, igal ajal ja igal pool saab kõik tehingud kiirelt tehtud.
    Mõned äpid mul on veel: waze,flashlight, QRcode reader ja mingist ajast ka e-ained.
    Isegi raadio kuulamiseks pidin äpi tõmbama.
    Suvel käisin Haapsalus ja seal oli meil linnuvaatlusprogramm, kus tõmbasime äpi Eesti linnud.
    No ja messinger, Fb, Viber ja skype on ka.

    VastaKustuta
  3. Pean seda Mtaskut uurima. Tundub huvitav. Tänud.

    VastaKustuta