neljapäev, 11. jaanuar 2018

Räägin ausalt ära, mis seis on treeningute alustamisega peale sünnitust

Hei,

Mõtlesin, et kirjutan paar rida sellest, kuidas alustasin taas erinevate treeningutega peale sünnitust.




Selle pildi tegi Sävelin Siida


Pikk jutt lühidalt: asendan vahel aeroobika ja vesiaeroobikatunde, teen ise jõusaalis trenni, käin postitantsus ja juhendan venitustunde. Kohe stardin ka kerge tantsutreeningu ja lihastreeninguga.




Minu postitantsu kingakesed.


Olin hästi positiivselt meelestatud, sest tegelikult mu trennipaus ju ei olnud suur. Olin väga aktiivne kuni 16 päeva sünnituseni ja siis puhkasin vast 2 nädalat, kui sedagi. Sest füsioteraapiat ja mingeid harjutusi tegin juba suhtkohe kodus ka.




Rõngatrenni pole ma peale sünnitust veel jõudnudki...


Reality strikes! Alustasin jaanuaris postitantsuga... Nagu poleks elu sees postitantsus käinud! Mitte, et ma enne midagi oleks hullult hästi osanud, aga ma vähemalt sain kuidagimoodi asjad tehtud. Okei. Ma tõesti sattusin esimest korda kohe raskemasse trenni (lvl1/lvl2), kuna ma ei saanud valida ( emmed käivad trennis siis kui kellaaeg klapib, mitte ei vali tundi, mis neile meeldib ja sobib :D), aga no nii pussy ikka annab olla :D Irw. Soperdasin ja koperdasin ja ei jaksanud üldse. Olen oma trenne juba teinud ja juhendanud ja kõik väga ok. Võhm ja vastupidavus pole peaaegu üldse langenud ja lihastoonus ka mitte, kui seda aeroobika aspektist vaadata. Painduvus on kergelt langenud, aga eks see hormoonidest ka olene.




Üks mu esimesi pilte postitrennist. Vist isegi essa trenn ever vms...


Jätsin ühe päeva vahele ja läksin kohe uuesti. Seekord sattus kergem trenn, mis oli ikka raske, aga sain seal juba paremini hakkama. Okei. Kõik pole veel kadunud :D 





Täna käsin ise harjutamas. Rosana küll esiti ei plaaninud mulle seda lõbu lubada, aga siis jäi ta ikkagi magama ja mina sain natuke pusida. Neid kõige lihtsamaid asju :D Ja käes annavad tunda. Hehe.




HandStand Workshop Flight Clubis



Seega, asju, mida ma olen üle 10 aasta teinud, neid on väga lihtne teha ja ei ole üldse vahet, et ma vahepeal trenniluusi lasin. Aga asjad, mida olen viimase aastaga omandanud jooksid suht nulli. Haha.




HandStand Workshop Flight Clubis


Mis seal ikka, alustan uuesti, kuna postitants mulle väga meeldib, siis mina jonni ei jäta. See on täpselt see miski, mis asendab mu hinge jäänud auku, kus enne oli tantsimine ja cheerleading.
Kui sa pole proovinud, siis tule ja proovi ka kindlasti postitantsu. Tartus saab seda teha Flight Clubis.




Täna :)


Peale sünnitust treeningute juurde naasemine vajab teadmisi oma kehast ja seda kas ja kui palju ta juba taastunud on ja ka seda, et millised on vastnäidustused. Kui sa ise ei tea, siis personaaltreener saab Sind selles aidata. Pigem teha see esimene treening koos personaaltreeneriga ja alustada ohutult, kui arutult :) Kogenud personaaltreenerid võid leida näiteks siit.


Ma õnneks saan selles osas endaga hakkama :P Ja kui vaja võin ka Sind aidata. 


K.

2 kommentaari:

  1. nii tore. meeldib, meeldib , meeldib. sa oled ikka lahe emme! :)

    PS...ma ikka millalgi tuleks sinuga jälle.... no millalgi...aga teeme nii, et ma pole ise ütelnud, et ma tuleks... :D sest natuke ikka kahtlen :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. oi, võtan seda kui lubadust ja vean su trenni :P alustuseks pühapäeval arcticusse ja siis sealt juba edasi :P

      Kustuta