laupäev, 17. veebruar 2018

Esimene perepuhkus.

Hei,


Kirjutan siis meie esimesest ühisest seiklusest ehk seda vist nimetatakse perepuhkuseks. Hehe. No tegelikult pole asi nii hull, kui kõik räägivad, aga eks see ole stressirohkem küll kui kahekesi reisimine. Mina olen põdeja ka, võib-olla sellepärast.






Plaan oli meil siis laupäeva õhtul sõita Tallinnasse ja naaseda esmaspäeva pärastlõunal. Mõeldud-tehtud. Mul oli varakult broneeritud Pirita Beach Apartments ja Spa . Nagu ikka, broneerisin booking.com kaudu ja piltide ja jutu järgi arvasin, et broneerisin meile kauni, merevaatega omaette apartmendi, millel on isegi kööginurk-mitte, et see meile vajalik oleks. Tahtsin ööbimist Piritale, sest mu vanemad elavad seal ja siis meil ei lähe aeg raisku sõitmisele, kui mu ema Rosanat hoiab. Kohale jõudes ilmnes, et tegu on tavalise hotellitoaga, mis asub keset koridori (ma tahtsin apartmenti, sest muretsesin, et kui Roosi kisab, segan naabreid), millel on kööginurk. Iseenesest tuba oli ok, aga seal oli hirmus palav ja aken oli megasuur, ehk nii väikese lapsega ei julgenud lahti ka kauaks jätta, kuna õues oli ju külm. Vaade oli meil pargile, mitte merele. Nääh. Aga vannituba oli küll 5 tärni. Suur ja mõnus. 





Nojah, aga nüüd reisist. Sättisin just nii, et Tallinna sõidu ajal peaks Roosi teise une tegema. Ei väsitanud teda üle, aga ei lubanud tal ka terve päeva kodus magada. Plaan hea, aga lapsega ei saa ju plaane teha :D Rosana arvas, et tore oleks terve tee karjuda ja pahandada meiega. Vaene Taavi lõbustas Roosit terve tee. Kohale me jõudsime ja kõige suurem abimees oli BabySleep äpp, mis teeb tolmuimeja häält :D 






Esimene õhtu kohe läksime käisime hotellis ära ja siis läksime minu tädi sünnipäevale. Seal oli palju rahvast ja kõik tahtsid Rosanat katsuda ja silitada ja vaadata. Roosi oli väga tubli ja nautis tähelepanu. Sõime kõhud täis ja läksime tagasi hotelli. Esimesel õhtul jäi Roosi juba kell 10 magama ja magas ilusti 9ni või umbes nii.




Hommikune ärkamine


Pühapäeval oli meil kavas hommikusöök minu teise tädi juures juba kell 10. Seal meil Roosikene väga olla ei viitsinud. Pool tundi pidas end hästi üleval ja pool tundi pidi Taavi teda turvahälliga kiigutama, kuhu ta ka magama jäi. Edasi liikusime mu vanemate juurde, jätsime Roosi sinna ja läksime ise shoppama. Päris linna me ei sõitnud. 





Hommikusöögiks sõime vastlakukleid ja kohvi :)


Käisime hoopis Lasnamäe Centrumis shoppamas ja Pirita keskuses ja võtsime oma ujumisriided kaasa. Sellel järgnes hiline lõuna mu vanemate juures ja peale seda läksime Taaviga spasse. 




Neid traksiteksaseid ja särki oli mul väga väga vaja :D Haha.


Tahtsime minna Viimsi 18+ , aga seal ei jagunud meeste võtmeid ja me ei tahtnud oodata, ega sinna teistega tõuklema minna. Meile meenus, et siinsamas on ju ka Lavendel spa, mis meile vägagi meeldis. Sinna me ka läksime. Super. Seal oli rahulik ja vähe rahvast. Plus seal on see 1 saun, mida kuskil mujal Eesti spades pole. Selline nagu maasaun. Mõnna.



Lavendel Spa on väga hubane ja jättis mõlemal korral mulle väga hea mulje.


Eks ma seal spas käisin, kõht sisse tõmmatud igaks juhuks, aga no ellu jäin. Keegi ei vaadanud, et mis sa paksuke siin veered :D Tegelikult oli väga mõnus. Tagantjärele ongi mul hea meel, et me Viimsisse ei mahtnud. Oleme seal palju käinud, aga Lavendlis enne vaid üks kord. Plus Lavendel on väike ja hubane. Peale spad käisime oma Roosit mu vanemate juurest toomas ja siis hotelli. Sel õhtul oli vist Roosil ka palav ja ta ei jäänud enne 12st magama, plus oli juba 8 ajal hommikul üleval.




Kuna hotellis oli nii palav, siis Unt otsustas välja ka riideid mitte kanda... :D


Esmaspäeval oli plaanis mul sõbrannaga Viimsisse kärutama minna. Taavi oli vapralt meiega (ses suhtes, et ta pidi oma jalgadega kõndima). Saime kokku ja tegime umbes 10 minutilise jalutuskäigu Lyon´i. Nüüd on ju Viimsis ka mu lemmik pagariäri! 





Cafe Lyon

Seal nautisime kohvi ja head paremat. Seejärel jätsin Taavi ostukeskusse shoppama ja jalutasin sõbrannaga tagasi oma auto ja tema kodu juurde. Kõik see võttis parasjagu aega, ja kuigi me esiti plaanisime esmaspäeval ka Rosana mu emale jätta ja ise kuskile minna, siis me seda ei teinud. 




Kalli Liisbetiga :*

Sõime mu ema juures veel lõunat ja olime seal niisama ja siis koduteele. Roosi muidugi jauras terve tee ja vist kuumenes autos veidi üle ka. No nii raske on nii väikest kuidagi õigesti riidesse panna, kui käid väljas ja sees ja õues on talv... Ellu me kõik jäime, aga eks seda sebimist oli ka parasjagu.




Viimane tassike kohvi vanematekodus, enne kui tagasi koduteele asusime.


Roosi oli tubli ja sõi Tallinnast ka esimest korda pudelist piima. Uhke värk. Sihuke tunne, et ta on juba nii suureks kasvanud :D Haha. Ta sai eile kolmekuuseks :D





Olge siis mõnusad ja ärge liiga palju alkoholi jooge! 

See pole tervislik ja ma tahan ka :D (mõeldes 24da pidustustele)

2 kommentaari:

  1. oh, see neljas pilt.."hommikune ärkamine"..see on parim! Issi ja tütre naeratus ja pilk räägib nii palju..tead ju küll, mul võttis löristama.

    jutt oli ka tore..aga pilt oli kõige parem :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh Sind küll. Pean Sulle paki salvrätte oma blogi lugemiseks kinkima 😚

      Kustuta