esmaspäev, 26. veebruar 2018

Kerge kolmkümmend

Hei,


Üks igavamat sorti postitus vist. Aga siiski on mul tunne, et sellest peaks ju ometi üks inimeseloom kirjutama, kuidas ta oma kõige asjalikuma juubeli vastu võttis. 20 on ju veel liiga noor ja 40 on juba selline juubel, kus äkki enam ei viitsi pidu teha ja tahad rahu ja vaikust :D No ma ei tea.


Minu vananemine sai kenasti maha peetud, alustades seda juba 24da õhtul omas kodus Taavi suure pere seltsis. Rahvast oli palju ja pidu tore. Kinke sai ka. Hehee. Toidud tellisin Selveri köögist ja ostsin hunniku juustusid ja viinamarju ning Wernerist sai RedVelvet tellitud.



Werneri RedVelvet


Pühapäeval saabusid minu vanemad otse Tallinast uhke CakeYourDay tordiga. Udupeen. Minge uurige nende instat. Tort oli päris hea ja sai MUMMi ja kohvi abil ilusti meie kõhtudesse. Tegu oli lõunase tähistamisega. 



Udupeen CakeYourDay tort otse pealinnast.


Õhtul oli mul sel aastal renditud kesklinnas selline ilus koht nagu Zalong. Taaskord, võite Facebookist uurida. Tegu on väga hea asukohaga ja väga ilusa ruumiga, kus pidu pidada. Catering oli mul tellitud ja hing rahul, et oh, sellega on kõik korras...aga... No ei saa ikka ilma actionita! Tüüpiline mina! Lõuna paiku kirjutas ruumi omanik, et kas ma kohvi ka tahan, see polnud mul cateringi sees. Kohvi? Kohv käib koogiga. Kooki! Kooki? Kooki mul ju polnud tellitud! MA UNUSTASIN. Like what the hell? Kuidas Sa unustad OMA sünnipäevale, mida SA ISE korraldad, torti tellida? No näete, mina unustasin. Kaalusin kiirelt päeval kõik variandid kuni sõõrikutekuhjani läbi ja pidin siiski otsustama paari kolme poetorti kasuks. Väga feil. Üldsegi mitte stiilne.



Zalong


Loomulikult olid mu kallid sõbrannad väga viisakad ja lohutasid, kui neile oma muret kaebasin ja sõid rõõmsate nägudega poetorte. Feil Krista! Better next year! I promise! :D Kuigi siis olen jälle ühe aasta vanem ja äkki siis unustan ruumi rentida vms :D Loodame, et siiski mitte.


Terve päeva sain hunnikute viisi õnnitlusi nii kirja teel kui sõnas ja kõnes ja päev oli väga tore. Kinke sain ka väga palju, juba alates jaanuarist. Ma tänan siiralt kõiki kõiki kõiki Teid.


Ma olen väga õnnelik inimene tegelikult, sest mu ümber on ainult toredad ja head inimesed. Aitäh Teile.



Peaaegu kõik sünnipäevalised Zalongis.


Ps. Ma ei jõua kuidagi esimest märsti ära oodata. Ma küll ei kiitle, aga - I am too excited, et vaiki olla. Saabub minu 45mm kroompost :D (postitantsu jaoks, mille mu hullud naised mulle kinkisid).



Mina sain aru, et saan oma iskliku posti :P


Aga tegelikult olid kõik kingitused, mis ma sain nii armsad ja ilusad ja head ja ma ei jõua ära oodata, et saaksin neid kõiki juba miskitpidi kasutada, proovida, kulutada jne. Tegelen sellega. Täna juba koorisin ja kreemitasin ja kandsin. Homme jätkan pesu ja maskide ja shoppamisega :D Ja lugemise ja kommide söömisega. Oh neid komme muide sai küll liiga palju naised! Peate ise neid sööma tulema :P


Aga jutu mõte: alati tasub end kokku võtta ja sünnipäeva pidada, sest isegi kui see tundub utoopia, siis sõpradega on alati hea kokku saada ja kuna mul oli Taavi ja minu ema ka Rosanat valvamas, sain ma suurima südamerahuga oma pidu nautida.


Ma ju räägin, et usukumatu on see, kui su ümber olevad inimesed on kõik nii toredad ja head. See teeb võimalikuks ka need asjad, mis muidu keerulised ja võimatud tunduvad.


Love U all. 


2 kommentaari:

  1. Kullake, pidu oli väga tore ja kõik õnnestus. poetordid olid samuti väga maitsvad..kui sind väga kripeldama jääb, siis tuleb jutuga postituse algusesse tagasi tulla ja ütelda, et ei ole siin midagi, et 40ndat ei taha võibolla enam pidada- vot pead küll! teed sellise tellitud koogi peo ja meenutad, kuidas 10 aastat tagasi ära unustasid. ja naerad südamest, ja kõik teised naeravad ja söövad seda tellitud torti, sest kuna on tordipidu, siis muu jätad nimelt tellimata :D geniaalselt humoorikas idee ;)
    sa oled võrratu! aitäh, et kutsusid ;*

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh armas Kadri. Kripeldab jah! Ja nii ma teengi! Tordipeo! Mitu torti tellin! 😘🤣😊

      Kustuta