reede, 31. märts 2023

Mu väga vinged sõbrad ehk Babyshower vol 2

 Hei,


Täna kirjutan sellest, kuidas mulle ka teise lapseootuse puhul ulmelahe babyshower korraldati. How and why, I do not know, aga see oli minu jaoka ülilahe!





Mina ise olin täiesti kindel, et babyshowerit tehakse ainult esimese raseduse puhul ja pealegi, on mul see värk kuidagi meelest läinud, et selliseid asju üldse olemas on ja tehakse. 

Vahepealne tööelu on ikka aju paljuski halvanud/ eemale kiskunud lõbusatest asjadest.
No igatahes. Kõik algas sellest, et Sigrid üritas pühapäeva peale meile töökoosolekut pakkuda ( meil on ikka muidu suht kivine diil, et me pühapäeviti me tööasju ei tee)... Mina ajasin kõik sõrad vastu, ja ütlesin, et ei mina pühapäeval tööasjadega ja veel rasedast peast ei tegele. Moosis mis ta moosis, aga ei saanud ta vaeseke minuga seda koosolekut. Ühtlasi oli Taavi mulle öelnud, et ma hoiaksin selle kuupäev vabana...(noh, et teeme midagi perega). Ega ma midagi kahtlustada ei osanud. Ma päriselt arvasin, et tal on miskit sõpradega kokku lepitud vms. Kuupäeva lähenedes poetas ta ka mokaotsast, et meil on pildistamine...tehku ma nägu ikka ka pähe. Olgu. Ma ise olin nats nördinud, et nii raseduse lõpus, kui ma niiiiii vaal, aga ok. Leebusin, sest et kui Taavi juba ise fotograafi juurde aja bronnis, siis ikka pildistame. Ega meil on muidu see perepildistamine alati minu initsiatiiv ja suur litsumine, et ka Unt kaamera ette saada. Panime end enamvähem valmis ja hakkasime sõitma. Siis Taavi ütles, et oi, vara saame, peatugu ma korra stuudio parklas. Mina siis jälle ise, et oi, mul autos kõlar nädal aega. Lähen viskan stuudiosse korra. Taavi ja Roosi tulid ka kaasa, mis oli küll kahtlane, aga no ma ikka veel ei kahtlustanud midagi :D ( preggo-brain: ilmselgelt oleks kaine ajuga juba midagi kahtlustanud).



Hommikul olin ma stuudio bronne vaadanud ja nägin süsteemis, et Sigrid peaks justkui ise trenni seal tegema...Avasin siis vaikselt ukse ja seal... seal nad kõik seisid! Peaaegu kõik mu armsad sõbrad ( kahjuks loomulik kadu oli ka, et kes haige, kellel laps haige jne...)!!! Hullumeelne! Kõik ilusti sinises ja stuudio kaunistatud veel ilusamini- all baby boy blue! Imeline! 



Algus oli väga konarlik, sest ma olin suht sõnatu ja taltsutasin oma hormoone, et mitte nutta löristada. Kui ma muidu ikka pigem kõva mutt ja naljalt ei nuta, siis rasedana olen ma kahjuks harju keskmine ja iga teine asi ajab nutma. Aga kui juba nats kohanetud sai, siis oli ülitore. Mõnda sõbrannat polnud ma 100 aastat näinud! Seal sain ikka kõigiga paar sõna juttu ajada ja siis meil ei olnudki muud, kui et imeline Helena ( Kukeke Klõpsutab) tegi kauneid pilte meist ja edasi me sõime ja jõime head ja parimet. Snäkke ja torti (muidugi mu lemmik Torditoimetus) ja absoluutselt vaimustavaid Triinu pulgakooke ( Pulgakook.ee). 




Sellele järgnesid mõned traditsioonilised mängud ja veel jutuajamist ja oligi pidu läbi. Me veetsime ikka mitu head tundi ja aeg läks lausa lennates. Ma olin ikka õhtul veel täitsa blown away, sest ma nagu üldse üldse üldse ei osanud seda oodata. Mul nagu seekord polnud üldse meeles, et babyshowerid üldse olemas on ja et ka mulle võiks selline asi teist korda elus osaks saada :)



Ja mõelge: kõik naised olid oma autod veel ju mujale poe parklasse ja kaugemale parkinud, et ma ei märkaks kohe. Neil oli ikka kõik niiiiii läbi mõeldud. 

Aitäh Teile kõigile, tulemise ja olemise ja panuse eest. Ja aitäh ka Sigridile, kes vaeseke vist seal seda projekti vedas. See ON kindlasti mälestus kogu eluks ja ma olen väga väga tänulik selle eest kõigile!



Ahjaa, ma sain lisaks kõigele veel üliarmsa kingi ka. Firma Sirel butiik beebitekikese ja mütsi. Need on niiiiiiiiiiiiiiiiiiii ilusad. Ma Roosiga magasin selle firma maha, ja siis kui avastasin selle olemasolu, siis oli Roska liiga suur, et sealt midagi osta talle. No lihtsalt imeline!




Kallid sõbrad, mul pole midagi muud öelda, kui et sügav kummardus ( mida reaalis saan teha peale sünnitust, praegu ei venita isegi 90 kraadi välja, kõht jääb ette) ja aitäh. 

Aitäh selle ürituse, aitäh Teie aja ja aitäh imeliste mälestuste eest!




Ps. Tänksud Taavile ka ikka, et tüdrukuid aitas :D


K.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar