pühapäev, 30. juuli 2017

Jõgevatreff 2017 minu moodi.

Hei,


Kuna minu kohustuslik kahenädalane puhkus kulgeb alati tsiklirahvaga, siis teine puhkuse nädalalõpp oli mul sisutatud Jõgevatreffiga. See oli juba minu kolmas Jõgevatreff. :)




Algus oli juba neljapäeva hommikul, kui läksime 9.30ks Tartoo-Tattoo stuudio ette. Kuni kõik saabusid, sain mina mõnusa kohvi ja saiakese omale Pihlaka kohvikust. Nämmnämm.




Kümnest startisime Kuremaale ja seal oli alustuseks telgi ülespanek ja asjade lahti pakkimine (Tartoo-Tattoo oli ju telgiga väljas sellel üritusel). Seda tegid enamasti kõik teised ja ma niisama vahtisin :D Ja tegin pilte. Seekord ma ei võtnud kaasa ei kaamerat, ega läpakat. Hoopis raamatu võtsin. Kella 14 ajal liikusingi meie ööbimiskohta Mokko turismitallu, sest mul oli selleks kellaajaks võtmete kättesaamine kokku lepitud. Omast arust olin broneerinud meile miski stuudiokorteri kööginurgaga, kuid kui sinna jõudsin, pakkus perenaine, et kuna olen esimene, siis äkki tahan sviiti. Ju mu rasedakõht oli veenev :P Loomulikult ma tahtsin! Eks see stuudiokorter oleks peaaegu samasugune olnud. Veidi vähem ruutmeetreid vaid.


Pain for Glory indeed! :)


Esiti plaanisin vaid võtmed võtta, aga tuba oli mõnus ja kuna Taavi pidi niikuinii kohe kedagi tätoveerima hakkama, siis jäin sinna. Vedelesin, lugesin raamatut rõdul ja puhkasin. Oma kolm tundi mõnulesin seal üksi. Usukumatult hästi.  Tundsin end peale seda kohe nii puhanuna ja rõõmsana ja lugesin lausa 72lk raamatut läbi, mis ei olnud üldse põnev :D


Meie sviit MOKKO turismitalus.
Seal talu juures olid veel ilusad hobused ja kanad ja lambad. 


Õhtuks liikusin ikka tagasi Treffile. Ilm oli super. Soe ja mõnus. Kohapeal vahtisime ringi ja sõime ja chillisime niisama. Esiti ootasin veidi, sest Taavi veel töötas, aga pärast juba lõbusamalt ja koos. 





Ööseks sõitsime Mokkosse, mis oli 7 min autosõidu kaugusel Jõgevatreffist. Super. Peale kärarikast plastpeldikutega treffi on suur vannituba ja vaikus ideaalsed!

Reedel viisin Taavi treffile ja ise läksin hoopis Tartusse. Olin ema külla kutsunud ja sain Tartus asju ajada ja emaga aega veeta. See oli tore. Sain kõik vajaliku ära teha ja muuhulgas oma riidekappi sorteerida. Kaalun müürilille täikale minekut, aga vist ikka ei viitsi ka :P Tegin ühe suure sahtli tühjaks uue ilmakodaniku jaoks :) Lõuna ajal nautisin pannkooke ja värskelt pressitud mahla Pierris ja õhtul beebiforelli JOP Antoniuses. Super! Kella kaheksa ajal saatsin ema Tallinna poole ja suundusin ise tagasi JõgevaTreffile. Seal sõime vaid koos õhtust Taaviga ja juba oli kell sada ja öörahu.


Minu beebiforell JOP Antoniuses. Väga maitsev ja väga hea.

Laupäev oli minu põhipäev Jõgevatreffil. Taavi tegi väga pikalt tööd ja sain palju netis surfata ja autot seest koristada ja jalutada. Kuremaal on väga ilus järv. Tegin natuke pilte tsiklitest ja loodusest ja endast ja oma kõhust. Tegelikult oli hea päev. Mulle meeldis. Oled inimeste keskel, aga samas oled omaette ja asjatad omaette ja puhkad. Kodus olles ei saa ma kunagi nii puhata, sest mul on vaja koguaeg midagi teha. Seal ei olnud midagi teha :D Päeval käisin korraks ka Palamuse laadal. Seal oli pisike (loe: väga pisike) laat ja miskid võrri-värgid (loe: võistlused). Käisin uudistamas. Ostsin endale jänkukarvast patsikummi ja Taavile maisipalle. :D Suur saak nii väikese laada kohta.


Palamuse
Kuremaa rand

Õhtul sõime koos ja jalutasime veel koos veidi seal ja siis suundusime Tartusse. Autoga sisealasse ju ei lasta ürituse toimumise ajal. Seepärast käisimegi täna veelkord Jõgeval ja tõime asjad ära.


Hr.unt tööhoos.

Õhtuti olid muidu Jõgevatreffil esinejad ka, aga ma neid eriti ei vaadanud, ja enamasti läksime me selleks ajaks minema. Taavi peale tööd ja mina rase ja puha. Mis me seal ikka :D


Õhtul sai ühest söögikohast ka seda siga süüa. Taavi sõi ja väga maitsev oli. Mina seekord seda ei söönud.


Tegelikult on üritus tore ja inimesed vahvad. Eks tegijatel ikka juhtub, aga kui keegi on veel ürgaja arvamusel, et tsiklimehed on kõik kurjategijad ja koledadkoledad, siis ei. Jõgevatreffil on väga paljud peredega ja lastega. Seal on isegi eraldi lastetelk. Inimesed on viisakad ja peavad ettenähtud eeskirjadest kinni. Muruplatsid ja telkimisplatsid jäävad palju puhtamaks kui peale laulupidu või mõnda suurt kontserti laululaval.






Vist oligi kõik. Kes pole käinud, siis järgmine aasta on võimalus sealt läbi astuda. Kuremaa on Tartule ikka väga lähedal. Olge siis mõnusad.


Ps. Ma pean homme tööle minema :D Aga ma isegi ei kurvasta väga. Pole juba ammu tööl käinud (juba 16päeva).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar