neljapäev, 1. märts 2018

Mu süda kuulub...

Hei,






Jah. Siin postituses räägin sellest, millesse ma armusin esimesel silmapilgul. Nii et ärge rääkige, et sellist asja nagu love at the first sight pole olemas. On.




SNÖ kõrvarõngad, Swarovskitega 


Selle armastuse nimi on Swarovski. Jah. Kõigepealt sain Swarovskeid imetleda võistlustantsu ja iluvõimlejate esinemisriietel. Seejärel, õnnestus mul kohe ka omale saada mõni ehe, kuna mu tädi mees on pärit Austriast, kust see kõik algaski, siis sain nendelt oma esimesed Swarovski ehted kingituseks. Edasi oli vaid aja küsimus.




Neid Guessi pluuse on mul mõlemad variandid, mis müügil olid. Nii must kui valge :D


Siis hakkasin ise uurima ja surfama, et kust ja kus  ja kuidas. Seejärel hakkasid meil, tantsutüdrukutel, tulema Swarovskid juba esinemisriietele. Siis avastasin enda jaoks selle, et Swarovskeid saab ka osta ja niisama oma riietele ja tossudele ja asjadele kleepida. Kõik oli bling. Tegu oli ka enamvähem puberteediga või noh, varase noorusega. Kõik sädeles. Ma kleepisin üle kõik trenniriided, tossud, spordikotid, läpakad ja telefonid jne. Oi seda sära.


Jätkuvalt teadsid kõik, et mulle Swarovskid väga meeldivad. Ja kuni siiani. Saan kingituseks Swarovskitega kaetud kaarte ja pudeleid ja asju. Ja teate mis? Me gusta! Eriti kui see on armsate inimeste osavate näppude töö. 

Eestis hakkas olema rohkem Swarovski kividega ehteid müügil ja need jõudsid ka kinkidena minuni. Samuti käisin ise Austrias, ja iga kord, kui sinna sattusin, PIDIN kindlasti ka Swarovskist midagi ostma.


Nüüd on juba Swarovski enda poed ja letid ka meie poodides. Loomulikult väga väikese valikuga, aga siiski. Endale ma pole Eesti Swarovskist mitte kui midagi ostnud.


Ei kulda, ei hõbedat. Andke mulle Swarovskid ja olen õnnelik. (see oli vaid sõnakõlks, tegelikult on mul neid nii palju, et mulle EI TOHI enam ühtegi kinkida :D).

Muide, ma alles paar päeva tagasi kleepisin kive uue NewYorkerist ostetud pusa peale, et see ilusam ja originaalsem oleks. Ja ma teeks iga päev seda, kui selle eest ka palka makstaks :D





Ikka need SNÖ kõrvakad.


Aga jah. Mis need Swarovskid siis on?





Konplotti kõrvarõngad, Swarovskitega :D



Swarovski firma pärineb Austriast ning tema logoks on kaunis luik (alates 1988, alguses oli edelveissi lilleõis). Wikipeedia kirjutab sellest nii. 




See on ainuke asi, mis ma Eestist ostsin. Swarovski pastakas (Lõunaka Goldtime)-kingituseks.


Tükk aega unistasin Austrias asuva Swarovski Kristallwelteni külastamisest. Mu unistus sai teoks, kui külastasin Viinis elavat tädi ja trippisime autoga mööda Austriat. See oli nii ilus. Mul oli selline tunne, et: Baby! I am home! Haha. Kindlasti tahan kunagi veel seal käia, sest sellest on nüüd omajagu aastaid möödas.


Tänapäeval on võimalik ka neti teel ostelda. Originaalimast originaalimat Swarovskit saab siit.





Marmara kõrvakad, mu uuem armastus. 


Ja alati on hea närve puhata nii, et tipid google otsingusse swarovski- pildid ja naudid!


Sädelegem siis edasi!


 Ps. Kui keegi midagi tuunida tahab, siis andke teada. Heameelega kleebin Teile Swarovski kive riietele või kingadele või...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar