kolmapäev, 21. märts 2018

10x targemaks

Hei,


Olen viimasel ajal põgusalt mitu korda maininud Mänguasjamuuseumi. Ja mitte niisama.
Esiteks on see lahe koht ja teiseks on mul sinna viimasel ajal asja ka olnud.
Mänguasjamuuseumis toimub lisaks tavaliselt väljanäitusele ja külastamisele ka palju muud põnevat. Näiteks saad kõigega tutvuda SIIN.

Mina sattusin oma aktiivsuse hoos, nagu ma ikka igale poole satun :D, sellisele põnevale loengule, mis rääkis väikelaste esmaabist. See toimuski mänguasjamuuseumi mängutoas sümboolse tasu eest. Loengut sai kuulama tulla koos lapsega. See mulle meeldis, sest see on praegu mul teemakohane.




Esimest loengut läksin kuulama vot nii lilleliselt.


Too loeng oli aga hoopis suurema projekti üks osake. Nimelt on seal selline vahva loengusari nagu 10x targemaks. 




Siin on veidike seda mängutuba näha :)


Käisimegi Roosiga kuulamas. Vaatamata sellele, et lõpp läks käest (loe: Rosana hakkas jaurama), oli see põnev ja vahva. Läksime sinna, maksime kassasse raha ära ja meid juhatati mängutuppa. Seal oli lektor keskel ja suur projektor ning emad ja lapsed olid ringis põrandal. Kohapeal oli suur hulk erinevaid tekikesi ja mänguasju ja kõike kõike, mida vaja võib minna lapse lõbustamiseks. Peale loengut võis jääda muuseumi külastama. Kuna minu preili oli viril, läksime koju.


Ja tulime järgmisel päeval vaid muuseumi külastama. Mul oli kandelina kaasas. Ostsin siis jälle pileti ( no rahaliselt see ei olnud kõige targem, kaks päeva järjest käia ja maksta, aga hingerahul on ka oma hind :P ehk karjuv laps ei kõlba muuseumisse) ja läksin ringile. Just oli avatud ka uus näitus `Mängime sajaga`. See oli nii põnev. Teate, et mu sünniaasta uhke saavutus mänguasjamaailmas on Salvo kelk. I feel fancy now :P




Vana hea Salvo kelk. Mul oli ka selline.

Väga muhedalt jalutasime Rosanaga terve muuseumi läbi nii, et ta oli kandelinas. Mul  oli küll plaan, et ta magab seal, aga temal oli plaan ka vaadata mänguasju koos minuga. Noh jah. Sai ka nii :D




Nii me Roosiga mänguasjamuuseumis käisime... Pildil olen mina nats loppis kaamerast :D



See oli väga huvitav mänguasi, see vasakpoolne. Mine muuseumisse ja uurige järele miks.


Järgmist loengut oli mul au endal anda selle 10x targemaks asja raames. Rääkisin emade rühist ja muutustest kehas raseduse ajal ja peale sünnitust. Lõpus tegime ka praktilisi harjutusi. Loengut andmas käisin ma küll ilma Roosita. Selleks ajaks oli meile Tallinnast abijõudude näol mu ema kohale sõitnud.


Registreerisin end ka uuele loengule, kus räägitakse väikelapse jalatsitest. Minu elu üks põhimõte: no ega mööda külgi maha ikka ei jookse ju. Seega lähen kuulama. Loengut loevad kaks füsioterapeuti, aga lähen sellegipoolest suure huviga uudistama ( mitte, et mulle füsioterapeudid ei meeldiks :P).


Pealegi plaanin ma Rosana Jasmine 1 aasta sünnipäeva seal mängutoas pidada. See on nii armas koht ja sinna tuleb ise vaid toitlustus organiseerida. Meil on juba broneering tehtud.
Aga et siis pikk jutt lühidalt: mine käige mänguasjamuusemis. Minge vaadake nende `Mängime sajaga` näitust. Minge uudistage nende kodulehte www.mm.ee ja keda see teema liigutab, tulge ka sinna 10x targemaks loengutesse :P





Olge mõnusad.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar