neljapäev, 8. märts 2018

Kuidas vaigistada last või mida ma ka tean...

Hei,


Silmad kinni, kes ei huvitu beebivärgist.

Tahtsin taldu pildistada, aga Roosi ei tahtnud :D


Tükk aega on mul hingel see postitus. Teen ta ära. Nagu teate, siis olen ma omajagu külastanud erinevaid beebiloenguid ja perekooli loenguid ja lugenud hunniku raamatuid ja rääkinud paljude inimestega... ja olen saanud targemaks.


Mitte, et ma hullult teaks kuidas vaigistada last. Rosana Jasmine on ju alles 3,5 kuune, ehk põhilised vaigistamised vist alles ootavad ees, aga mõtlesin, et kirjutan ikka. Äkki saan selle postitusega kellelegi kasulik olla.


Aga kuidas meil siis beebi rahustamine toimib?


1. TISSID! Enamus murede korral lahendab rinna pakkumine pisikese inimese mure.

Meie 24.02 kell 13.01 ehk eestiminut.


2. Kontrolli mähet ja kui see on puhas, siis kontrolli, ega see ei ole kuskilt voltis ja ei tee haiget (alati tõmba mähkme voldikesed välja, sest kaka ei hüüa tulles :D)


3. Täiesti ajuvaba hääle tegemine. Mida kõlavam ja valjum seda parem. Kindlasti koos naeratusega.


4. Autoroolis olles aitab hästi, kui teen kõva häälega südamelöökide rütmis tsuhh-tsuhh. I know. Sounds like lunatic, aga toimib.
5.Kiigutamine, loksutamine, vankrisõit, kiikumine. Meil oli esiti turvahäll lakke riputatud ja vahel kiigutasime Roosit seal.

Kookon, millega Roosit kodust õue viin.


6. White noise ja SAHIN ehk siis kubu, telefoniäpp või tolmuimeja. All works.
7. Vann ja massaaž, meie lapsele meeldivad mõlemad.

Ja tuleb välja, et spa meeldib ka :)


8. Või lihtsalt lapse paljaks võtmine.
9. Kandelinas olek- kui on ärritunud, siis kindlasti peab kandja kõndima või liikuma või kiikuma.

Nii me elame.


10. jalgade massaaž jalatalla PEALT ehk silitad varvaste poolt hüppeliigeste poole.



Vot nii. Need on meie põhilised.

Kuidas Teie seda teete, ehk millised on Teie trikid? Äkki saame kõik koos targemaks.


Seniks aga olge tublid ja ilusat naistepäeva! 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar