neljapäev, 29. märts 2018

Kuidas kaunistada mune eriti ilusti ja ökolt.

Hei,


Jagan Teiega oma suurepärast plaani.
Kuna Sel aastal on mul eriti palju aega mune värvida, siis oi ma seda teen. 8 tükki värvisin ma juba poevärvide ja poekleepsudega ära. Enamvähem ilusad said.




Minu selle-aastane kunstisaavutus :D


Aga...


...tahaks ju veel värvida. Ja mõeldes tulevikule: tahaks värvida mune ilma selle jubeda keemiata ehk ilma nende kunstlike värvideda. Jah, ma olen teadlik, et saab värvida mustikate ja peediga jnejne. Aga see kõik tundub nii kokkamise moodi, et ma kohe üldse isegi ei viitsi isegi mõelda selle proovimisele.


Küll aga ahvatles mind kohe salvrätitehnika.


See käib nii: eemaldad salvrätikult pildiga kihi ja rebid salvrätikutest pildid välja. Mida väiksemad, seda parem, sest muna on ümar ja siis ei teki kortse. Liimid pildid esialgu vee abiga munale.

Rebimisevoor ehk nobedad näpud


Sellised pildikesed umbes ma rebisin enne kui kleepima kukkusin.


Keedad tärklisest paksu kördi. Soovitati küll maisitärklist aga ilmselt saab ka kartulitärklisega. Pintseldad selle kördiga oma salvrätikutega kaetud munad üle. Vajadusel saad ahjus madalal kuumusel (umbes 50 kraadi) mune veel kuivatada. Minul kuivasid lihtsalt grillrestil toas, laua peal, öö jooksul ära.




Alles hommikul, panin ma nad munakarpi, sest kui tärkliseliim veel vedel, võiksid nad kuskil restil kuivada.


Ja voila!


Mul on juba 12 keedetud muna ja kolm pakki ( i know, overachiever) salvrätte valmis. Vaatame mis saab 😁

7 kommentaari:

  1. Oi ma pean ka sedasi proovima õhtul! 😍

    VastaKustuta
  2. Ma värvin ikka vanaviisi megaökolt sibulakoortega :D:D

    VastaKustuta
  3. Sul on puudu, mida selle tärklismöksiga siis teha? :D Pintseldada piltidele?

    VastaKustuta
  4. Hahaha, pean korrigeerima. Tänud. Jah, sellega tuleb muna üle pintseldada. :D Eks igaüks peab ise selle välja mõtlema :D

    VastaKustuta
  5. Ja selle möksi ja salfakate valge kihiga, mis üle jäi, saate teha pildi pühadejänesest.
    Lase Loorel salfakate tükikesi rebida ja need palliks veeretada/kortsutada ning siis paberile möksiga liimida eelnevalt sinu ettejoonistatud jänese kontuuride sisse. 😉

    VastaKustuta