pühapäev, 8. aprill 2018

VÕITJA! Ja sellest, kuidas ma sõrnikuid tegema õppisin.

Loosisin mis ma loosisin, ja nalja sai!




Minu kõige lemmikum nendest kõikidest oli see VITHIT :)


Ausõna! Null onupojapoliitikat. Ausalt panin kirja kõik, kes jagasid. Ausalt lasin Taavil numbri öelda ja hoidsin hullult pöialt, et EI tuleks Julia, muidu on ju kahtlane. Blogipostitus temast ja tema võidab. No ja nagu öeldaks, mida kardad või ei taha, seda saad. Voila! VitHit jookide komplekti võitis Julia Koskar! Palju õnne! (ma muide, kaalusin korra, et loosin uuesti, aga siis oleks ju just ebaõiglane onupojapoliitika). Oeh. Ühesõnaga. Ärge pikka viha pidage ja seekord kukkus välja nii.


Hei,


Eks ma olen enne ka sõrnikuid teinud, aga koguaeg on neil midagi viga. Liiga vedelad, liiga paksud, liiga magedad, liiga magusad. No ühesõnaga.


Aga oi kuidas ma sõrnikuid armastan. Lapsepõlvest mäletan, kui vanaema neid pannil praadis. Teine hea asi oli kartulipannkoogid. Aga neid ma pole ise küll teha proovinudki. Äkki peaks?
Igastahes. Sõrnikud. Olen ikka aeg-ajalt poest endale neid lubanud. Pole suurem asi, aga parem sõrnikulaadne toode kui mitte mingit sõrnikut, eks? :D


Ühel ilusal päeval, vaadates oma instagrami, avastasin, et minu hea sõbranna Julia on teinud jubekenasid sõrnikuid. Mina siis kõhu korisedes kirjutasin talle miski ilusa kommentaari ja vastuseks sain, et kui tahan, võime kunagi neid koos teha. Miiiis? Muidugi ma tahan! Sõrnikuid! Ma olen isegi valmis neid ise tegema!


Mõeldud tehtud. Käisime enne koos poest läbi ja ostsime vajamineva kraami, mida kodus ei olnud.




Kohupiim seljakotis püüdsin poseerida, aga püksid ei veninud rohkem :D


Vaja läks siis:


400 grammi kohupiima (meie ostsime kohupiimapastat)
umbes 0,5 dl jahu
ligikaudu 0,5 dl suhkur (me panime veidi vähem)
umbestäpselt 0,5dl mannat :O ( see oli mulle üllatus, aga see need kenasti kokku kleebibki)
0,5 tl soola
3 muna
2 tl vanilliinsuhkrut 


Edasi oli juba lihtne. Kõik tuli kokku segada ja sõrnikuid pidi pannil praadima ja siis neid sööma. Enamuse tegi muidugi Julia ja mina targutasin kõrvalt ja taltsutasin vahepeal Roosit. 




Kohupiimapasta, kõige kokku segamine ja praadimine. Nagu niuhti!


Serveerisime nii hapukoore kui moosidega. Nämma. 




Nii lihtsad ja nii maitsvad :P (vahel võib, ausalt!)


Seni kuni kirjutasin, tuli isu :P Peaks veelkord tegema. Aga jagage siis pilte, millised Teie sõrnikud välja tulid?


Olge muhedad!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar