teisipäev, 24. aprill 2018

YliCool

Hei,


Räägin Teile sellest, kuidas ma sattusin Ylicooli sööma.




Enne sööma minekut sai Roosi kalu imetleda.


Iseenesest ei olnud selles midagi imelikku. Eks ma ikka vahel kohvikusse satun. Rosanaga küll harvemini, sest temaga on ju nii, et ma pean koguaeg olema valmis lahkuma, kui tema nii arvab. Plus enamus kohvikutes istub ta mul siis süles ja jaurab ja topib käsi mu söögi ja joogi sisse :D


Aga. Ma olen kunagi enne seal Ylicoolis ka söömas käinud, aga see oli ammu aega tagasi.
Jalutasin ükspäev koos Helenaga ja beebidega, kes käis nende uut menüüd pildistamas (Kukekeklõpsutab) ja rääkis, et see on nii lastesõbralik koht. Mina lasin ühest kõrvast sisse, teisest välja. Okei.


Siis vaatasin instagramis toidu pilte. Tekkis tahtmine proovida. Samuti tegi Helena videoklipi peenest ema ja beebi toast. No täitsa mõeldav.

Nii hakkas mu peas plaan küpsema, et seal on vaja ära käia.


AHJAA! JA põhiline, mis tundus väga äge: neil on beebimenüü, ehk sa saad oma titale püree tellida. see tehakse toorainest ja tuuakse plastnõudega jnejne. No fancy värk.
Taavi kohe vedu ei võtnud, küll aga minu ema, kes mul ikka Tartus last hoidmas käib, oli kohe nõus, et lähme proovime.


Super kogemus.




Minu päevapraad :P


Läksime siis sinna. Uurisin hotelli adminnilt, kus oleks parem oma käru parkida. Sain viisakat viited ja sain käru mugavalt nö ära parkida. Restorani minnes toodi meile kohe lapse jaoks söögitool. Ikea oma tuntud headuses oli suurepärane. Menüüd oli vahvad, nagu ajalehed. Me ise võtsime päevapraed, kuna need olid nii ahvatlevad ja Rosanale tellisime lillkapsapüree, mille ta stiilselt ära põlgas. Aga sellest pole midagi. Küll me veel proovime. Eks Rosana jaoks oli soe püree üllatus. Kodus meil sellist soojendamist pole :D Lillkapsast polnud ta ka enne proovinud.




Uhke Ikea söögitool Roosil.


Toit oli maitsev ja teenindus hea.




Väga maitsev ja mõnusasti soe beebipüree. Toodi ka ekstra beebilusikas.


Restorani tagaosas oli hiigelsuur ja vahva lastetuba ja veel eraldi ema ja beebi tuba, kus on siis mähkimislaud, hunnik mähkmeid ja pabereid ja kraan ja tool, et saaks imetada ja kõik kõik, mida üldse vaja võib minna. Lihtsalt super!




Mähkimisnurk ema ja beebi toas.


Soovitan kindlasti! Ja ise kavatsen veel ja veel sinna minna ;)





2 kommentaari:

  1. Oh YliCool on ju YliLahe siis. Väga mõnus et kõigele mõeldud ja isegi lastele toolid olemas. :)

    VastaKustuta