esmaspäev, 2. aprill 2018

Millesse ma end küll mässisin

Hei,


Nagu ikka toimub mul sada põnevat asja korrga. Nii ka nüüd.



Revive on minu jaoks isotoonilise spordijoogi maitse moodi, ehk selline mahedam ja rahulikum.

Niigi mul neid projekte, objekte ja asju jagub ja leidus veelgi.




See oli särtsaka maitsega värskendav Zenergy.


Mulle tuli armas pakkumine proovida uusi VitHit jooke. Enamasti olen ma küll kohv-vesi-alkohol usku, aga lugedes veidi VitHiti kohta otsustasin kohe, et miks ka mitte. Tegelikult vahel täitsa tahaks ju midagi magusamat juua. Nüüdseks olen kõik need maitsed ära proovinud ning minu lemmikud olid: Immunitea ja Totalitea. Kuigi nad kõik olid maitsvad ja värskendavad.
Aga eks see ole juba maitse asi ka.




Neid kõiki maitseid ma proovisngi.



Aga mis see endast siis kujutab? VitHit räägib ise oma lugu nii:


VITHIT loodi meie klümkapist puuduvate tervislike vitamiinijookide tõttu. Enamus jooke sisaldavad rohkesti suhkrut. VITHIT looja Gary Lavin, tõi välja, et suhkur tähendab kaloreid ning tänapäeval ei soovi keegi enam oma dieedis kaloreid kohata. ´I created VITHIT because I used to see people on treadmills for 30 minutes burning calories then coming off and taking those calories back in with sports drink´ Most sport drinks contain 180 calories, sugar and salts, not exactly ideal for weight loss. Our first mission was to make sure our drinks tasted as good or better than their sugary counterparts, then add as much goodness without compromising on taste. /Gary Lavin/
Tänu Gary ja Iani partnerlusele on VITHITist saanud tunnustatud Iiri bränd, mida eksporditakse kaheksasse riiki üle maailma.



Me käisime suvilas juba esimest korda grillimas ja mul oli kohe hea jook grillimise kõrvale võtta :)


Ja kui nüüd korraks uurida mis seal sees on?


VitHit on jook, mis peidab endas kombinatsiooni parimatest vitamiinidega omadustest. Kõik maitsed sisaldavad endas mitte rohkem kui 36 kalorit pudeli kohta ehk siis mitte rohkem kui 7kcal/100ml kohta. VitHit sisaldab endas vitamiine, mida Sinu keha vajab. Mahla, tervsilikke teesid ja suhkru sisaldus on üks madalamaid, sama kategooria jookide seas. Tootele pole lisatud kunstlikke värvaineid ega säilitusaineid.



Minu kõige lemmikum on Immunitea jook.


Hetkel on esindatud viis maitset:
  • VitHit berry flavour Zenergy
  • VitHit citrus Revive
  • VitHit mandarin flavour Totalitea
  • VitHit Immunitea dragonfruit+ yuzu
  • VitHit Lean and green apple







Nii kui ma oma storydesse instagramis pilte lisama hakkasin, hakkasid inimesed minult küsima, et kust seda osta saab. Hetkel on need müügil Prismas ja Alexela tanklates. Plaanis on ka Rimi ja Selver.




Totalitea osutus üheks mu favoriidiks.




Aga üks eriti tore uudis lõppu: ma loosin kõigi vahel, kes laigivad VitHitEesti instagrami lehte ja jagavad mu blogi Facebookis välja ühe komplekti VitHit jooke! Seda teen juba sel pühapäeval, 08.04.2018



Siin on see nö komplekt, ehk kõik maitsed esindatud :)

Meie Roosiga kandelinnatunnis ja meie värskendav VitHit.



5 kommentaari:

  1. Laihdutus jagatud ja osalen. Aga tahtsin küsida, kust ostad neid LoLo imetamise riideid. Googeldades ma ei leidnud mingit netipoodi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Osaled loosis. LoLo on Facebookis olemas, aga kirjuta nii nagu mina, et L on trükitäht ja o väike täht. Siis leiad. Instagramis on nende kasutaja imetamisriided. Kui ikka ei leia, kirjuta mulle FBsse. Püüan Sulle neid kuidagi saata.

      Kustuta
  2. Suhkru asemel sisaldavad need joogid sukraloosi (E955), mis mõjutab soolestiku normaalset bakteriaalset tasakaalu ja vähendab kasulike bakterite hulka, andes kahjulikele bakteritele võimaluse rohkem paljuneda. Ühes uurimuses leiti, et soolestiku mikrofloora taastumiseks läks pärast sukraloosi tarbimist aega kolm kuud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks ikka jah. Elamine on üldse kahjulik, aga mõistlikkuse piirides võiks ikka veidi elu vahel nautida ka :P

      Kustuta