teisipäev, 8. mai 2018

Miks neid lapsi kantakse

Hei,


See nädal on üle Euroopa lapsekandmisnädal. Naljakas mõelda. Eks me neid lapsi kuidagi ikka kanname... aga ei. Siinkohal on mõeldud siis pigem linas või kandekotis (spetsiaalsed, mitte see suur punae Rimi kott) laste kandmist kas siis kõhul või seljal.





Taavi ja Roosi kandelinaga.


Miks ma sellest kirjutan? Sest ma tegelikult ka arvan, et see on väga mugav ja hea viis oma last kanda ja enda lähedal hoida. Kui Roosi oli päris pamp, siis sidusin ta endale kõhu külge magama ja sain kõiki asju kodus teha, mis vajasid tegemist. Nüüd on see muidugi keerulisem, sest preili MINATAHANKÕIKENÄHAJAKATSUDA vingerdab end mul seal linas nagu ussike.




Sel nädalal võtame me tublisti fotoorienteerumisest osa.


Tänapäeval on lapsekandmiseks palju võimalusi ja see on väga tore. Mina alustasin sellest, et sõbranna tõi mulle oma lina proovida. Suure kisaga sain Rosana linasse, kus ta lõpuks rahunes. Esimesed korrad olid alati kisaga. Rosana polnud harjunud ja mina olin ka koba ilmselgelt ja ähmi täis. Aga ma ei jätnud jonni. Tellisin endale ruttu, ilma teemasse süvenemata, ühe ilusa lina. Haha. Ma räägin, et ma olen laisk ja ei viitsinud süveneda. Ilus ta oli, aga ta on villane. Ta on paks ja soe ja jäme. Beebi oli alles tilluke. Kuskil kahekuusena hakkasin ma teda juba linatama ja ergobabysse voltima :D




Siin meie lemmik trikotaažist Manduca lina


Olgu. See läks untsu. Surfasin veel netipoode ja tellisin endale Manduca trikotaazist lina. Vot see oli hea. Kuni kuskil 4/5da kuuni. Kuigi kilode poolest peaks ta veel sobima, vajub Rosana sellega alla. Trikotaaz ju venib. Eriti tantsutunnis (me ju käime Roosiga esmaspäeviti kandelina rütme juhendamas). 




Siin me selfitame enne trenni


Algusest peale oli mul ka ostetud sõbranna käest ErgoBaby kott. Esialgu koos beebisisuga ja nüüd juba ilma selleta. Seda ma ka kasutan, aga põhiliselt armastavad seda kasutada hoopis Taavi ja mu ema, kui ta last hoiab. Mina kipun ikka nende linade poole kalduma. 




Maamessil ei jäänud meil ka käimata. ErgoBaby oli abiks.

Veel on mul teise sõbranna käest kasutamiseks saadud väga vahva rõngaslina, mida armastan kaasa haarata, kui lähen kuskile auto või käruga, sest see võtab kotis vähe ruumi, aga vajadusel saab lapse endale külge haakida.




Rõngaslina kasutame näiteks Lõunakas shopates :P


Ja nüüd pika jutu peale andis mu teine sõbranna ühe oma lina mulle kasutada. See on selline vahepealne. Ideaalne. Ilmselt bambuse seguga. Mõnna. See meile praegu väga meeldib.




Meie lemmik-lina praeguste ilmadega.


Loomulikult olen ma kursis, et on olemas superemmed, kes süvenevad ja räägivad erinevast kilodest ja grammidest ja kanga tihedusest ja kellel on kodus 7 lina 7 erineva asja jaoks. Mulle tundub see liiga keeruline. 




Beebikinos kunagi ammu :)




Head infot kandelinade kohta leiad siit





Ahjaa, ja kandmisnädala raames osaleme me Rosanaga ka sellisele põneval ettevõtmisel, millega saad tutvuda siin.




Tänase fotoorienteerumise sihtkoht.


Vot, aga kandke siis oma lapsi ja olge tublid.





Meie ErgoBaby kott


Ps. selle lõuna loosin ma välja mai lõpus. Kui hääletamine lõpeb. Ma kapsapea unustasin eelmises postituses seda mainida.




Kandelina oli abiks, kui käisime Toomemäe kummitustuuril lugusid ja legende kuulamas ja mööda Toomemäge jalutamas.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar