neljapäev, 10. mai 2018

Pilvekleidist juutuuberiks :P

Hei,


Seda mõtet veeretasin oma peakeses juba jupp aega. No seda, et ma peaksin juutuubima. Aga seda, et teha pilte cloud-dress´iga, seda mul polnud. Komistasin reklaami otsa teisipäeval ja kolmapäeval olin juba pildistamas. Mulle meeldis see kleit ja ma tahtsin sellega paar klõpsu saada. Ma isegi ei mõelnud, kohe läks asi töösse. Kas te teate kui hea tunne on nii suur ja uhke kleit selga panna? Kohe on printsessi tunne ja kõik maailmamured lähevad meelest. Juba ainuüksi kleidi pärast oli see jubetore pooltund iseendale. Plus see, et värske emmena on vahel selline tunne, et ma enam ei mäleta kes ma veel olen peale mähkmevahetajast piimaauto. Selline fotosessioon aitab korraks hoopis teise rolli sisse elada ja seeläbi ennast taas leida. Otsustasin Teiega osasid oma fotosessiooni pilte jagada just selles postituses, kus ma oma juutuuberluse üle mõtisklen. Fotod tegi Julia Kurm. Tartus, Karrmel stuudios. Kleit oli nö laenutatud fotograafi poolt. Mul oli vaid kohaletulemise ja maksmise rõõm.




Foto tegi Julia Kurm

Kõik algas sellest, et mu patsiendid olid oma harjutustega hädas ja ei saanud võimlemas käia, aga harjutusi tahtsid teha jne.




Foto tegi Julia Kurm


Juba siis mõtlesin, et peaks üles filmima mingid harjutuste-jadad ja Youtube keskkonda ülesse laadima. Aga tööd oli palju ja aega vähe. Nii see vaid mõtteks jäigi.




Foto tegi Julia Kurm


Siis mõtlesin, et kui rasedana koju jään, siis on aega, küll ma siis meisterdan. Tohhootonti! Siis oli seda aega mul veel vähem, sest esiteks ma töötasin kuni peaaegu lõpuni. Teiseks oli mul kokku ahmitud igasuguseid koolitusi ja workshope ja asju, et polnud aega puhatagi.




Foto tegi Julia Kurm


No ja siis sündis Rosana ja siis oli ka algul tegemist. Tegelikult on nüüd ka, aga ikkagi.Vahepeal postitasin mõne video oma sünnitusjärgsetest harjutustest ja lapsega võimlemisest ning sain meeletult palju positiivset tagasisidet, et miks ma selliseid asju rohkem ei tee.




Foto tegi Julia Kurm


Ma ei tea miks ma ei tee. Võiks ju. Seda enam ,kui keegi saab neist harjutustest kasu. Olen ju kogu oma elu pühendanud selleks, et teisi inimesi liikuma panna. On see trenn või füsioteraapia või ülikool või muu. 


Ühesõnaga siin ma nüüd olen.




Foto tegi Julia Kurm


Ja kuna tegu on ikka veel selle üle-Euroopalise (jah, ma nüüd tean, et ei ole ülemaailmne :D) lapsekandmisnädalaga, siis mu esimene videoklipike ongi harjutustest, mida saab teha koos lapsega, kes on kandelinas või kandekotis :)




Foto tegi Julia Kurm


Edaspidi hakkan postitama videosid vastavalt teemadele, mida Te ise küsite ja tahate. Või mis mulle aktuaalne tundub. 

Luban, et see ei hakka olema ainult mingi emme ja beebi värk. Pigem edaspidi just ilma beebita ;)




Foto tegi Julia Kurm

Esimene video on selline hästi kodukootud, aga eks ma ka muutun osavamaks selles asjas ajaga. Seega harjutagem ja muutugem meistriteks :P


Olge mõnusad!

8 kommentaari:

  1. Tubli oled .. ja sa sobid nii ilusasti sinna roosa pilveprintsessi kleidi sisse 😉

    VastaKustuta
  2. Superhea mõte. Palun videot mida teha kui alaselg valutab🙂

    VastaKustuta
  3. Luban, et see ei hakka olema ainult mingi emme ja beebi värk. Pigem edaspidi just ilma beebita...
    No teed nalju või, see laps on Sul iga päev, iga tund ja nii elu lõpuni ja isegi kui tahad eemale, siis ei pääse puu taha ka mitte. Niiet lase aga edasi koos lapsega, Sul tuleb see maru hästi välja. =D

    VastaKustuta
  4. Näed nii super välja selles kleidis!!

    VastaKustuta