teisipäev, 1. mai 2018

Ma ei tea mida ma ometi mõtlesin + LOOS!

No ma tõesti ei tea.



Foto tegi Kerly Ilves, oma fotonäituse avamisel Jaani kirikus. Kadri, mu truu kaaslane, oli meile Rosanaga seltsiks sel peenel ettevõtmisel :)


Hetke ajel ja mõne sõbranna soovitusel panin ka mina oma blogi miskile blogiauhindade jagamisele kirja. Mida ma ometi mõtlesin? Ma ju ei blogi ägedalt, ega tihti, ega kõnetavatel teemadel. Ma ju kirjutan niisama. Elust-olust-mõtetest. Mu blogil pole isegi stiili et a la toidublogi või reisiblogi. Mul on ju lihtsalt Tootsi peenar :D Hahaha.


No kirja ma panin, ja siis tuli uudis, et kõik, kes enne kirja panid, peavad seda uuesti tegema, sest oli miski error. Mina hingasin kergendusega, et oh, pääsesin. Teist korda ma küll ei hakka sinna end registreerima.


Nüüd avati hääletus ja läksin mina siis põnevusega vaatama, et kes mis ja kus. Ja otseloomulikult on minu blogi ka seal nimekirjas.


Nuta või naera. No auhindade peal ma küll väljas ei ole, aga äkki ikkagi peaks siis püüdma 2-5 häält saada? :D Haha. No või natuke rohkem kui õnnestub.


Ehk siis sõbrad, kes viitsib, palun klikka siia ja anna minule ka hääl, kui sa seda õigeks pead. Või kellelegi teisele :P Ma pole üldse kade. Ausalt. Sest tean, et teised näevad vaeva ja teevad kauneid pilte ja korralikke mustandeid ja põhjalikku eeltööd ja siis blogivad. Ja siis on minusugused: nähtud, tehtud, blogitud! Mõte on minu meelest põhiline. Kuigi ilusaid asju meeldib mulle vaadata ju küll :P, aga raamatuid samas ma kaane järgi ei vali ;)


Ahjaa, kõigi vahel, kes seda postitust jagavad, loosin ma välja ... oodake, kas ma üldse tohin loosida, kui sellisest asjast osa võtan ja hääli justkui tahan? :O Pean uurima. One moment! 


Nii, keeldu ma ei leidnud.


...Loosin ma välja ühe tasuta lõuna! Kuna ikka ja jälle öeldakse, et tasuta lõunaid pole olemas. 

Noh, polegi :D Jaga positust FBs ja osale loosis ja siis ehk naeratab õnn just Sulle :P


Ja see, kui Sa elad kuskil teises linnas pole probleem. Ma olen nutikas ;)


Aga aitäh, kes vaevusid hääletama ja aitäh neile, kes otsustasid seda mitte teha.


Ilusat kevade jätku ja ärge unustage päikest nautida (: 

6 kommentaari: