kolmapäev, 18. juuli 2018

Roosist zoo ja roosideni

Hei,

Kuna kõik sotsiaalmeedia kubiseb Guns and Roses´i kraamist, siis ei saa ka meie alla jääda. Võibolla veidi väiksemas formaadis, aga ära mainime ikka.

Kiri Estoria hotelli peeglil

Meie Tallinna trip oli planeeritud P ja E peale. Pühapäev pidi olema loomaaia päev ja esmaspäeval chill ja õhtul GNR kontsert.

Hotelli liftis

Sinna sõites läks meil väga kenasti ehk Roosi oli hirmus pai laps ja ei virisenud üldse. Kuni Adavereni chillis ja siis magas nats ja lõpus jälle chillis.

Chillime Adavere tanklas

Linna jõudes, mõtlesime, et uurime oma hotelli kohta, kuna meil oli tutvuste kaudu sebitud Nordic hotell ja ümber muudetud Estoriaks... Tahtsime kindlad olla, et meil ikka on hotell ( kui ei oleks olnud, siis poleks ka midagi katki, sest meil on Tallinnas palju sugulasi ja isegi sõpru, aga me eelistame ööbida hotellis, sest siis ei sega Roosi kisa kedagi ja on rahulikum). Hotell oli olemas, aga sisse sai alates 15st, seega läksime loomaaeda. Me veetsime seal põhimõtteliselt 5 või koguni kuus tundi. Ulme! Arvestades, et ilm oli hirmus kuum...

Loomaaias oli Rosanal põnev. Alustasime minizoost, kus nad issiga kitsesid katsusid ja uurisid ja puurisid. Edasi juba tavalisse loomaaeda. Naljakas oli see, et Roosile pakkusid võrdselt huvi nii loomaaias olevad loomad kui seal ringi sebivad inimesed. Noh, mõlemad põnevad vaadata ja ega me ei keelanud ka :D

Kitsel oli nats suva :D

Daddy duty

Näpp suus ja suur issi selja taga kõlbas ka hirmsamaid loomi vaadata :)

Vahepeal jäi meie pisipreili vankrisse magama ja meie saime kohvikus nats istuda. Ja süüa. Ma oma suures kuumarabanduses võtsin endale lõunaks: natchosid. No hallooooo. Nii kui nendega lauda istusin, ss mõtlesin, et nagu mida ma just tellisin. Taavi sõi pannkooki (igatahes normaalsem :D).

Mul on reaalselt loomaaiast nagu paar fotot, sest mu telo kuumenes vist üle ja jooksis kokku :( Ja pilt on ka kole :D

Edasi käisime jääkarusid vaatamas, need on nagu terve loomaia peale veel eraldi eriti lahe atraktsioon. Nad on nii vahvad kui nad seal klaasi taga ujuvad ja möllavad... Nende karv on vees nii mõnus ja nad on uskumatult osavad oma suurte ihudega. Väga lahe on see uus jääkaru hoiuala.

Ice ice baby

Eesti on väike ja loomaaias põrkasime kokku Roosi peika Indrekuga, kes püüdis lõunaund teha. (ta siiski oli emme-issiga, mitte üksi). Saime veidi jututada ja Roosi püüdis peika lutti ära varastada (kuigi ta lutti ei söö, siis võõrast vara ikka näriks). Peale seda loivasime ringi ja käisime liftiga isegi elevantse vaatamas. Roosi enam magama ei jäänud. Ilm oli temperatuuri poolest sada või midagi. Hullult kuum.

Võtsime suuna hotelli. Estoria. Kesklinna hotell. Meil õnnestus otse ukse ette parkimiskoht saada. Skoor! Sest meil on palju kraami sh lapse reisivoodi ja voodipesud ju. Väga meeldiv teenindus. Meile oli eraldatud Business tuba. Väga kena ja Roosile meeldis seal väga. Pesime lapse puhtaks, andsime süüa ja ta jäi lihtsalt magama. Enne kui ma isegi mähku jõudsin talle panna. See oli küll esmakordne. Eks see pisike siis magaski ühe une palja tagumikuga suure voodi keskel, käterätikute hunniku otsas (no äkki ta pissib vms). Selline rammestus oli kuumusest ja loomaaia emotsioonidest. Meiegi olime päris läbi.

Palja pepuga õndsat und magamas.

Peale jahutavat dušši panime lapse kõhukotti ja mõtlesime, et jalutame natuke ja hüppame toidupoest läbi. Juhtus aga nii, et läksime hoopis Tai Bohi sööma. Laste söögitoole seal ei olnud sh 1 oli, aga see oli hõivatud. Lahendasime probleemi omast arust äärmiselt elegantselt:
Söök oli seal väga maitsev ja teenindus kiire, kuigi oli full-house.

Minutitega sai ergobayst lapse söögitool :D

Süles ei saa preilit enam restoranis hoida, sest need väikesed käekesed teevad aina pahandust.

Meie eelroog Tai Bohis.

Pärast jõudsime ka toidupoodi, kus ma sain avastuse osaliseks. Viru keskuse toidupoest saab osta Organixi beebikrõbinaid! Jei. Mõtlesin, et neid saab vaid tellida netist :)

Esmaspäeval magasime kauem ja sõime Estoria poolt pakutud hommikusööki Merineitsi restoranis. Hommisöök oli väga hea. Roosi maitses esimest korda päris putru (koos kõigega, mis seal on. Muidu on ta meil maitsestamata beebiputrude peal) ja päev võis alata.

Osa mu ilusast hommikusöögist Estorias

Läksime Russalka juurde jalutama ja Roosile hommikuund tegema. Lootsime et mere ääres ikka tuul puhub. ( ilm oli jätkuvalt sada kraadi millegagi :D) Ei puhunud! Aga jalutasime varjus ja Rosana sai oma une tehtud.

Siis panime ta natukeseks liivaga tutvuma, mis talle ikka veel eriti ei meeldi ja viisime ta vanaema juurde. Meil oli plaanis vaadata Viimsi kinos Sipelgamehe uut filmi. See oli päris põnev. Peale seda püüdsime shopata Viimsi ostukeskuses ja sõime BabyBackis. Me ei jäänud rahule. Nagu ikka. Minu salat oli jama ja Taavi toit ei vastanud üldse sellele, mis menüüs olema pidi...

Viimsi kinos

BabyBackis

Meie jamavõitu söök BabyBacki s

Vahpealse aja veetsime mu vanemate juures ja õhtul viis ja tõi meid kontserdile mu isa, et me ei peaks auto parkimisega seal jändma.

Pildiallkirja lisamine

Kontserdile minnes oli plaan suur, mõtlesin lausa, et võtaks algul ühe siidri lausa vms, aga... järjekorrad olid nii pikad, et me ei võtnud midagi. Kohe algul taipasime õnneks ühe vee ja ühed vaarikad( Taavi neid ei saanud :D) miskist putkast osta. Ja lõpupoole ostsime kohvi, sest seal letis polnud järjekorda (sest ilm oli nii kuum!!!). Kontsert oli lahe ja nad ikka tõepoolest tegid pikalt ja järjest! Me vaatasime algul lähemalt, servast ja lõpupoole ülevalt keskelt.

Sissepääsu järjekord. Me kuskil 19.30 ajal püüdsime sisse saada.

Vaarikad, mida Taavi ainult nägi :D

Ahjaa, ja alguses. Läksin esimesena sisse ja siis Taavit ei tahetud ju lasta, sest tal oli kett vööl (võtmekett). Keelatud ese. Eeskirjas oli kett küll kirjas, aga no defineerige kett: kaelakett, naiste käekotid: pikkade kettide otsas, käekett, võtmekett. Mis kett? Kus on see piir, et millisega võib siseneda ja millisega mitte. Taavi hakkas seal kohe õiendama ja tuli miski vahetuseülem, kes.... kes oli Taavi tuttav ja ütles, et pangu kett taskusse ja ärgu välja võtku ja siis saab sisse. No HUHH! Ma juba kartsin, et ma ei saagi kontserdile, et pean tagasi välja tulema. Üksi ma poleks küll sinna läinud ja Taavi keeldus miskisse pakihoidu seda panemast. Õnneks läks see osa siis ka kenasti.

Kübaraga ei saa kellegi teisega selfiet normaalselt teha. See segab :D

Me nii hullud fännid ei olnud, et esireas hüpata, aga vaatasime eemalt ja chillisime. Fänninännist tahtsin mina nokatsit ja Taavi eriti ei midagi. Ostsime selle kummist käepaela justkui talle, mis tegelikult on Roosi lemmik mänguasi. Ta nimelt armastab neid kummist käepaelu lötsuda ja loopida ja nendega mässata.

Mina oma uue nokatsiga :P

Veidi enne lõppu lahkusime, et saaksime enne suuremaid rahvamasse minema. Võtsime lapse mu vanemate juurest ja kojusõit võis alata.

Pildiallkirja lisamine

Rosana püüdis natuke nutta linnast väljudes ja vahepeal Adavere kandis, aga Taavi rahustas ta ruttu maha. Sõitsime küll kolonnis, aga arvan, et see ei olnud veel see kõige hullem kolonn. (see oli see varem-ära-ja-koju seltskond) . Kiirused olid ok ja keegi 70ga ei sõitnud 90-alas. Olime juba 2.10 kodus ja kolmest sain mina isegi juba magama.

Natuke orgunnimist ja sebimist on, aga ka lapsega on kõik võimalik. See tasub end ära! Uued emotsioonid on ikka toredad.