esmaspäev, 9. juuli 2018

Sellest kuidas ma kontserdile ei lähe!

Vist!


:D Aga kui ma juba lõpust alustasin, siis pean silmas A-Ha kontserti, mis toimub Tartus! 









Plaanisin sinna esiti minna, kasvõi sõbrannaga kui Taavi vedu ei võta. Taavi aga võttis peale pikka seepamist vedu ja jutt jäi, et kui mina ostan piletid, siis ta võib end kohale vedada. Kuna mu vanemad on reisil ja Taavi ema on ka teises Eesti otsas, siis Roosi plaanisime kaasa võtta.


Plaanisime.





Mõtlesin, et saadan ikka meili enne kui piletid ära ostan, et kas 8 kuune laps võib ikka niisama tulla või kuidas? Sain vastuse, et kõik inimesed peavad ostma pileti. 





Like WHAT? Kõige soodsam seisupilet oli 69 euri. Maksta 69 euri selle eest, et laps minu kõhul kõhukotis magab on täielik umbluu. Asi ei ole isegi rahas, asi on ajuvabas põhimõttes. Ma saan aru, kui pean maksma kuskil, kus laps reaalselt istekoha hõivab või hüvesid kasutab. A la kino, teater või lennuk. Aga no seisukoht lauluva kontserdil alla aastasel lapsel 69 eurot! See on meelevaldne. 

Hekel olen saadud infost veel nii hämmingus, et arvan, et me siis ei lähe sinna kontserdile. Aga ehk jahtun järgmiseks nädalaks maha  ja ostan ikka 3x 69 euri piletid... :D


Rabage mind mu kogenud sõbrad. Kas nii ongi, või see on selle kontserdi eripära?



10 kommentaari:

  1. GnR-i kontserdil on samamoodi.. nii, et ilmselt see ongi nii suurematel üritustel :/
    Päris kodumaistel ei ole täheldanud seda lollust..

    VastaKustuta
  2. Nii tehakse, et väikeste lastega ei mindaks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, kuid see on totakas. Pangu siis juba, et alla 10 aastased vmi lapsed ei ole lubatud ja kõik... 😊

      Kustuta
  3. Kui on selline korraldus, et tuleb ka temale pilet osta, siis teeksin põhimõttelise otsuse mitte minna. Isegi lennupiletit alla aastasele osta ei tule. Nüüd küll kahjuks neil piletitulu juba olemas...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Njaa. Minu piletitulu neil veel pole. Ma veel ei jõudnud pileteid ära osta 😁

      Kustuta
  4. Pole enne kohanud seda, et nii väiksele kuskil üldse pileti peab ostma. Ometi olen ikka päris palju lastega käinud. Plaanime minna Lottemaale ja isegi seal on alla 2 aastased tasuta.

    VastaKustuta
  5. Homme Kiivitaja talus NAISED KÖÖGIS ja seal selle väikese ilmakodaniku eest raha ei küsita ;) tulge ka =D

    VastaKustuta