esmaspäev, 20. august 2018

It´s a BOY!!!

Hei,


Seegi nädalavahetus läks mul taas mööda suvilas hunniku naistega. Vaene Taavi :D :D :D 








Nimelt korraldasime cheerleaderitega ühele enda omadest babyshoweri. Omast arust tegime üllatuse ka, aga no kurja ta aimas! :D





Kuna ta ootab poissi, siis kohe eos plaanisime sinise uputust. Hehe. Mina ja J. muudkui organiseerisime. Tegime FB grupi, algatasime teemasid alates sellest, et mis kingitused ja mis kell ja mis selga paneme jnejnejne. Organiseerisime libagrupi, kus oli ka meie põhipiduline. Grupi sisu, et cheerleaderite kokkutulek Krista suvilas. Liba evendil oli ka liba algusaeg ja põhipreili pidi sellest varem tulema nö salatit hakkima. Et ta ikka kindlasti tuleks. Muidu tead, korraldad pidu, ja see, kellele korraldatakse, ei saa tulla. 





Edasi organiseerisime omast arust väga head kingid: fotosession M. Värviga ja LoLo imetamisriiete kinkekaart. 


Siis oli vaja plaani, et mis mängud ja mis selleks vaja. Selle võttis enda peale J. 

Loomulikult oli järgmisena õhupallide hankimine, värv ja kohaletoimetamine. Babyshoweril lihtsalt PEAVAD olema heeliumiga õhupallid ju :D Sellega tegeles ka mu hea võitluskaaslane J.





Nii, kuna kõik suur seltskond naisi oli võrdlmisi passiivsed ( kes elab teises linnas, kes töötab, kes reisib ja muud arusaadavad ja normaalsed põhjused), siis mina ja J. muudkui orgunnisime ja orgunnisime ja kuna ma ei ole eriline tiimitöö meister ( ärge saage valesti aru, ma olen väga hea meeskonna töötaja kui vaja on, aga mulle meeldib solo rohkem), siis kuulutasin kohe suure suuga, et kõik söögid ja värgid võtan enda peale. Viitsin ma siis jeh miskit planeerida ja arvutada ja pärast liita ja lahutada ja kes mis kuidas ja kuna. Liiga palju sebimist mu jaoks. Teate ju küll, mul niigi tihe graafik :D






Nii ma siis nädalaid enne kammisin läbi kõik erinevad poed, et kokku osta siniseid lillekesi ja paberied ja kotikesi ja paelakesi ja kõrrekesi jnejnejne. Kui need olemas, siis pidi välja mõtlema, mida süüa pakkuda. Ma ju ei kokka. :D 





Aga välja mõtlesin. Belgia vahvlid. Läksid sinistesse Tigerist saadud snäkikotikestesse. Kolme sorti juustud, viinamarjade, vaarikate ja põldmarjadega läksid muffinikorvikestesse. Fenoksist sai alkoholivaba shampa ja Fentimanni limonaadid. Vahukommid, krõpsud, köögiviljad, kummikommid jm sai niisama lauale.... ja popkorn....see popkorn sai isetehtud tuutud, milled ma oma väikeste kätega veeretasin enne. Laudlina asemel tõmbasin lauad sinise kingitusepaberiga üle, mida püüdsin kinnitada iluteibiga, mis Tigerist sain. Aga see ei kleepunud! :D 

Taavi tegeles hiljem grilliga ja peo-staar tõi ise kooki, sest libapeol oli kirjas ( FB evendis), et igaüks toob midagi peolauale :D






Kõik valmis, mina ka. Paar külalist juba saabus. Üks autotäis tüdrukuid puudu, aga J. juba helistas, et kohe võtab peategelase peale ja hakkab sõitma. Error. See ei saa olla ju üllatuspidu kui üllatajad hiljem saabuvad. Helistasin tähtsa näoga, et oioioi, salatile on hapukoort vaja. Hüpake kuskilt palun läbi. Nii saime aega juurde võidetud ja rahvas jõudis enne kui üllatatav.
Edasi läks juba kiiresti ja toredalt. Üllatus, mõned sõnad, kingid, söömine ja joomine. Mina, kui perfect host ( loe: täiesti käest läinud alates Roosi sünnist), unustasin shampuse esiti ära, kuigi pokaalid olid reas ja shampa külmas. Alustasime limonaadidega ja hiljem lõime kokku. Aga no parem hilja kui mitte kunagi. Haha. Siis pildistasime ja jutustasime ja kuskil 22 ajal läksid külalised jooksuga ja korraga kõik ära, sest preili Roosil oli niigi viril päev ja õhtul andis ta sellest väga selgelt märku. 

Peo teises pooles panin Rosana Sling Libraryst laenutatud LennyLamb  Sunset rainbow kandelina. Kui Roosi on väga viril, tuleb ta kõhule panna. Ja see ka alati ei aita :D Haha. Aga linast endast: me olime seda enne ja juba kasutanud ja seega käis meil kõik ruttu. Siuh säuh lina selga, laps sisse ja tegudele. Kuna Rosana on juba 9 kuune, siis ta linas niimoodi nunnult ei püsi, vaid vahel viskab  silda ja vahel veiderdab ja alati nihverdab lina endale poolde selga, et ülakeha ja käed vabad oleks. Konkreetne LennyLambi lina oli väga pehme ja mugav. Pikkuse poolest suurus 6 ehk 4,6 m. Meie lemmik, ehk see, millega me oleme harjunud. Värvide poolest on see lina superilus ja paksuselt meie kliimasse täpselt hea. Piisavalt tugev (220g/m2) ja piisavalt pehme. 40% bambusviskoos ja 60% puuvill. Tähelepanek elust enesest on see, et see lina kortsub kergesti, aga kui peale kasutust kenasti sirgu panna, siis läheb ise sirgeks ka. Samuti häiris meid Roosiga kasutusjuhend, mis oli läbi õmmeldud ühte lina otsa. Ilmselt kui see oleks isiklik lina, harutaksime me selle sealt ära :P





Mõni on pildilt veel puudu ka...


Kui külalised läinud ja Roosi magas, saime meie veel saunas pikalt käia ( Taavi oli sauna ka kütnud, et see oleks option meie babyshoweril, aga soovijaid ei olnud) ja oligi öö käes.


Läks kuidas ta läks. Oleks saanud ilmselt paremini, aga kui arvestada, et see on esimene babyshower, mis ma teen koos teistega, siis läks ikkagi võrdlemisi kenasti :)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar