reede, 31. august 2018

Viiking Spa

Tervitus,


Olen jah tsipa aeglane. Aga tegelikult on asjad sedasi, et Rosana on liiga kiire.
Ei taha ta süüa, ei taha ta magada. Ainult liduks ringi, teeks pahandust ja vahepeal viriseks viriseks ja viriseks. Ma siiski panustan sellele, et see on selline arenguetapp. Mõned päevad läks juba päris heaks ja siis... Kõrvu kisub ka palju. Äkki hambad? Võiksid. Sest tal on ikka veel vaid 4 hammast ja ta on 9 ja poole kuu vanune.




Vaatasime üle kõik, mis meile teele jäi :)

Vedurijuht Jasmine


Aga. Ma tahtsin kirjutada hoopis meie täiesti planeerimata puhkusest Viiking spas. Taavi tuli laupäeval töölt ja hakkas kohe spasid vaatama, sest ilm oli kole ja suvilasse polnud kütma mõtet minna. Kuna kell oli juba 5 läbi ja lapsega minek on nagu ta on, otsustasime, et läheme siiski pühapäeval. Surfasime mis me surfasime, leidsime Viiking spa. 




Viiking spa


Ma pole varem sellisest kuulnudki. Suurejooneliselt broneerisime endale sviidi, lootes, et siis on rohkem ruumi lapsega jne. Hah! Ei olnud. Tuba nagu ikka. Lihtsalt meil oli oma saun ja vannituba oli tõesti suur. Aga no jah. Mis sellega ikka, kui sa spas ära käid. Ei hakka ju toas ka veel sauna kütma :)




Liftiselfie, ehk siis kui ma omletijahile läksin.


Pühapäeval hakkasime kohe 10 ajal sõitma. Sõit läks ülihästi. Algul Roosi niisama vahtis ja pärast magas ka. Vahepeatusi ei teinudki ja alles Pärnus peatusime Circke K´s kohvi jm jaoks. Kuna saabusime check in´i jaoks liiga vara, läksime Port Arturisse shoppama. Nagu ikka: vaja, ei olnud meil midagi. Aga ostusaak ulatus: tähestikust kasukani. Daa. Nii tüüpiline. Enne shoppama minekut jalutasime tegelikult veidi promenaadil ja pargis ja nuusutasime Steffani pitsasid. Ma nii tahtsin sinna sööma minna, aga mu Taavi ei lubanud. Põhjuseks see, et kõik käivad ja söök ei ole hea. ( ah, no pitsa on minu jaoks alati peaaegu hea ja veel Steffanis...). Olgu. Ei läinudki.




Jalutajad mere ääres.






Jalutame ja pildistame. On külm ja tuuline.





Jalutasime ka pargis veidi ja Roosi sai oma loodusvaatlust teostada.





Nii me jalutasime oma last. Panime ta keset parki murule istuma ja ise läksime pingile. :D





Pärast võtsime ikka Roosi ka punti :D



Lilli pidime ikka tükk aega uurima :)


Kella kolmeks täpselt saabusime hotelli ja nö kirjutasime end sisse. Mul oli broneeringut tehes märgitud lisasooviks lapsevoodi. Sisse regades märkasid teenindajad seda ja ütlesid, et oih, nad ei pannud enne tähele, ja et oih, nad kohe toovad. Läksime tuppa. Laps oli jube viril ja unine. Lapsevoodi toodi 25 minuti pärast... Olgu. Sain suure tralli peale Roosi ikka magama. Nälg. Keegi pidi alt süüa otsima minema ja kuna Taavi on laisk, siis läksin mina. Mõtlesin, et seal on miski restoran. Ei. Seal oli baar. Õnneks oli neil menüü 4 toiduga, mida serveeriti vahemikus 14.30-18.30 (kahtlaneee....). Tellisin siis need kaks omletti ( muu oli kas pannkoogid või praad viineritega!!!) ja paar võikut ja kohvi endale  (kuniks ootan) ja istusin sööki ootama. 


Mitu korrust kõrgemal ja täitsa teises tiivas oli meie sviit. Sealt kirjutas mulle ka Taavi, et laps ärkas ja kisa lahti. Nii oligi. Laps vingus. Taavi andis endast parima, et ta magama taas saada, aga tulutult. Mina istusin ja ootasin toitu. Miks ma ootasin? Sest nad ei too seda tuppa ja ma pidin kõik söögid ise lifte ja korruseid ja majatiibu pidi vedama. Õnneks anti mulle kandik. 25min hiljem laveerisin osavalt oma omletikandikuga mööda maja. Hakkama sain. Toas sain lõpuks ka oma omleti kallale asuda.


Ok. Aga mission impossible. Plika peab ju magada saama. Läksime siis kärutama. Kõik koos. Vihma tiputas. Aga tegelikult oli tore. Roosi tegi ühe une ja siis läksime ju rõõmsalt spasse.



Oma 15 min jalutasime, siis pidi juba jalga puhkama :D Vihma ka tiputas.


Kaugele me ei jalutanud. Chillisime hotelli ümbruses.


Mõni unine selfie ka ikka.


Vaatasime ka lähedalasuva purskkaevu ja sillakese üle.

Spa ise oli väga hubane. Hämar ja saunade valik oli ka okei. Iglusaun õues ja lastebassein andsid vaid plusspunkte. Roosi oli alguses väga klammerduv, kuid siis tasapisi hakkas talle asi meeldima. Lõpupoole ostsime talle ka beebide ujumisrõnga ja siis läks päris chill lahti. See talle meeldis. 



Minek!


Vot sellise ujumisrõnga ostsime. Seal vaid ühte sorti oligi müügis :D Aga oli päris tore.

Roosi jäi õhtul peale spad päris kähku magama ja magas päris hästi. Eks see kõik oli suur ja vahva elamus talle. Hommikul ärkas laps ikka vara. Ja mõtlesin, et käime siis hommikuujumises... Olge valmis: tuleb minu suur feil! Lugesin enne sealt raamatust, et blablabla ja nädalavahetuseti kuni 10.00. Toppisin kõik asjad kaasa ja lapsele ujumismähku ja pakkisin kõik kaasa. Laps ja kott ühte kätte,suur kollane ujumisrõngas teise. Seiklesin mööda maja tükk aega, sest see pidi toimuma kuskil mujal, mitte spas. Kõik vahtisid meid Roosiga kui ilmaimesid. Ma hommikumantlis ja plika ka poolpaljas. Oehh. Leidsin koha. Küsisin, et kust ma sisse pääsen ja teenindaja vastas rõõmsalt, et hommikujumine on läbi. Mina siis, et: ei ole, ma lugesin, et 10ni on. Tädi jälle, et ei, nädalavahetuseti on 10ni. Mina jälle, et ei, aga täna on ju pühapäev. Tädi jälle, et ei, täna on esmaspäev. Mina jälle, et eieiei, ikka pühapäev. Tädi oli veenev, et ikkagi esmaspäev ja hommikujumine juba kinni. Oh õudu! Tädil oli õigus! Oligi esmaspäev ja see tähendas vaid üht! Et hommikusöök on ka 10ni! :D




Tahtsin selfisid teha oma uue nahaga, aga preili katkestas mu ettevõtmise oma luurega :D


Veidi osavamalt kui enne seiklesime poolpalja Roosi ja suure kollase ujumisrõngaga oma tuppa. Panime riidesse ja läksime sööma. Saime 15 enne 10t sisse ja 10ks olime söönud. Õnneks oleme kiired sööjad. Lastetooli meile esiti ei jagnud, ja see oli küll keeruline, sest Roosi tahab kõike katsuda praegu. Raske on süüa, kui ta süles istub.




Roosi avastamas SEB panga esist platsi Pärnus.


Peale seda lahkusime hotellist ja läksime Rüütli tänavale shoppama ja last kärutama/magatama. See oli vahva. Seal on nii palju pisikesi poekesi. Ma täitsa nautisin ja natuke tige Taavi kärutas Roosit ( ta ongi mul koguaeg natuke tige. Seekord siis sellepärast, et kas on ikka vaja igal pool shopata, aga niikuinii pidime ju kärutama ja ta ise niikuinii nondes poodides ei tahtnud käia). Vahepeal me ikka vahetasime, et Taavi sai shopata ja ma kärutasin :D




Minu pitsa Ephesuse restoranis.


Lõpuks sõime veel kõhud täis ühes toredas kohas Ephesus ja sõitsime Tartusse ära. Ilma vahepeatusteta. Aga virila Roosiga. Eks Taavi lõbustas teda terve tee nii mis jaksas.




Näide sellest, kuidas Taavi Roosit lõbustas #superdaddy


Aga spast: spa osa oli ok. Hommikusöök väga okei. Suur valik. Kohv niru ja mustad nõud peab ise ära viima. Teenindus ok. Baarist tellitud omletid, ülihead. Puudust tundsin restoranist kui sellisest. Aga puhtus! See oli seekord probleem. Kuigi bookingus just kiideti puhtust, siis meil oli küll nii, et terve toas pealt leidus mingeid musti karvu ja karvatutte (ilmselt lapi küljest vms) ja kui ma tooli nihutasin, siis selle all oli palju palju liiva. Väga feil, sest laps ju roomab ja sai selle mõttega sviit, et on rohkem ruumi ja mugavam...
Vot nii seekord.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar