kolmapäev, 1. august 2018

Mis on Sling Library ja miks ma sellest räägin?

Hei,


Nüüd teen vahepeal asjalikuma postituse ja räägin mis on Sling Library ja kust ma selle otsa sattusin.












Tegu on siis linalaenutusega, kust saab raha eest ja tagatisrahaga, laenutada erinevaid lapsekandmisvahendeid ( linasid, kotte).


See on iseenesest väga lahe ja vahva võimalus, sest nii saad uusi asju proovida ja nt mõneks ürituseks eriti ilusa või riietusega mätšiva kandelina laenutada ;) Naiste värk noh! ( et sobima peab).


Mugavaks teeb see, et Sa saad enne kõik neti teel kokku leppida ning laenatud asjad saab Tartu kesklinnas kätte nagu niuhti.


Hetkel olen sealt laenanud kaks põnevat asja:
1. Boba lapsekandmiskott




2. Luna Dream kandelina





Asjaarmastajatele ja teemast huvituvatele räägin, mis mulle nende juures silma jäi:


1. Boba kandekoti juures meeldis mulle see, et see on suur ja mugav. ErgoBabyst( mul endal juhtumis on see) teeb ta palju paremaks see, et Boba kotti saab reguleerida väga paljudest kohtadest, ehk ei pea käed koguaeg selja peale käima (mul ei käi noh!). Materjal oli naturaalne ja mõnus ja hall värv väga praktiline. Kott on reguleeritav vastvalt lapse suurusele. Lemmikasjana toon välja ka selle kapuuts-klapi, mis meile Roosiga väga meeldib ja sobib kasutada, kui ta kotis magada tahab. Super. Väga hea oli veel see, et kapuutsiosa oli trukkidega ja see, et kanderihmad õlgadel on hästi laiad. Raskus jaotus väga kergeks ja mugavaks. Ei plussi ja ei miinusena toon välja selle, et juhendist lugesin, et 3 taskuga kott ja puha ja siis ma otsisin ja otsisin ja otsisin neid taskuid. Nojah, nad olid olemas, aga taskuteks ma neid ei nimetaks (miniminimini). Küll aga olin harjunud oma vanakes Ergobaby suure taskuga, mis asetses lapse seljal. Ja kui nüüd mõned miinused minu jaoks välja tuua siis: raske oli saavutada lapse pepu ja põlvede M-asend, sest kuidagi ei olnud kohta, kuhu Roosi pepu vajuma pidi ( aga see võis ka minu oskamatusest nii olla) ja teine miinus oli see, et ükskõik kui palju ma nendest sajast kohast ka ei tuuninud, sattus üks seljakinnitus täpselt mu parema abaluu peale. Ja kõik need 8 kilo ilu vajusid ja surusid sinna. Rohkem miinuseid ei tuvastanud enda jaoks. Ja võibolla kaoksid ka need pikema kasutusega.











Ja siin Boba kandekott kenasti lapsetooli tööd tegemas välikohvikus. Muidugi ei ole see praktiline, kui last  toidetakse või kui ta ise sööb(määrib ju ära)  aga vaikselt istumiseks ja omaette mängimiseks sobib väga hästi :)





2. Luna Dream imeilus kandelina. 4,6 meetrit kaunist sädelevat kangast. Paksu kangast. Kuna meil endal on ka päris paksust riidest lina, siis selle linaga tundsime end nagu kodus. Nii mina kui Roosi. Kommenteerida muud ei ole, kui et MEGAILUS ja praeguste ilmade jaoks natuke liiga paks. 








Vot.


Kui Sina oled ka asjast huvitatud, siis uuri kõigepealt FBs sellist gruppi nagu Lapsekandmishommik Tartus. Ja sealt saab fotode alt kätte Sling Library albumi. 


Uuri ja proovi kindlasti. Esiteks on lapsekandmine lahe ja Sling Libraryga saab veel lahedamalt seda teha! 


Kui hätta jääd, küsi minu käest. Annan infot juurde :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar