teisipäev, 30. oktoober 2018

No miks Sa sõidad, kui Sa sõita ei oska!!!

Jah,


Ma olen üks nendest hirmsatest inimestest liikluses, kes saab kurjaks, kui teised sõidavad liiga aeglaselt või teevad muud ajuvaba tegevust ( pargivad 100a või sinna kuhu ei peaks parkima või üle joonte parkijad vms)




Rosana Jasmine Saaremaa Konsumi käruauto roolis

No miks Sa sõidad autoga, kui Sa sõita ei oska? Ühistransport on olemas! Jaaa. Vot täpselt nii õel ma olengi ja blogin sellepärast, et saaksite mind ümber veenda.


Seekord käisime Tallinnas puhkamas ja sõitsime sinna laupäeval. Esimene lumi oli just maha tulnud ja maantee sõidukiirus oli 60!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Teeolud ja nähtavus suurepärased, aga no ma ei saa aru, mis eestlased mõtlevad? Ikka viimseni on vaja sõita suverehviga ja isegi kui on talverehv, siis alguses pigem seisaks kui sõidaks. Taaskord minu poolt õel ettepanek: kui sa ei julge talvel autoga sõita, PALUN ära sõida. 




Pilt on tehtud seisvas autos. No worries.


Minu meelest tekitavad just need omast arust ma-tasa-ja-targu-sõidan väga palju liiklusohtlikke olukordi nii linnas kui maanteel. Linnavahel on möödasõidud ohtlikud nii jalakäijatele kui autodele ja maanteel on siiski enamasti kiirused veidi suuremad ( kuigi sel laupäeval ei olnud) ja see asi on veel ohtlikum. Aeglane sõitja tekitab enda taha kolonni. Sest on hulk autojuhte, kes sõidaks meelsasti 90ga, aga ei saa, kuid möödasõitu ka ei tee. Ja siis on väiksem hulk autojuhte kes teevad möödasõitu. Osad kalkuleerivad, osad sõidavad suvalt mööda, lootes heale õnnele ja vastassuunas oleva juhi reageerimisele, et teele mahuks kolma autot kõrvuti. See ei ole normaalne. Tänu taevale, et Tallinn-Tartu maanteel on nüüd mitu mitu kohta, kus saab möödasõite ohutumalt teha, aga siiski.


Ja muide. Ma absoluutselt ei räägi, et peaks hullult kihutama või möllama. Nüüd eriti, kus sõidan lapsega, sõidan jube eeskujulikult ja minu parim sõber on püsikiiruse hoidja. Aga ilma põhjuseta venimist ma ei salli ja see, et sa oled laisk ja ei viitsinud talverehvi õigel ajal alla visata, see on küll ilma põhjuseta venimine. Või kuidas?


Skandaalne värk. Rääkige Teie! Kas Te olete tolerantsed ja nõus 100 km 60ga maanteel sõitma ja linnavahel 30da popsutama Ihastest Lõunakasse? 






Sõitke ikka eeskujulikult!


Minu meelest võiks kiirusepiirangud mõlemat pidi soovituslikud olla, kui just tõesti taevast pussnuge alla ei saja. 

5 kommentaari:

  1. ma olen kunagi olnud autos ühe inimesega, kellega tulin Tallinnast Tartusse..ja no eriti sümpaatne ta mu jaoks polnud, aga teha polnud ka midagi...ja siis politsei pidas meid kinni ja noomis teda liiga aeglaselt sõitmise pärast. kuni selle ajani ta koguaeg jahus seal, et ei tea, mis viga, et autod vilgutavad talle... oh seda rõõmu, kui ta lõpuks kiirust juurde pani ja ma koju sain :D

    muus osas ma ei targuta, sest ma ei tea sõitmisest muffigi :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hahha. No kus ss laupäeval see politsei oli. Oleks ka võinud noomida 😆

      Kustuta
  2. Mind ajavad Tartu-Tallinn maanteel need inimesed hulluks, kes muidu sõidavad normaalselt, aga enne liikluskaameraid on vaja hakata pidurdama ja kiirus viia 75-85km/h. Mis asja te pidurdate? Sõitke püsikiiruse hoidjaga normaalselt ühtlases tempos ja mitte ühtegi trahvi ei saa! Hulluks ajab täiesti!!!
    Olen nõus, liiga aeglane sõit on veel ohtlikum!

    VastaKustuta
  3. Liikluseksamil võib suisa läbi kukkuda põhjendamatult liiga aeglase sõitmise eest.
    Ise ei kannata ka uimerdamist.
    Püüdes tolerantne olla arvan, et need "teod" teedel võiks natuke enda ümbrust tähele panna ja mõne aja tagant veidi serva võtta ning lasta enda taha kogunenud rivil mööda sõita või vähemalt tagumisele tuledega märku anda möödumiseks, kui kedagi vastu ei tule.
    Aga noh see on juba kõrgem liikluskultuur, milleni meie riigis pikk maa minna veel.

    VastaKustuta