laupäev, 26. jaanuar 2019

Eriti tore üllatus!

Hei,


Kirjutan ja jagan Teiega ühte eriti toredat üllatust, mis mulle viimati osaks sai.







Juba enne Rosana sündi, on mulle ikka meeldinud see, et kingitakse elamusi, mitte niivõrd asju. Kuigi ja-jaa, osad asjad on ka toredad ja head. Olen päris palju kasutanud kingitus.ee lehte ja sealt kõigile igasuguseid elamusi kokku ostnud. Viimasel ajal eriti tublisti :) Mulle meeldib ka see, et nende koduleht on eriti mugav kasutada ( ma ju ostan enamasti kõike üldse telefoniga, arvutit avamata), kingitusi on võimalik otsida kategooriate kaupa, et näiteks kellele sa kinki teed, aga näiteks ka asukoha järgi: kui tahad, et see oleks kindlasti Tartus või Tallinnas vms. 





Ja väga ausalt tunnistan: kingitus.ee on mitu korda mu naha päästnud, et siis kui olen viimasel hetkel avastanud, et kellelegi heal sõbrannal on sünnipäev ja kinki mul pole, siis on täpselt hea osta midagi kingitus.ee st ja haarata shampa ja lilleõis kodu kõrvalt Fenoksist :D Pea on mul ilmselgelt peale lapse saamist veel rohkem laiali otsas ja nii mõnigi sünnipäev ei ole enam meeles.


Aga, ma küll ei tea kas selle pärast, või millegi muu pärast, sain kingitus.ee käest pakkumise, et võin nende kulul endale mingi toreda elamuse valida teatud summa piires (ligikaudu). See oli küll vahva. Surfasin ja surfasin veel kingitus.ee lehe igatipidi läbi, sest seekord sain ju valida ENDALE. Alati valin Teistele ja siis on mul kindel visioon. Aga endale... Oi, kõike tahaks!  Sõelale jäi veebipõhine fotokursus ja kolmekäiguline õhtusöök Antoniuse restoranis. 





Viimane osutus valituks. Andsin oma otsusest ka kingitus.ee le teada ja mind ootas Lõunakeskuses eriti kenasti pakitud kinkekaart. Väga armas suhtlus ja teenindus ja kohapeal olevad kaardid/voutcherid on ikka megailusti pakitud ( ma ise ostan koguaeg netist, siis ei olnud kursis kui ilusad need kohapeal on).






Väga kiiresti õnnestus meil kohe ka broneerida Antoniuse hotelli laud ja nii me siis läksime. Ma viskasin isegi kleidi ja kontsad selga- ikkagi nagu deit ju :P






Restoran asub Antoniuses keldrikorrusel. Selline põnev, telliskivide ja küünaldega. Hubane. Ja lauad ei olnud kõik ühes ruumis. Meie valisime sellise omaete sopikese, kus siis meie laud asus.  Saabudes võeti esiti laualt kõik mittevajalikud nõud ja asjad ära ja süüdati küünal. Seejärel valisime endale menüüst kohe kõik oma kolm käiku. Sellega meil kaua ei läinud. 





Esimene oli peakoka tervitus, mis oli väga omamoodi. Liha ja kilu ja midagi midagi... no põnev väike amps. Siis tulid meie eelroad: Taavi valis austri ja mina sellise toidu mille nimi oli põletatud tomat, mis oli kerge kitsejuustusalati-laadne roog. See oli minu lemmik kõigist kolmest käigust! 




Peakoka tervitus



Minu eelroog


Praadide osas kaalusin, kas võtta kala või veis. Valisin viimase ehk siis veisepõse ja Taavi sõi veise sisefileed. Kuigi too kala kõlas ka hästi... :P Sõime vapralt, kuigi meile unustati leiba tuua ja ega me ei küsinud ka. Hiljem kõrvallauda küll toodi :D Haha. Aga no ma saan aru. Taavi hirmutas oma naljadega meid teenindava neiu ilmselgelt ära. 




Minu praad



Taavi praad


Dessertidest sõin mina ploomi-tarti ja Taavi šokolaadidesserti. Viimase kohta ütles Taavi, et see oli tema lemmik ja oleks pidanud eos kolm magustoitu tellima :D




Minu ploomi-tarte





Mina võtsin ühe pokaali cava´t ja Taavi võttis päris mitu kuldset tekiilat :P 




Kõhud täis ja tuju hea.


Süüa meile meeldib ja olen väga rõõmus sellise vahva üllatuse/kogemuse eest, mille kingitus.ee mulle võimaldas. Aitäh! 




Maksime vaid oma jookide eest ja summa oli nii eurodes kui kroonides.  Hehe.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar