kolmapäev, 23. jaanuar 2019

Minu ilurituaalid vol 2

Hei,


Olen ellu jäänud. Laps sai rinnast võõrutatud ja ma hakkan vaikselt eluvaimu sisse saama.
Mulle on tulnud paar kolm pakkumist, et võiksin kirjutada oma ilurituaalidest :D
Like I had any! Haha!






Nagu tegelikult. Mul on päriselt ka suht suva rituaalid. Aga eks ma siis alustan algusest.
Näohooldustest ma lugu ei pea. Sorry. Ma olen alati peale udupeent ja kallist näohooldust mitu nädalat loppis ja lapiline ( kusjuures enne ei olnud). Olen elu jooksul ikka erinevaid asju proovinud ja näinud ainult halba tulemust ( võibolla ka sellepärast, et mul on muidu näonahk sihuke enamvähem ok ja kui näohoolduses ära käin, siis hakkab pihta: kuiv, rasune, lapiline, ebaühtlane, tekivad punnid, mida enne polnud... jne). Seega kosmeetikud ei ole minu rida.





Ka ei ole ma eriti äss igapäevases näohoolduses. Enamus asju mida peaks tegema ma ei tee.
Ja ka basic on mul täitmata, ehk enamasti ei ole mu näovesi, meigieemaldaja ja päeva ja öökreem samast sarjast, et üksteise toimet tugevdada ( jah, ma olen tegelikult asjaga natuke kursis, kuna olen nooremast peast mõned kosmeetika ja meigikursused teinud,  ja nüüdki aegajalt mingitele näohoolduskoolitustele jms sattunud). Aga vaadates mu igapäevaseid nö rituaale: siis ime, et mul üldse nägu veel peas on :D ( ok, see on huumor).


Aga mida ma siis teen ja mida kasutan:


1. Iga õhtu eemaldan meigi. ALATI. Hetkel on mul miski udupeen silmameigieemaldi, mis oli kallis ja mis on väga vastik. Lemmik on mul kõige lihtsam Bourjois firma silmameigieemaldaja. Okei Lancome oma on ka hea. Nägu puhastan näoveega. Terve raseduse ja imetamise ajal kasutasin Looduspere poest ostetud roosivett. Nüüd uurin midagi keemilisemat omale :D
2.Vahpeal oli juba ununenud, aga enne magaminekut armastan ka oma ripsmeseerumit YXES kasutada. See teeb kohe ripsmed palju paremaks. Eriti kui seda iga päev kasutada ( mis mul enam ei õnnestu, sest mul on haugimälu).
3. Veel on mul suur armastus näomaskide vastu. Eriti ühekordsete, sest kilemaskid tulevad alati halvasti maha ja veega mahapestavatega ei viitsi ma sulistada. Mitte ühekordsetest on minu vaieldamatu lemmik Stendersi pealejäetav roosi-näomask. See oli enne Roosit juba mu lemmik :D
Mõnusaimad on mu meelest Holika Holika avokaadomask ja acai marja mask. Kuna mu näonahk on normaalne, siis valin neid ühekordseid maske suht suvalt. Ma isegi alati ei vaata, et oleks sobilik. Neid, mis on mõeldud rasusele nahale, neid ma tavaliselt siiski ei osta. Kui just kingitakse vms.
4. 8 tundi und. Seda pole ma küll kunagi saanud :D
5. See udupeen teadus, mis käseb magada satiinist padjapüüriga ja iga õhtu neid vahetada. Hahah. You wish. Mul on ikka talupoja puuvillased ( ok, mõned on ikka satiinist ka vist, ups :D) padjapüürid, mida vahetan heal juhul 1x nädalas. Niipalju peenest näonaha hooldusest.
6.Igapäevaselt kasutan ma kindlasti ripsmetušši ja BB kreemi ja kõik.
7. Kulmude vaev on mul ammu kaelast, nimelt olen endale püsikulmud teinud väga hea ja tuntud spetsialisti Rena Sõmer juures, ning olen äärmiselt rahul. Naturaalne tulemus, nii öösel kui päeval kui maal kui vees. 




Mina oma värskete püsikulmudega


8. Juuksed. Jah. Need on mul taas samas seisus mis enne rasedust. Mitte eriti paksud ja mitte eriti säravad. Püüan neid turgutada kasutades HairJazz shampooni ja palsamit ja varsti hakkan jälle HairBursti sööma vist. Või midagi sarnast. Eelmisel korral oli tulemus märkimisväärne.
9. Kõik. Vahel käin vannis ja oma atoopilise dermatiidi puhul on kreem minu parim sõber, ehk kreemitan end tihti ja palju. Eelistan apteegikreeme, kuid ajaga olen avastanud, et ega mul väga allergiaid ei ole ka tavakreemidele, mis just hullult lõhnavad ja värvilised pole. 





Seega pikk jutt lühidalt. I have none :D






Alati võite enda ilunippe ja trikke jagada. Nii privaatselt kui kommentaaridena.
Good luck and see You soon.

:D









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar